Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179105)

Antoon 8 november 2012 12:00

'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn'
 
Komt van Roland Duchâtelet en hij heeft nog groot gelijk ook!

'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn'


Eigenzinnig 8 november 2012 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6407622)
Komt van Roland Duchâtelet en hij heeft nog groot gelijk ook!

'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn'


hij zou beter zelf beschaamd zijn over zijn voetbalincompetentie..gebrek aan kennis is geen hinderpaal voor een stinkend rijke egotripper..

Die subsidies zijn gegeven/beloofd onder de voorwaarde van tewerkstelling, dus nogal wiedes dat die teruggvraagd worden

andrew12simpson 8 november 2012 12:20

I’m going to be honest with you here. Informational content usually puts me to sleep, and I snore quite loudly. Your content not only kept me awake, it intrigued me.

Hot_rod 8 november 2012 12:24

Die fraudebestrijding zal tegen zijn winkel aan het draaien zijn zeker?

-Jo- 8 november 2012 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot_rod (Bericht 6407670)
Die fraudebestrijding zal tegen zijn winkel aan het draaien zijn zeker?

²

Dit soort "heren" hoort thuis achter slot en grendel. En dwangarbeid uitvoeren ten bate van de gemeenschap.

Garry 9 november 2012 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andrew12simpson (Bericht 6407663)
I’m going to be honest with you here. Informational content usually puts me to sleep, and I snore quite loudly. Your content not only kept me awake, it intrigued me.

Nelle Fiandre, il fiamminghe, e al Sint Anneke, delle cozze.

subocaj 9 november 2012 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6407622)
Komt van Roland Duchâtelet en hij heeft nog groot gelijk ook!

'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn'


Ik zal even voor 25 miljoen bij hem bestellen en de factuur in de vuilbak kieperen en hem dan vertellen dat ik ze niet nodig heb.

subocaj 9 november 2012 06:53

SKF zal wel de volgende zijn.
Autoverkoop - 12% heeft ook gevolgen voor hun. NedCar gesloten, Ford gesloten heeft gevolgen.

brother paul 9 november 2012 08:31

Voila, inderdaad de subsidies zijn PEANUTS.

santos 9 november 2012 08:33

Inderdaad peanuts voor een bedrijf dat 3 miljard winst maakt.

demonen 9 november 2012 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6408889)
Ik zal even voor 25 miljoen bij hem bestellen en de factuur in de vuilbak kieperen en hem dan vertellen dat ik ze niet nodig heb.

U bent socialist?

subocaj 9 november 2012 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6408957)
U bent socialist?

Is dat niet de manier hoe het onder kapitalisten gaat?
Zoals in Spanje, Ierland, kantoorgebouwen in Nederland en Amerika.
We lenen en bouwen en lenen en bouwen en lenen en bouwen, we hebben toch genoeg onnozelaars, belastingbetalers in Europa.
Waarom zouden wij betalen als die onnozelaars het doen.
En er lopen genoeg nationalisten rond, die kunnen verklaren dat ze willen afscheiden en alles gaan beter doen. Die onnozelaars geloven toch alles.

brother paul 9 november 2012 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6408967)
Is dat niet de manier hoe het onder kapitalisten gaat?
Zoals in Spanje, Ierland, kantoorgebouwen in Nederland en Amerika.
We lenen en bouwen en lenen en bouwen en lenen en bouwen, we hebben toch genoeg onnozelaars, belastingbetalers in Europa.
Waarom zouden wij betalen als die onnozelaars het doen.
En er lopen genoeg nationalisten rond, die kunnen verklaren dat ze willen afscheiden en alles gaan beter doen. Die onnozelaars geloven toch alles.

subo:

probeer maar eens een bedrijf te maken die 3 miljard winst boekt, begin eraan. Het respect dat jij daarvoor hebt is blijkbaar 0.0

ten tweede probeer maar eens een nieuwe autofabriek op te starten en een nieuwe markt te maken. Ik denk dat de laatste poging in europa de Smart was.

ten derde probeer maar eens een appartementsgebouw te ontwerpen, daar geld gaan vragen om het te gaan bouwen, en dan dat gebouw volledig te verkopen (met of zonder winst het is mij om het even)

ik denk dat jij zo gelooft dat geld verdienen vanzelf gaat.

