![]() |
Katholieke weirdo's
Een verkracht meisje van 14 is DRIE KEER een abortus geweigerd in Polen, hoewel dat daar wettelijk toegestaan is in geval van verkrachting. De EU heeft Polen daarvoor veroordeeld
|
Een leven is een leven ,
ik vermoed dat ze deze denkwijze volgen ?? Of de baby kan het kind helpen genezen ?? Ik heb zulke redeneringen eens gelezen op een conservatief-katholiek forum !! Dat forum is al zeker 10 jaar OFF-line !! |
Sommige Amerikaanse senatoren denken dat een verkrachting met zwangerschap tot gevolg de wil van God is.
|
Heb ik ook gelezen , die zijn werkelijk koekeloerenuts !!!!
Hoe zou het zijn , mocht het hun dochter betreffen ?? |
Citaat:
|
Bron voor dit alles?
|
Dit is echt wel erg inderdaad. Ik snap niet dat dit nog kan in deze tijden.
|
Ik ben totaal tegen abortus moest het mijn eigen dochter betreffen, ik vind dat niet kunnen al ben ik nog nooit voor die keuze gesteld. Je kunt me dus in het anti-abortus kamp plaatsen.
Maar ik vind wel dat mijn mening niet moet doorgedrukt worden op de complete bevolking, uiteindelijk heeft de zwangere vrouw het laatste woord want het is haar buik, gasten die dat willen verbieden zijn gevaarlijke gekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wie is hier de "EU" trouwens? |
In de beschaafde Europese wetgevingen wordt abortus bij verkrachting toegestaan. Alleen de meest rabiate aartsconservatieven zijn daar principieel tegen. Gelukkig vormen die een kleine minderheid. Toch heeft het Poolse meisje een geheime abortus moeten ondergaan, vanwege de grote katholieke weerstand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hun vakbond eet onze hand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarmee ben ik dan nog beleefd gebleven.:twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be