![]() |
Stoute Belgen toch
|
Citaat:
Wel vreemd, hij zou gevaarlijk zijn maar heeft nog niets strafbaar gedaan, blijkbaar denken ze dat hij iets zou kunnen doen. Ik vind dat de Nederlandse politie assertiever is dan de Belgische. |
Citaat:
|
|
Citaat:
is niets gezegd over wat er in dit artikel staat... |
Probleem opgelost.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178463 Het spijt me zeer dat de dochter van het slachtoffer nu zonder moeder verder moet. |
Door al die berichten:
- in België meer schijnzelfstandigen - rellen met jongeren die met 200 man tegelijk meisjes intimideren in zwembad - rellen in de Antwerpse stad - buschauffeurs, agenten, ambulanciers, artsen, verpleegkundigen, OCMW- en VDAB beamten aanvallen - werkloze Belgen - Belgen waarmee niet te onderhandelen of te spreken valt - grote uitval in het onderwijs - hoge werkloosheid - laaggeschooldheid - veel ongevallen - valse rijbewijzen in de omloop - veel criminaliteit en diefstal, geweldadiger en geweldadiger - meer kansarmoede - ... (en natuurlijk, top of the bill "meer discriminatie" :?) --> België begint zo een heel slechte reputatie te krijgen in het buitenland, waar men die artikels niet gaat aanklikken om te zien of het effectief om "echte" Belgen ging ... |
Die Maaseikenaren toch :?
Citaat:
|
Citaat:
geweld op een kwetsbare persoon (ongeval) !!!! :-D |
Citaat:
|
In de categorie: hoe voorkom je dat vrouwelijke toeristen ooit nog dit land durven uitkiezen of vrouwen nog alleen over straat durven lopen?
Belgen zijn namelijk beesten! Ze verkrachten in groep!! Citaat:
Ik vraag me af wie die parlementaire vraag gesteld heeft. Chapeau voor hem of haar om zijn of haar werk goed uit te voeren!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be