![]() |
Pakistaanse moeder doodt dochter (15) met bijtend zuur omdat ze naar jongens keek
Pakistaanse moeder doodt dochter (15) met bijtend zuur omdat ze naar jongens keek
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ens-keek.dhtml Citaat:
Citaat:
Citaat:
(heb me nog ingehouden met "lieve" woordjes :oops:) Je kind opvoeden en/of beschermen , ok , maar ....; Wat voor nut heeft het zoiets te doen , eremoord ?? Die hebben geen besef van/voor respekt & leven !! Hoe geschift moet je zijn om zoiets in je hersens te krijgen (voor)gezeverd ???? |
volgens mij een product van een te vrije opvoeding :?
|
Het waren toch zo'n goede moslims.
|
Wat een geluk dat ze nu toch hun familie-eer hebben kunnen redden.
Iemand ook dit gelezen? Citaat:
uw kind overgieten met zwavelzuur EN HET DAN NOG TWEE DAGEN LATEN LIGGEN LIJDEN! die mensen verdienen niet beter dan dat men hen hetzelfde laat voelen. Liefst gedurende een week of drie voordat ze bezwijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben daarom ook zo'n tegenstander van de doodstraf, net omdat degene(n) die het moeten uitvoeren dan zelf tot moordenaar worden verlaagd. Maar te beseffen dat men zijn eigen kind BEWUST nog dagen helse pijnen laat lijden is voor mij onvoorstelbaar. Ben benieuwd of we nog zullen te horen krijgen welke straffen er worden uitgesproken. |
De moeder wordt gestraft omdat de vader in de gevangenis is beland door haar "wispelturig" gedrag
|
Dat dit gebeurt is niet te geloven, wat een monsters.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be