![]() |
Opzeg telefoon
Raar onderwerp alhier maar het is het enige forum waar ik nog lid van ben .
Probleem , ik zeg mijn vaste telefoon belgacom op , belgacom internet wens ik te behouden , ik krijg een brief terug die ik nog niet gelezen had . De postbode komt met een modembpack of zoiets , had ik niet besteld en stuurde hem terug . Ik lees de brief van Belgacom waarin staat hoe ik mijn internet en digitale tv moet installeren met mijn persoonlijke gegevens , van internet althans want ik heb geen digitale tv . Ik naar Belgacom , 3 keer langer dan 10 minuten , geen resultaat . Mijn zorg is nu , op 16/11 vervalt mijn vaste telefoon , dat ook mijn internet gaat uitkletsen en dat ik al die gegevens opnieuw ga moeten intikken gezien ik daar geen ervaring mee heb . Heeft iemand dat al meegemaakt met Belgacom en wat was het resultaat ? |
Heeft iemand "wat" al meegemaakt met Belgacom? Dat hij een brief krijgt die hij niet leest, de postbode wegstuurt met de modem om dan vast te stellen dat hij dat toch nodig heeft?
Nee, dat heb ik nog niet meegemaakt met Belgacom. |
Telefoon , TV & internet zijn toch 3 aparte dingen ??
Je kunt ze dus normaalgezien elk apart aanvragen & opzeggen (!!) , tenzij een als een pakket ?? Anders alles opzeggen / afsluiten , en daarna dan bv enkel internet aanvragen ??!! Voor meer info: http://support.nl.belgacom.be/app/an...ZuV2ZhbA%3D%3D http://support.nl.belgacom.be/app/an...jn-opzeggen%3F |
Citaat:
|
Mijn ervaring met Belgacom is niet zo positief. Na het opzeggen van onze vaste telefoon (en dat was alles wat we hadden) heeft het nog 6 maand geduurd vooraleer we geen rekeningen meer kregen. En service kregen we ook al niet.
En probeer maar eens "niet" te betalen. |
Citaat:
Mijn advies? Overstappen naar Telenet en dan uw telefoon opzeggen! |
Jep : ik had ook een "probleempje" met Belgacom, dat raakte pas opgelost toen ik al overgestapt was naar Telenet. ergens heeft Belgacom blijkbaar slechte "interne lijnen"
|
Citaat:
Succes !!! |
voor Adsl heb je een vaste lijn nodig
|
Citaat:
Met ADSL heb je wel telefoonaansluiting nodig , maar niet perse een telefoon !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Belgacom kan u daarin helpen , zij hebben uw gegevens !! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat slecht aflopen, ik voel het.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit miserie een gsm gekocht . Proximus , schijnt ook al van Belgacom te zijn . Het gaat inderdaad slecht aflopen . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had vroeger telenet , ik verhuisde , mijn TV staat op het eerste , mijn PC op het gelijks . Moestens ze op de 2 verdiepen beginnen boren voor hun bakjes , vandaar naar Belgacom . En de lampjes van telenet in hun bakjes branden te fel , vandaar , een mens wil wel eens in het donker zitten . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be