![]() |
Beruchte café's wijd en zijd, vroeger en nu......
Post ze hier. Wie weet hebben sommigen hier nog samen aan den toog gehangen (in een ver verleden, of vandaag) zonder het te beseffen 8-)
Ik zal beginnen : "The Pub" in Ninove (vlakbij het station, bestaat nu niet meer) |
Heb je het over gewone café's of homofiele bars?
|
Citaat:
Vooral café's waar je goede herinneringen aan hebt, heden of verleden. |
Citaat:
Wichelen De grouffie's en de Champou leuke tenten in eind jaren 70 begin 80 . |
Citaat:
|
Wel hilarisch dat jullie praten over "café's" terwijl het over clubs, afterclubs en andere drugsbarakken gaat zoals de Champou.
Citaat:
|
Brussel (St Jansplein) : "Chez Floriot"
|
"Den Bien"(op zijn Frans uitgesproken) in Mechelen
|
"Het Druppelkot" in Gent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er een beetje vanaf wat "berucht" is...
In A'pen waren er veel cafés die wat anders waren dan een gemiddelde taverne maar echt berucht... |
Niet echt berucht maar wel beroemd: "De Stille Genieter" in Mechelen. Ik weet wel niet of het nog bestaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat je een met een kennis een funny night had met heel wat lol in een homobar , dat je zelf homo bent. Of dacht je dat je in de inkomhal je kont moest open stellen voor je binnen mocht om een pint te drinken . |
Citaat:
Ik was een echt uitgangbeest en kwam er heel regelmatig , en heb er nooit drugs aangeboden gekregen , ik heb er ook nog nooit één keer gebruikt . Niet de tent is een druggebruiker maar de mens kan er een zijn . O,k De Champou had wel een opmerkelijke reputatie op ander aspecten , maar dat had de Popcorn in Vrasene des te meer . |
Citaat:
|
Begin jaren '80: de GI-club in Halle. Ik ging daar stiekem naartoe want ik mocht daar niet binengaan van mijn vader...:-)
|
Hoewel deze foto een stuk ouder is dan mijn "staptijd" koester ik dierbare herinneringen aan café Trocadero alias Felix 1 geheel rechts.
Het hele straatje is in de jaren '80 gesloopt. ![]() De wereldwinkel waar ik vrijwilliger was, een duister postzegelwinkeltje en dan Felix 1 (1972) ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be