![]() |
En als we nu eens gewoon alles zijn gang laten gaan
en de tering naar de nering zetten en niets meer consumeren ?
|
Citaat:
Troost U, dat gaat vanzelf komen. |
Citaat:
Bovendien vind ik dan ook dat de werknemers die ontslagen worden hun werkgever serieus in de tang mogen nemen, zoals ondermeer ook bedrijfsbezettingen om het onderste uit de kan te halen. Akkoord ? Ik persoonlijk zit er totaal niet mee als alles in de totale anarchie verzeild. |
Citaat:
Om voor onze toekomst en die van onze kinderen te zorgen hebben we meer mensen nodig zoals u. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe oud ben jij? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan toch niet verwachten dat mensen geld gaan uitgeven dat ze niet hebben. |
Citaat:
Maar het grote liberalisme komt daar toch op neer. Voil�*. Maar ik begrijp ook dat volgens jou het liberalisme alleen in 1 richting mag werken nietwaar. |
Dat systeem noemen we "liberalisme".
|
Citaat:
MAAR zoals ik al aangaf, niet alleen in 1 richting. |
Citaat:
In de V.S. hebben ze dat thans gedaan. Onder verplichting van de bewegingen die de armen eens gingen helpen ... Iedereen had recht op een eigen huis namelijk. Ook zij die het in geen honderd jaar konden betalen. De start van de crisis ... |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan als slachtoffer natuurlijk zeggen dat je niet in rituele moorden geloofd maar daar heb je weinig aan wanneer de dader zich daar niets van aantrekt... Wat bedoel je trouwens met niets? Geen brood en water? of heb je het op specifieke producten zodat je onze economie nog sneller onderuit haalt met alle gevolgen van dien? Wat indien we nu eens wat minder rekening hielden met vakbonden en meer met de toekomst van de op ons volgende generaties die echt niet kunnen teren op zelfgeteelde giftige groentjes, zieke konijnen en vervuild water... |
Citaat:
De economie zoals hij nu draait is vooral van belang voor de staat en het buitenland. Maar ik begrijp natuurlijk dat je vooral wil dat de bedrijven blijven geld verdienen, ook al gaat alles naar het buitenland... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be