![]() |
Vlaams Parlementslid voor Vlaams Belang wordt uitgelachen
Tot in Nederland zelfs... :roll:
![]() Citaat:
|
Ik denk dat elke afleiding welkom is als je naar een speech van Filip Watteeuw moet luisteren. Na een tijdje ken je elk barstje in de verf van het plafond.
|
Citaat:
Natuurlijk kan het best zijn dat hij luisterde, veel mensen droedelen terwijl ze met andere zaken bezig zijn en missen toch niets van het gesprek... |
Je moet niet echt intelligent zijn om over gevolgen van sluiting Ford Genk praten, en je moet er niet echt naartoe luisteren, want voorspeelbaar)))
|
Er kan niet hard genoeg gelachen worden met die loebas.
|
Ik ken veel mensen die graag een riante "vergoeding" zouden beuren om kruiswoordraadsels op te lossen...
|
Citaat:
Me dunkt kan iemand die een kruiswoordraadsel toch nog iets beter volgen dan iemand die slaapt en helemaal van toeten noch blazen weet. |
Moest hij geen VB'er zijn, er zou geen haan naar kraaien. Hoever kunnen ze gaan in het cordonneren van VB eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Wallonisering van het Vlaamse parlement.
|
Hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaha :rofl: :rofl: :rofl:
Worden alle Erik Tack fan-boys nu boos op mij? |
Citaat:
Dat kan een fulltime business worden voor de professioneel verontwaardigden... Daarom ook dat ze selectief hun verontwaardiging eerst richten tot wat Waals is Rood is of Andersdenkend. |
Citaat:
|
Citaat:
Tack hoort zeker en vast geen kruiswoordraadsels op te lossen in het parlement (dat moet een werknemer op zijn werk ook niet proberen) en er mag best met hem gelachen worden maar 't is toch van een andere orde dan iemand het recht tot uitoefenen van politiek te ontzeggen omdat die er toevallig een andere mening op na houdt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be