![]() |
Heeft de stadslijst haar eis om Groen erbij te hebben, ingetrokken?
Ik lees van de stadslijst veel kritiek en commentaar op de stadsformateursnota. Teveel kopie van het nva-programma, te rechts en te asociaal en bla bla ..
Maar ik lees niets over het feit of Groen er nog bij moet? Handig er omheen fietsen ? noot: hoeveel kiezers kleurden een nva-bolleke, en hoeveel een stadslijst-bolleke ? . |
CD&V druk
alsof de oranje kiezers staan te springen om van groenen een breekpunt te maken. Zeker de landbouwers :lol: |
Citaat:
Eerst laat hij Detiège de straffe uitspraken doen. Dit is om de spanning op te bouwen tot hij een paar dagen later nog veel straffere uitspraken doet. |
Citaat:
|
Groen vliegt er inderdaad nog wel af, maar het zal een prijs kosten.
|
Citaat:
|
Citaat:
sp.a-CD&V STADSLST 28,58 % Dus zoals je ziet een ratio van: 29/38=1.3/1 of De stadslijst zou 43% uitmaken van een coalitie tussen de 2. Waarom vind je het vreemd dat je dan ook punten van je eigen partij in het programma zou vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zal pètrick een toontje lager moeten zingen vrees ik. |
Citaat:
hij moet spa van groen losweken. dat wordt een nieuwe nota schrijven vrees ik en een stoel of 2 naar links opschuiven. het kan dat de nva nu al op haar absolute ondergrens zit en dan is er natuurlijk een probleem. |
Citaat:
Maar niet de hele tekst. De tekst van het Weverke is zeer gematigd. Maar de grote sossenleiders zijn een beetje verblind. Niet alleen in verband met Aalst !! . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dus betekent dat de Stadslijst ook aanvaardt om verder met de N-VA te praten zonder Groen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat Janssens zegt is van geen tel. Of het gaat om het samenkoppelen met Groen, het samenhouden van de Stadslijst of enig andere eis/advies/breekpunt van Janssens, niets van dat heeft enige waarde.
Mogelijke coalities zijn nog steeds N-VA-Stadslijst of N-VA/OVLD/CD&V. De kansen van Groen zie ik eerlijk gezegd niet meer zitten, de natte droom van Janssens om alles te saboteren ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be