![]() |
Ik heb een probleem met Meryame Kitir.
Ford Genk – Oktober 2012
Ik begrijp niet waarom dat zij die het geluk heeft gehad van volksvertegenwoordiger te worden sinds 2007 haar ambt niet beter heeft gebruikt? Dit om tussen te komen in de toekomstige werkgelegenheid van Ford Genk. Men zegt dat elke volksvertegenwoordiger recht heeft op zoveel medewerkers, waarom heeft ze die niet gebruikt? Als ik zie als voorzitter van een sportclub die verwijderd is geweest van het openbaar domein, Leopoldpark 8370 Blankenberge, hoeveel nuttige zaken ik heb kunnen verzamelen, met weinig middelen, stel ik mij de vraag? Als ik die middelen had gehad dat zij gedurende die jaren heeft gehad dan lag in mijn zaak alles al lang op tafel. Maar ik heb zelf geen “eerlijk” proces gehad omdat ik geen “eerlijke” advocaat heb kunnen vinden.Zij werken liever voor een overheid. Ik heb ook kunnen vaststellen dat het pro-deo geen kloten waard is in dit land (incluis Vlaanderen). Mijn laatste, een groot advocatenkantoor uit het Brusselse heeft mij begin augustus gezegd wij praten wanneer ik terug ben uit verlof. Hebt u iets gehoord, ik niet. Bij het Hof van Beroep, stelde mijn advocaat, mijn klant die tot hier elke keer bij bestek werd veroordeeld in deze zaak, zal alles komen uitleggen om de volgende zitting. De rechter weigerde en ik werd veroordeeld tot 6 maanden cel omdat ik 1,5 mails per maand stuurde naar de Blankenbergse overheid. Ik bleef maar mailen omdat ik maar niet in het bezit kon komen van bepaalde bouwvergunningen van het Leopoldpark. Dit was bij wet nochtans verplicht. Dus ik ben een stalker net zoals die man die gisteren door de politie werd neergeschoten. Gaat dat met mij ook gebeuren, aangezien dat ik nu een strafblad heb waar op staat “stalker”. Ik begrijp überhaupt niet dat ik die nooit iemand van deze politici fysiek of telefonisch heb lastig gevallen nu de zelfde kwalificatie krijg dan een moordenaar. Minister van Justitie Stefaan De Clerck die op de hoogte was en wist dat ik geen eerlijk proces heb gekregen deed niets. Weeral zo een tuinkabouter die zijn dossiers niet kent. Of te laf is om tussen te komen. Ik zal nooit opgeven zolang ik voor mijn klokkenluiden over het Blankenbergse “gesjoemel” van het Leopoldpark & een strafblad blijf behouden. Dus beste Mevrouw Kitir als conclusie zeg ik u, u had veel beter kunnen doen voor Ford Genk u had de macht van brieven te schrijven en van alles te ondernemen. Verder wens ik alle werknemers van Ford Genk het beste toe. Alleen maar spijtig dat zij hun ongenoegen alleen maar aan Genk gaan tonen. Dit bewijst dat de macht vandaag bij de top van de vakbonden zit en niet meer aan de basis. Een mars op Genk zal niets veranderen, alles zal blijven doorgaan in Brussel had iedereen die misnoegd is kunnen aansluiten. Het volk had daarbij een demonstratie kunnen geven van haar kracht in aantal. |
Nu ben je ons hier weer aan het stalken!
|
Ah de stalker van Blankenberge...:cheer:
|
Had ik het niet gezegd dat ze mij als een stalker gingen beschouwen...
|
Citaat:
|
Ik weet...gelijk hebben is een zaak maar het bewijzen een andere.
Maar zelf met bewijzen en zonder de medewerking van een advocaat blijf je de pineut Ik heb zo een geval gekend van een overheid waar een advocatenkantoor 75.000 euro in ontvangst mocht nemen voor een zaakje. Daarom lieten ze mij vallen. Een advocaat die een keer tegen de kar van een overheid rijdt mag het achteraf vergeten. Kans op wekloosheid zal groot zijn... |
Citaat:
Beetje serieus blijven. |
Als Kitir voor een unitair België is heb ik geen probleem met haar. Anders wel.;-)
|
Citaat:
Maar hier hebben we wel met het publiek recht te doen. Ik had het voor mijn geval over de correctionnele rechtbanken. Mijn advocaten hadden namelijk te doen met Patrick Arnou, advocaat en 1ste schepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarvoor er geen enkele capabel advocaat zou zijn een vrijspraak te krijgen. En maak er nu maar zelf een hutsepot van...:roll: *Inlichting die volgens de wet van openbaarheid van bestuur wel toegelaten was. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk steken ze u geen schietijzer in de pollen wanneer het chaud-chaud wordt, want ge zijt een sadistje pur sang. |
Citaat:
|
Citaat:
Moest je er nooit bijgezegd hebben dat je militair bent/was, dan had ik je duidelijk in het bakje van de relnichten gecatalogeerd, ergens tussen Raf en Kallikles. |
Citaat:
|
Citaat:
DRINGEND GEZOCHT voor de PLANTMACHT: 80 licht ontvlambare borderliners (m/v) |
Citaat:
Het mooiste bewijs hiervan is dat ze u tijdig hebben buiten gebonjourd. |
Citaat:
Die MIF nog eens overdoen in November, wanneer de sneeuw tot aan uw anus ligt in Elsenborn, L-O-L, neen dank u. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be