Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verhofstadt Waarschuwt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17904)

PieterP 18 juli 2004 12:12

Verhofstadt Waarschuwt

Verhofstadt waarschuwt voor eng nationalisme. Hij pleit voor het behoud van de huidige federale staat. Hij deed dat bij de presentatie van het VN rapport over ontwikkelingssamenwerking. Hij deed dat donderdag in het bijzijn van princes Mathilde en kroonprins Filip. Hij zal binnen enkele jaren beloond worden met een addellijke titel, zoals baron of misschien wel graaf.

Tzuvar Raemborr 18 juli 2004 12:17

Niet te schatten, "da joenk" :lol:

Geert Hoste kan der een puntje aan zuigen.

Distel 18 juli 2004 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Hij zal binnen enkele jaren beloond worden met een addellijke titel, zoals baron of misschien wel graaf.

Het zal wel "minister van staat" worden. Hij kan zich dan zelfs eerst nog een schandaal veroorloven.

Supe®Staaf 18 juli 2004 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het zal wel "minister van staat" worden. Hij kan zich dan zelfs eerst nog een schandaal veroorloven.

Geef toe dat Guy Verhofstadt voorlopig nog niet zo diep zonk als vele anderen die hem voorgingen op het schandaalpad.
Misschien is het enkel een kwestie van nog niet betrapt zijn, maar tot hiertoe heeft hij nog steeds een 'propere lei'

Tzuvar Raemborr 18 juli 2004 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Geef toe dat Guy Verhofstadt voorlopig nog niet zo diep zonk als vele anderen die hem voorgingen op het schandaalpad.
Misschien is het enkel een kwestie van nog niet betrapt zijn, maar tot hiertoe heeft hij nog steeds een 'propere lei'

Bwoh, 't eerste wat mij zo te binnen schiet is poging tot vervalsing van een opiniepeiling :D Eerder grappig en zielig dan crimineel, maar da's er eentje die ik nooit meer vergeet :lol:.

Distel 18 juli 2004 12:33

Citaat:

Correctie: hij is nog niet veroordeeld voor een schandaal. Proper zal zijn lei allerminst zijn.

Raven 18 juli 2004 12:33

De ironie is wel te smaken.

Een premier van een land waar 1 op 4 stemt op een zéér eng nationalistische partij die waarschuwt over de gevaren hiervan.

Waarschijnlijk promoot hij ook nog eens ondemocratische middelen, zoals gerechtelijke veroordelingen (i.p.v veroordeling door de kiezer in de stembus) als de methode bij uitstek om deze pest te stoppen.

Helaas, de mest-kevers zitten op z'n erf, en tenzij ie zelf meer gehoor gaat geven aan de schreeuw van die 1 op 4 Vlamingen, zal zijn partij agalev achterna gaan. Ik zie het al voor mij: "VLD is nodig!" :lol

Flasheart 18 juli 2004 13:01

Citaat:

Verhofstadt waarschuwt voor eng nationalisme. Hij pleit voor het behoud van de huidige federale staat. Hij deed dat bij de presentatie van het VN rapport over ontwikkelingssamenwerking. Hij deed dat donderdag in het bijzijn van princes Mathilde en kroonprins Filip. Hij zal binnen enkele jaren beloond worden met een addellijke titel, zoals baron of misschien wel graaf.

Verhofstadt blijft dan toch een verstandig man ondanks zijn politieke blunders en die van zijn partij. :wink:

De schoofzak 18 juli 2004 15:45

Elio di Pupo heeft al laten weten aan Verafstoot dat dat goed gezegd was en dat hij dus voorlopig nog premier mag blijven als'tie verder braaf blijft.

thePiano 18 juli 2004 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Elio di Pupo heeft al laten weten aan Verafstoot dat dat goed gezegd was en dat hij dus voorlopig nog premier mag blijven als'tie verder braaf blijft.

Het is Elio di Rupo en Verhofstadt.

Is het een kleine moeite gevraagd om die namen correct te spellen?

Distel 18 juli 2004 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

"Distel" wordt anders ook niet K-O-E-I-E-N-V-L-A gespeld hoor. :roll:

De schoofzak 18 juli 2004 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Mijn beste muziekinstrument,
ik schrijf die namen zoals ik ze wil schrijven. Met al of niet mevrouw, mijnheer of titel ervoor.
Je bent niet verplicht om mijn flauwe grappen te smaken.

Maar ik vind het wel leuk dat je ze onmiddellijk herkend hebt.

labyrinth 18 juli 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Liever Blair in de Orde van de Puppies.....
Ik heb een boontje voor Niet-Belgen :wink:

thePiano 18 juli 2004 17:09

Citaat:

Prima, ik ben ook niet verplicht ze te lezen, de zwarte doos in. :roll:

luc broes 18 juli 2004 17:41

Citaat:

Verhofstadt schreef zijn Burgermanifesten waarin een juiste analyse van het Belgisch probleem. Hij stelde ook wat moest gedaan worden, en deed dan ongeveer het tegenovergestelde. Samen met zijn reeks lange reeks leugens is dat ruim voldoende voor de schandpaal.

Hans1 18 juli 2004 17:46

Citaat:

Het is ronduit moedig van onze nationale Guy om het op te nemen tegen het Vlaams-nationalisme. De B.U.B. steunt hem daar volledig in ! Het Vlaams-nationalisme schaadt onze economie en cultuur en moet gestopt worden.

Doe zo voort, Guy !:-)

Vlaanderen Boven 18 juli 2004 19:37

Sorry Hans, maar het ging om 'eng nationalisme'.

En aan jullie kan niemand daarin tippen!

Löwe 18 juli 2004 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het is ronduit moedig van onze nationale Guy om het op te nemen tegen het Vlaams-nationalisme.

:lol: Zeer grappig!

Pietje 18 juli 2004 22:24

Citaat:

ik schrijf die namen zoals ik ze wil schrijven. Met al of niet mevrouw, mijnheer of titel ervoor.

8) De reuk, had ze verraden 8)

Gargamel 19 juli 2004 07:46

Citaat:

Best grappig.....muziekinstrument:drinking:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be