![]() |
Foto's van bleitende politiekers
![]() ![]() ![]() |
Schande.
Zijn dat mannen? :? |
Citaat:
|
![]() |
En waar blijft de Oppermeester van de Bleiters, Bert Anciaux?
|
Ik zie geen tranen bij Muyters.
De bende sossen was toen zijn karaktermoord aan het plegen, maar die kerel is niet gebroken. |
Citaat:
|
Citaat:
Muyters stond werkelijk voor de camera te bleiten, ik weet het nog goed. En ook op de foto hierboven is het overduidelijk. Hij maakt deel uit van de groep politiekers die bleiten, samen met Bert en Petrick. |
Citaat:
Michelle heeft hier hiermee aan de haak kunnen slaan. |
Altijd leuk om te zien, zakkenwassers die op hun plaats worden gezet en hun veel te grote ego gekraakt.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
![]() de Vlucht vooruit! :lol: |
![]() |
wat is er in feite mis met mannen die wenen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen als het krokodillentranen zijn wel. Bij vrouwen is dat ook mis, maar die kunnen dat beter ensceneren waardoor het moeilijk herkenbaar is. |
Citaat:
1-De tranen die geen negatieve opmerking verdienen: Obama die een emotionele laatste campagne-speech geeft, niets mis mee. Meryame Kitir die in het parlement een emotioneel pleidooi houdt voor de arbeiders van Ford Genk, eerder bewonderenswaardig 2-De 'bleiters' die mij storen: Anciaux, Muyters en Janssens : bleitten omwille van eigen stommiteiten, aanvallen tegen hun persoon of omdat ze een verkiezing verliezen. Zwak. Dan moeten ze maar voor een ander job kiezen. |
Iemand anders nog zo'n foto's? :-D
|
![]() |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be