![]() |
Vakbonden: De Croo = harteloze, incompetente boskabouter
Link: http://www.hln.be/hln/nl/1316/Autobe...nde-kent.dhtml
Alexander de Kleine laat blijkbaar al heel wat stof opwaaien bij zijn tocht doorheen de rokende puinhopen van keizer Maximus Daerden en het overgangsregime van Vincencius Quibus de Menapiër. |
Er is maar éne boskabouter, en dat is Paulus.
Voor het overige, klassieke vakbondstaal: op de man spelen in plaats van met argumenten af te komen. |
jaja, dat worden boeiende begrotingsgespreken!
zeker nu dat Laurette al gezegd heeft dat die 2,1% begrotingstekort toch maar om te lachen was hoor. |
Los van de argumenten van De Croo waarom hij zoiets zegt heeft hij wel gelijk. In tijden waarin iedereen langer moet werken is het niet goed om uitzonderingen toe te staan want hoeveel zullen er nog volgen? Aan dit tempo waaraan grote bedrijven België verlaten kunnen het er nog duizenden zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor dat de ontslagen werknemers minstens 70.000 ballen krijgen.
Dat is meer dan een jaarloon. Ze gaan me toch neit wijsmaken dat ze binnen een jaar geen werk gaan vinden? Neen geen brugpensioen aan 50. 8O |
Citaat:
Hoe ongeloofwaardig gaat het nu nog worden? |
Citaat:
maar brugpensioen op 50 blijft uiteraard onzin, zelfs op 52. |
Citaat:
Brugpensioen op 50 is uiteraard de gemakkelijkheidsoplossing. Maar eigenlijk is het geen oplossing... |
Citaat:
Benieuwd naar de reactie van baby Decroo en vuurspuwende vulkaan P; De Wael na hun, weeral eens, ronkende verklaringen over de loonlast. 't Belooft nog spannende tijden te worden :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zit hij in die regering en niet de arbeiders van Ford. |
Citaat:
|
Citaat:
Quickie heeft nu zelf zijn job als minister opgegeven. Ik zou graag eens willen weten hoeveel maanden hij nu nog een ministerwedde gaat ontvangen! |
Citaat:
Trouwens diegenen die op "brugpensioen" zullen gaan, krijgen die bonus niet. Die bonus is voor de -50ers en afhankelijk van de jaren dienst. |
Citaat:
|
Citaat:
dat bedrag met een schone bonus om uw huis te renoveren/af te betalen en ge zijt binnen vanaf 2 �* 53jaar. enne beschikbaar voor de arbeidsmarkt. as ge voor niets 17 �* 1800 netto krijgt en alles is afbetaald zult ge wel eens braaf naar de vdab stappen maar of ge veel goesting hebt tgerug te beginnen? anyway, iemand moet dat betalen en dus zal de bijna 60j volgend jaar gevraagd worden om er nog een jaartje of 2 bij te doen. zouden de bonden ook aan die mensen denken? |
oei oei....
Ik heb al medeleven voor al de mensen, die het nu extra zwaar te verduren krijgen van de deleguees.... Dat Alexander maar oppast, ik steek er mijn hand niet voor in het vuur dat die maffia hem niet zou grijpen en aan een palet vast zouden binden, om daarna tegen hem te swaffelen.... Want daar zijn ze al erg talentvol in geworden overheen de jaren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be