![]() |
De Wever vindt varkenskop op oprit
De Wever vindt varkenskop op oprit
http://www.standaard.be/artikel/deta...21027_00349827 Enig idee wie of welke organisatie zich bezig houdt met het betrekken van gezinsleden van politiekers bij de politieke strijd, en dan nog op zo'n manier ? Ik wel. Citaat:
|
Een varkenskop is gemakkelijk te krijgen. Waarschijnlijk gewoon een flauwe plezante van linkse signatuur.
Als het echt mafiastyle dreigementen waren, dan had men wel een ander dier gebruikt. Liefst iets onschuldig om de dramatiek te vergroten. |
enkele die hard vlaams belangers?
|
Ongehoord.
|
"De Wever vindt varkenskop op oprit"
Die De Wever is toch geen Moslim? Dan is het in ieder geval geen hate-crime. Die Moslims zijn momenteel wel erg bezig met slachten. Het is de tijd dat in mijn gemeente her en der schapenkoppen gevonden worden. En ik dacht niet dat die Mohammedanen nu varkens slachten. Of is dit plaatselijke folklore? Om regenten te vertellen dat er volkswoede is? Is de daad soms op Indymedia al opgeëist? |
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar je nader, dus a.u.b. . |
Een actie van ‘verdraagzamen’ die dat willen uiten door een onverdraagzame actie?
|
Citaat:
|
Zou men nu in Leuven een burgemeester zonder kop hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen zouden u dan ook als marginaal betitelen. Ik ben daar één van. |
Ze zijn telaat, een aantal maand geleden voor zijn dieet begon had hij daar een flinke portie kop van gemaakt en opgesmuld.
Alleszins, even ernstig, dit is nog maar het begin. |
Citaat:
|
Het NVA levert een moslima als burgemeesteres , daarom ????
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=178192 |
Kan van alle kanten komen, van een politiek geïnspireerde persoon of groep tot aan een paar bezopen studenten.
Maar om het simpel te houden, dit hoort niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die calimero roepers nu nog niet doorhebben dat BDW echt wordt geschoffeerd, dan scheelt er iets aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be