![]() |
Argumenten om NIET op je favoriete partij te stemmen.
Geef eens redenen waarom je niet op de partij waarop je momenteel stemt zou stemmen.
|
- omdat je weet dat ze toch heel veel stemmen krijgen, en jouw stem niet heel veel meer uit maakt. Vandaar dat je strategisch gaat stemmen.
- Je komt er achter dat je zogenaamde favoriete partij, eigenlijk een stel hypocrieten bij elkaar zijn. - Je hebt een favoriete partij, maar je mag nog niet stemmen. - Je favoriete partij wilt graag samenwerken, met partijen waar jij een spuug hekel aan hebt. Enz. |
Citaat:
|
N-VA is niet liberaal genoeg, maar ze zijn de enige liberaal-achtige partij sinds het verdwijnen van LDD.
|
Citaat:
|
Citaat:
NVA is in mijn ogen niet het toonbeeld van liberalisme zeker niet. Hangt weer af van de definitie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strijden? hmmmm bedenkingen .... De meesten zijn vooral personen die zich wentelen in leuke en vaak goede ingesteldheid en ideeën en nooit doorhebben dat ze zelf schuldig zijn. Stuk voor stuk mensen die niet liever hebben dan de ouderen bekritiseren en een nieuwe wereld willen, terwijl ze nu (of vroeger) vooral peace love and nog vanalles willen en lachen als de "ouderen" vertellen over hoe zij vroeger recycleerden uit noodzaak. Alleen zitten ze nu in maatpak. Ik ken geen mensen die kleinere footprint hadden dan net onze eigen grootouders. Ik ken mensen die in bureau's het meest de ecologische toer op willen en streven naar details zoals gerecycleerd papier meegeven aan klanten etc... maar wel hun wagen steeds het dichtst willen parkeren aan de deur en dan ook het vaakst hem moeten verzetten (en weer uitstoten) als er volk weg wil. Groen stemmers. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ouders zijn lid van Groen! en mijn vader is nog raadslid geweest. Maar ik ben compleet anders. We hebben vaak medelijden met elkaar. :twisted: |
Citaat:
http://www.senate.be/www/?MIval=/sho...ID=105&LANG=nl |
Citaat:
|
Citaat:
NVA heeft neiging (gehad) tot veel te liberaal gaan. Lees: te veel laissez-faire populisme. De richting van een conservatieve volkspartij komt net op tijd om mij niet zenuwachtig te maken. Ik ben overtuigd van kapitalisme, niet van diepblauw liberalisme. |
het gedweep met Dalrymple mag wat minder bij de N-VA.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be