![]() |
Enquête: Kent u 'Waregem'?
Beste,
Ik zoek nog een heleboel mensen, Vlamingen, die mijn beknopte enquête willen invullen. De enquête gaat over de stad Waregem: indien u de stad kent, is dit nuttig voor mij, maar ook indien u geen flauw idee heeft waar Waregem ligt en wat er te doen is, kunt u mij helpen! Snel klikken op onderstaande link aub! Moedig gerust andere mensen aan om de enquête in te vullen! https://www.vub.ac.be/survey/index.php?sid=87923 Groetjes, Sharon |
Waregem Koerse!
Veel verplichte vragen, alle eigenlijk |
De gemeente van boeren die zich stad wil noemen.
|
Citaat:
|
Zeg ik iets verkeerd over boeren?
|
Citaat:
|
Blijkbaar ben je niet mee met de draai. :-)
Zulte waregem,"de boeren" is hun lapnaam. |
Citaat:
|
Knap opgezet, die poll. Invullen!
|
Waregemse wijven zijn behoorlijk geil.
|
Citaat:
Eindelijk nog eens een enquete die je zo vaak als je wil kan invullen. Als ik vanmiddag tijd heb vul ik 'em nog wel een keer of drie in. Een 35-jarige huisvrouw uit Waregem, dat ben ik nog niet geweest. Of een 20-jarige student uit Brussel, ook nog niet. Overigens; sinds wanneer valt er niks meer te winnen met invullen van enquetes? |
Citaat:
Ik heb de enquete ingevuld maar ik weet niet of ze er veel mee zal zijn. Waar is txiki trouwens om de regels uit te leggen voor enquêtes? |
Als men al een thesis over Waregem moet maken zijn duidelijk alle interessante onderwerpen op, en kan de onderzoeksafseling economie maar beter opgedoeekt worden.
|
Jan VDB is van Waregem, dacht ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik ooit al in Waregem geweest ben of het moet zijn dat ze daar een krachtbalploeg hebben met een naam waar Waregem niet in voor komt.
Ondervraging naar eer en geweten ingevuld. (Hoewel ik een citymarketing allergie heb.) |
Citaat:
En, je moet je aan de regels houden! http://forum.politics.be/showthread.php?t=167988 |
Allé vooruit, ingevuld.
Vader van 't Gaverke afkomstig, zelf in Dentergem opgegroeid. Ik ken Waregem dus heel goed. |
Citaat:
|
Ik stem tegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be