![]() |
Immigranten mee verhuizen met de fabrieken?
Je ziet en hoort het al vele jaren: ondernemingen die hun fabrieken naar het buitenland verplaatsen.
Het zijn deze zelfde personen die destijds de vreemdelingen binnengesleurd hebben. Waarom worden dan in 1 beweging de immigranten niet mee verhuisd met die fabrieken? Ze zijn hier toch alleen maar overbodig? |
Citaat:
Migratie was/ is een politieke beslissing, die politici mogen mee verhuizen!;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor politici moet je een uitzondering maken ;-) |
k&k.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat ze eerder de geschoolden mee zullen verhuizen. Dan ken je de uitkomst van het rekensommetje wel neem ik aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel lopen er al rond die vier keer het land hadden moeten verlaten, en met het nodige gefoefel en toch blijven rondhangen uiteindelijk "legaal" zijn geworden? |
War was dat daarstraks op het nieuws . Ik heb het maar met een half oog gezien . Een alleenstaande Turkse of Marokkaanse moeder met hoofddoek en met VIJF kinderen die van haar kut stond te maken dat haar dopgeld ging verminderen .
Wel neuk minder en/ of ga terug vanwaar je komt als het daar beter is. Het mens is toch in geen honderd jaar inzetbaar op de arbeidsmarkt. |
Citaat:
|
Citaat:
En gratis , hé ! Wat zeg je nu ? Dankuwel Aligator !:-D |
Citaat:
Dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be