![]() |
Joods Actueel roept op tot cordon sanitaire rond PVDA+
Citaat:
|
Gewoon geen Cordon niet meer. Noch voor PVDA, noch voor VB. Hallo democratie.
Trouwens, Joods Actueel begint fameus mijn kl*ten uit te hangen met hun gejammer, lange tenen en Calimero gedrag. WO2 is 70 jaar geleden. Tijd om verder te gaan... |
Citaat:
Vandaag roepen die op om dat terug te herstellen. Hebben die gasten heimwee? Kennen die hun geschiedenis niet? Zijn die fundamenteel anti democratisch? Zijn de gasten van Aktueel boelzoekers, aandachtshoeren, ziek, dom, achterlijk, crimineel? Ik ben tegen elke vorm van cordon...ook tegen de PVDA... We hebben ons lang genoeg moeten beperken tot het uitlachen van typetjes �* la Geysels, Almacy en andere grappoten...tijd voor de PVDA en hun maoistische revolutie... |
Dan ook tegen N-VA, anders geen.
|
lol
|
Of staatgevaarlijke partijen als de BUB.
Oh neen, die halen bijlange nooit genoeg stemmen om ook nog maar iets te kunnen betekenen op politiek vlak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel een cordon voor rond elke partij.
Voor de rest: wie is Joods Actueel om anti-democratisch gewauwel te komen rondtoeteren? |
3 wensen:
IK wens een cordon rond de gehele poliZieK !! IK wens een cordon rond de alle poliZieKers !! IK wens een cordon bleu !! :lol: |
Dubbeldraad
Ik zal het dan maar eens herhalen: Vijf cordons voor 1 frank |
Citaat:
|
Bij de PVDA durven ze wel eens kritiek te leveren op het zionisme en israël. En dat zint de extremist Freilich natuurlijk niet. Of hoe alweer zo'n Joods krielhaantje in feite een lobbyist is van israël en daarvoor elke kritische stem monddood wil maken.
|
Citaat:
|
Grappig!
Groen is naar m'n weten ook bekommerd om Palestijnse mensenrechten. Zelf bij de liberalen heb je personen Degucht die het tegen de Joodse lobby durft op te nemen; en bij de Spa zitten er ook veel mensen die zich kritisch uitlaten over Israel. Misschien direct alle partijen verbieden en een zionistische Vlaamse partij opstarten zodat Joods Actueel niet meer te klagen heeft? |
![]() Over extremisten gesproken... Freilich zij aan zij aan het dansend met de opvrijer van alles wat extreem-rechts is in Israel en tevens Vlaams Belanger: Tanguy Veys. |
Die van joods-actueel heeft 2 keer afgang geboekt, 1 keer in terzake en 1 keer in't kruitfabriek. Erger nog die discussies zijn bijna identiek. Een meester in volharding en tevens domheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens het cordon sanitaire (waar ik absoluut tegen ben, voor eender welke partij, en in eender welke vorm) is een linkse uitvinding. Men kan misschien aan Mertens eens vragen, of hij voor of tegen het cordon sanitaire rond het vb is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be