Denk ook eens aan wat FORD VERLIEST ! met het sluiten van zo'n afdeling.
Ze verliezen productiecapaciteit
Ze verliezen recente investeringen in dat gebouw
Ze verliezen hun investeringen in opleidingen van bekwame mensen
Ze verliezen knowhow en ingenieurs die daar werken

En vraag u nu af: als je een voet amputeert, waarom doe je dat ? Waarom zou je als bedrijf in uw eigen voet willen schieten ???

Boduo 9 november 2012 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6408976)
subo:
...

...Denk ook eens aan wat FORD VERLIEST ! met het sluiten van zo'n afdeling.
Ze verliezen productiecapaciteit
Ze verliezen recente investeringen in dat gebouw
Ze verliezen hun investeringen in opleidingen van bekwame mensen
Ze verliezen knowhow en ingenieurs die daar werken

En vraag u nu af: als je een voet amputeert, waarom doe je dat ? Waarom zou je als bedrijf in uw eigen voet willen schieten ???

Zouden we met die bekwame mensen & ingenieurs die de knowhow hebben geen elektrische Smarts kunnen maken ?

:|

brother paul 9 november 2012 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6409051)
Zouden we met die bekwame mensen & ingenieurs die de knowhow hebben geen elektrische Smarts kunnen maken ?

:|

tuurlijk, alles kan gemaakt worden, trouwens de elektrische smart is al tekoop...

voorwaarde: markt moet het kopen

probleem: budget om een productie op te starten van 100.000auto's per jaar is ongeveer een miljard of 5 euro...
risico: markt koopt he tniet

Boduo 9 november 2012 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6409134)
tuurlijk, alles kan gemaakt worden, trouwens de elektrische smart is al tekoop...

voorwaarde: markt moet het kopen

probleem: budget om een productie op te starten van 100.000auto's per jaar is ongeveer een miljard of 5 euro...
risico: markt koopt he tniet

Kleinschalig beginnen met die bekwame techniekers & ingenieurs.
Die autotjes verkopen maar ook (laten) verhuren...

brother paul 9 november 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6409405)
Kleinschalig beginnen met die bekwame techniekers & ingenieurs.
Die autotjes verkopen maar ook (laten) verhuren...

ze doen dat ook... en je moet en markt hebben die ontstaat
neem van mij aan, dat London bvb meer vooruitgang gedaan heeft aan de elektrische wagen dan gelijk welk ander werelddeel

maar, en daar moet je vooral naar toe streven, steef naar een beleid... dus samenhangende beslissingen

ik herinner mij nog een investering in biodiesel die toen 2 jaar tot haar bijna faillissement moest wachten op de bijmenging
Op die manier zit je kansen te creeeren en doe je met het beleid de nieuwe industrie om zeep

Idemdito moet je kansen maken voor het ontwikkelen en afschrijven van elektrische wagens, en dan zal het wel in een stroomversnelling komen. Concreet moet je bvb 2-3steden de pendelbeweging elektrifieren

En nogmaals je moet aan 100.000 auto's komen.. Dat is gewoon de essentie. Vanaf een zone dat doet, zal de prijzen zich aanpassen, ontstaan er nieuwe opportuniteiten, en evolueert het sneller

Nu persoonlijk zou ik eerder tippen voor een hybrid platform, een soort Hywire systeem met een kleine motor als groep erbij als rangeextender. En dat platform een target zetten van 2 liter verbruik gemiddeld en een stadsverbruik van 0 liter over 10km, zodat je zeker bent dat iedereen in stad zoveel mogelijk elektrisch rijdt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be