Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Blote billekkes in Marrokko (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179093)

Aligator 7 november 2012 23:48

Blote billekkes in Marrokko

De Belgische Missen poseren in minirok voor de grote moskee . http://www.vandaag.be/entertainment/...n-marokko.html

Citaat:

: "Wie heeft de toestemming gegeven aan deze jonge meisjes om zo voor de moskee te poseren? ". Volgens hem "moet het ministerie van Binnenlandse Zaken een onderzoek openen".
Vreselijk ! Blote billen !8O

Nochthans schijnt de god dit toch te waarderen :
Citaat:

"Het is een storm in een glas water. Allah houdt van schoonheid en er is niets mis met mooie jongeren die poseren voor een grote moskee", luidt het oordeel.
Waarom zich dus excuseren ?

Citaat:

Gecontacteerd door AFP, zegt de voorzitter van het nationale comité van Miss België, Darline Devos, de emoties "te begrijpen". "Ik bied mijn excuses aan. (...) het was niet onze bedoeling te choqueren. Het was spontaan",
Nu vraag ik mij wel af waarom Belgische Missen in Casablanca hun knappe lichaamsvormen gaan laten bewonderen ? Willen zij misschien nog méér Marrokkanen overhalen naar België te emigreren 8O

cookie monster 8 november 2012 03:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6407037)
Willen zij misschien nog méér Marrokkanen overhalen naar België te emigreren 8O

Vwala , boenk er op :lol:

Esperanza 8 november 2012 06:35

Citaat:

Gecontacteerd door AFP, zegt de voorzitter van het nationale comité van Miss België, Darline Devos, de emoties "te begrijpen". "Ik bied mijn excuses aan. (...) het was niet onze bedoeling te choqueren. Het was spontaan",
:roll:

Een slappeling zonder ruggengraat.

Sean 8 november 2012 12:38

Citaat:

Wat gaan die doen als de Femen afkomen, een collectieve hartaanval krijgen?

vlaams realist 8 november 2012 14:17

Best wel slim,de finalistes van een schoonheidswedstrijd naar een islamland sturen.Er zijn geen problemen te verwachten.Hoeveel bewaking is er nodig voor deze meisjes?????Gaan ze verbroederen met de lokale bevolking?????Het is een beetje zoals een steak in het hondenhok gooien met 3 bewakers erbij omdat de honden toch niet aan de steak mogen komen.SADISME en HOOGHEIDSWAANZIN.

Aligator 8 november 2012 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sean (Bericht 6407702)
Wat gaan die doen als de Femen afkomen, een collectieve hartaanval krijgen?

Dat hebben de Belgen ook nodig : een storm-afdeling Femen ! Om daar bij die Miss-verkiezingen wat leven in de brouwerij te brengen !
http://www.google.fr/search?num=10&h....1.V4m4tlSSiI4
:-D:lol::-D:lol::-D:lol:
http://www.google.fr/imgres?q=femen+...37,s:200,i:115

Pericles 8 november 2012 22:21

Citaat:

De Belgische Missen poseren in minirok voor de grote moskee . http://www.vandaag.be/entertainment/...n-marokko.html

Nu vraag ik mij wel af waarom Belgische Missen in Casablanca hun knappe lichaamsvormen gaan laten bewonderen ? Willen zij misschien nog méér Marrokkanen overhalen naar België te emigreren 8O

Voor mij hebben ze allemaal te weinig tet , te weinig corsé en te weinig geschoren foef. ;-)

Zucht 8 november 2012 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6408558)
Voor mij hebben ze allemaal te weinig tet , te weinig corsé en te weinig geschoren foef. ;-)

Daarom ook dat de lokale Imams ertegen waren.

