![]() |
Wat is een echte vrouw?
Uit de poll blijkt dat de overgrote meerderheid van de leden mannen zijn.
Wat is voor ons een echte vrouw ? |
Is dit een vraag voor een POLITIEK forum?
|
Citaat:
Zou een vrouwelijke Bush mogelijk zijn ? |
Natuurlijk,
er zijn verschillen tussen mannen & vrouwen, maar iedereen heeft (gelukkig) nogaltijd een verschillende persoonlijkheid. Er zijn gewelddadige vrouwen & mannen, er zijn vredelievende mannen & vrouwen, en dat kan je doortrekken voor elke eigenschap, alleen is bij mannen of vrouwen de kans soms groter dat ze een bepaalde eigenschap hebben. |
Citaat:
|
Labyrinth, over dat onderwerp is een ware bibliotheek bijeen geschreven.
Man en vrouw verschillen op een aantal punten gevoelig van elkaar. Deels heeft dat te maken met het "hormonenballet". Ik zou in de bib van m'n vrouw moeten gaan snuffelen om je hier wat referenties te geven, maar ik ben er zeker van dat je die werkjes zelf ook wel kan opzoeken... De vraag naar de juridische, maatschappelijke en culturele gelijkheid tussen man en vrouw is een heel ander paar mouwen... Enerzijds kan discriminatie niet straf genoeg bestreden worden, maar anderzijds is het evenzeer fout om vrouwen te wringen in een "mannelijk" keurslijf of vice versa... Daar voelen ze zich vaak gewoon niet gelukkig bij. En om geluk draait het uiteindelijk toch allemaal ? |
Op een aantal punten zijn mannen, als gevolg van evolutionair veroorzaakte biologische en genetische verschillen, en vrouwen zeer verschillende van elkander. De meeste verschillen, die door velen als natuurlijk worden aangevoeld en beschouwd, tussen de beide seksen hebben echter helemaal geen biologische of genetische oorsprong, maar zijn louter sociologisch gecreëerde verschillenen gebaseerd op veronderstelde en/of zogenaamde versschillen die er eigenlijk niet zijn. Sekseconcentraties (en loonverschillen etc.) in bepaalde beroepen en sectoren zijn meestal het gevolg van dit laatste.
P.S. De poll geeft een bijzonder vertekend beeld, het aantal vrouwen licht hier heel wat hoger dan die doet uitschijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beantwoordt de hedendaagse moderne vrouw aan uw mannelijke behoeften? Ik wil niet persoonlijk worden, maar algemeen misschien? |
Op een forum maakt het geen zak uit.
Ik lees zelfs nauwelijks de nicks. Ideeën zijn goed of minder goed of gewoon rotzooi. Maakt niet uit of ze uit een vrouwen of mannenbrein komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volledig mee eens |
Citaat:
Als ze daarbij nog wat piano kan spelen en Wittgenstein citeren is dat mooi meegenomen... |
een échte vrouw SLIKT 8-)
|
Citaat:
Die tetten op mijn avatar zijn zeker ferme joekels, mijn kont mag er wezen, ik ben tot de tweestemmige inventies van JS Bach geraakt en iets van Wittgenstein op het internet zoeken en van buiten leren ligt nog net binnen mijn mogelijkheden. Ga ik nu last krijgen van u en al die andere geile forumbokken????:shocked!: |
Citaat:
................. en ze leeft nog. |
Citaat:
Mijn minimumeis wat betreft pianistieke vaardigheid is namelijk dat ge de DRIEstemmige inventies kunt spelen. |
Tjah, als iedereen hier zijn persoonlijke eisen voor een vrouw gaat neerpennen (typen dus), en daarvan een totaalbeeld gemaakt zou worden, denk ik dat we een HEEL rare vrouw zouden krijgen :x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be