![]() |
De verwezenlijkingen van Obama.
Aangezien zo veel Europeanen overtuigde fans van Obama zijn moeten ze wel een lange lijst vormen, die verwezenlijkingen van Obama.
Nu geloof ik best dat de man in kwestie een en ander goeds heeft gedaan, maar... ik kan me precies geen enkel voorbeeld herinneren? Kan iemand me weer verlichten, waarom precies is Obama een Groot Staatsman volgens zijn Europese fanclub? |
|
Van de eerste vijf zijn vier al leugens en verdraaiingen. :/
|
http://www.dailykos.com/story/2012/0...shments-So-Far
hier zullen er wel een paar andere tussen staan |
Citaat:
|
Deze is wel hilarisch:
President Obama Improved the Economy and Reduced the Debt ![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je dat Obama al die "verwezenlijkingen" dan gaat terugdraaien? Want waar moet het geld anders vandaan komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1° De autofabrieken in Ohio. En daarbuiten zijn er terug nieuwe jobs. 2° Gezondheidszorg heeft hij er voor een deel doorgekregen en dat was niet makkelijk 3° Hij is geen nieuwe buitenlandse oorlog/bezetting begonnen. 4° Hij heeft de bankeconomische rotzooi van Bush opgeruimd en hij is er nog mee bezig. Ik kan me slechtere scenario's voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een machteloze president . In het huis van afgevaardigden hebben de republikeinen de meerderheid en in de senaat zijn ze sterk genoeg om eindeloos te fillibusteren. |
Citaat:
|
Citaat:
En die situatie kan achter 2 jaar veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
En van Obama is er niets te zien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be