Vlanin 9 november 2012 00:06

marokko is niet zo fanatiek
alleen als ze hier zijn

Aligator 9 november 2012 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6408563)
Daarom ook dat de lokale Imams ertegen waren.

ja, die willen dikke wijven, met een snor als het kan.:lol:

Aligator 9 november 2012 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlanin (Bericht 6408747)
marokko is niet zo fanatiek
alleen als ze hier zijn

Hoe armer hoe fanatieker in Marrokko. De upper-classe, die vegen aan alles hun voeten, drinken alcohol en alles. Wel hypocriet gelovig naar buiten toe, beetje zoals de rijken hier vroeger. In het hoerenkot het feestvarken uithangen, vreten, alcool zwelgen, maar zondag's naar de mis met moeder de vrouw en de kinderen, doopfeest, voor de kerk trouwen enz enz

Fredo 14 november 2012 13:38

Alle rechtse forumleden kunnen toch niets anders dan begrip opbrengen voor de verontwaardigde reacties? Die kandidates moeten zich immers aanpassen aan de lokale cultuur en gebruiken als ze daar zijn.

Mahalingam 15 november 2012 14:53

Wie hebben besloten dat er een roedel Missen van België naar Marokko moest om daar te gaan poseren?
En waarom? Een 'colour locale'? Dan kan je beter naar Arabië. Kunnen ze zo poseren:

Kallikles 15 november 2012 14:57

Je kan best luisteren naar Vlamingen ter plaatse, i.p.v. je weer te laten manipuleren door onze vrienden van de Israëlische ambassade:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonne van Mechelen, Vlaming woonachtig te Casablanca
het bovenstaande gebeurde op enkele km van mijn deur en ik moet het lezen op een belgische nieuwsite - daarmee bedoel ik maar - het is volgens mij meer nieuws in belgie dan hier in casa - al vind ik ook wel dat je het poseren beter op het strand doet dan voor de moskee - alleen door respect te betonen mag je er terug verwachten - ikzelf woon hier nu meer dan vijf jaar en heb nog nooit - enige moeilijkheden gehad.

Nietzsche 15 november 2012 15:06

Mensen die de moslims niet snappen, zijn autisten zonder enige vorm van sociale aanpassingsvermogen.

cookie monster 15 november 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6418050)
Mensen die de moslims niet snappen, zijn autisten zonder enige vorm van sociale aanpassingsvermogen.

Hoe bedoelt U ??

Nietzsche 15 november 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6418076)
Hoe bedoelt U ??

Als je daadwerkelijk niet snapt, dat poseren in een minirok voor een moskee provocerend over kan komen. Dan ben je gewoon een autist zonder aanpassingsvermogen.

Dat was toch duidelijk?

Kallikles 15 november 2012 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6418087)
Als je daadwerkelijk niet snapt, dat poseren in een minirok voor een moskee provocerend over kan komen. Dan ben je gewoon een autist zonder aanpassingsvermogen.

Dat was toch duidelijk?

Uiteindelijk is er nauwelijks over deze zaak gepraat in Marokko. Het kan de grote meerderheid van de Marokkanen absoluut niets schelen welke foto's een aantal toeristes nemen, die hebben belangrijker dingen aan hun hoofd.

Het feit dat een Vlaming in Casablanca dit uit de Belgische pers moet vernemen, spreekt toch wel boekdelen. Vanwaar deze obsessie van de Belgische pers om per se een "botsing der beschavingen" te ensceneren?

Nietzsche 15 november 2012 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6418275)
Uiteindelijk is er nauwelijks over deze zaak gepraat in Marokko. Het kan de grote meerderheid van de Marokkanen absoluut niets schelen welke foto's een aantal toeristes nemen, die hebben belangrijker dingen aan hun hoofd.

Het feit dat een Vlaming in Casablanca dit uit de Belgische pers moet vernemen, spreekt toch wel boekdelen. Vanwaar deze obsessie van de Belgische pers om per se een "botsing der beschavingen" te ensceneren?

Al met al is het logica des zelve dat er moslims zijn die er wel aanstoot aan nemen. De islam heeft bepaalde kledingvoorschriften. Ik weet dat er discussie bestaat of een hoofddoek bijvoorbeeld daadwerkelijk verplicht is, maar een minirokje is volgens mij voor veel moslims/moslima,s not dun.

Klarekijk 15 november 2012 18:46

Citaat:

Jep , het was een dubbele poging .

1 tonen hoe mooi dat België wel is .
2 De moslims tonen dat vrouwen mooi zijn en dat ze hun religieuze onzin mogen opbergen .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be