![]() |
'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn'
Komt van Roland Duchâtelet en hij heeft nog groot gelijk ook!
'Politici die geld terugeisen van Ford moesten beschaamd zijn' ![]() |
Citaat:
Die subsidies zijn gegeven/beloofd onder de voorwaarde van tewerkstelling, dus nogal wiedes dat die teruggvraagd worden |
I’m going to be honest with you here. Informational content usually puts me to sleep, and I snore quite loudly. Your content not only kept me awake, it intrigued me.
|
Die fraudebestrijding zal tegen zijn winkel aan het draaien zijn zeker?
|
Citaat:
Dit soort "heren" hoort thuis achter slot en grendel. En dwangarbeid uitvoeren ten bate van de gemeenschap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
SKF zal wel de volgende zijn.
Autoverkoop - 12% heeft ook gevolgen voor hun. NedCar gesloten, Ford gesloten heeft gevolgen. |
Voila, inderdaad de subsidies zijn PEANUTS.
|
Inderdaad peanuts voor een bedrijf dat 3 miljard winst maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals in Spanje, Ierland, kantoorgebouwen in Nederland en Amerika. We lenen en bouwen en lenen en bouwen en lenen en bouwen, we hebben toch genoeg onnozelaars, belastingbetalers in Europa. Waarom zouden wij betalen als die onnozelaars het doen. En er lopen genoeg nationalisten rond, die kunnen verklaren dat ze willen afscheiden en alles gaan beter doen. Die onnozelaars geloven toch alles. |
Citaat:
probeer maar eens een bedrijf te maken die 3 miljard winst boekt, begin eraan. Het respect dat jij daarvoor hebt is blijkbaar 0.0 ten tweede probeer maar eens een nieuwe autofabriek op te starten en een nieuwe markt te maken. Ik denk dat de laatste poging in europa de Smart was. ten derde probeer maar eens een appartementsgebouw te ontwerpen, daar geld gaan vragen om het te gaan bouwen, en dan dat gebouw volledig te verkopen (met of zonder winst het is mij om het even) ik denk dat jij zo gelooft dat geld verdienen vanzelf gaat. Denk ook eens aan wat FORD VERLIEST ! met het sluiten van zo'n afdeling. Ze verliezen productiecapaciteit Ze verliezen recente investeringen in dat gebouw Ze verliezen hun investeringen in opleidingen van bekwame mensen Ze verliezen knowhow en ingenieurs die daar werken En vraag u nu af: als je een voet amputeert, waarom doe je dat ? Waarom zou je als bedrijf in uw eigen voet willen schieten ??? |
Citaat:
:| |
Citaat:
voorwaarde: markt moet het kopen probleem: budget om een productie op te starten van 100.000auto's per jaar is ongeveer een miljard of 5 euro... risico: markt koopt he tniet |
Citaat:
Die autotjes verkopen maar ook (laten) verhuren... |
Citaat:
neem van mij aan, dat London bvb meer vooruitgang gedaan heeft aan de elektrische wagen dan gelijk welk ander werelddeel maar, en daar moet je vooral naar toe streven, steef naar een beleid... dus samenhangende beslissingen ik herinner mij nog een investering in biodiesel die toen 2 jaar tot haar bijna faillissement moest wachten op de bijmenging Op die manier zit je kansen te creeeren en doe je met het beleid de nieuwe industrie om zeep Idemdito moet je kansen maken voor het ontwikkelen en afschrijven van elektrische wagens, en dan zal het wel in een stroomversnelling komen. Concreet moet je bvb 2-3steden de pendelbeweging elektrifieren En nogmaals je moet aan 100.000 auto's komen.. Dat is gewoon de essentie. Vanaf een zone dat doet, zal de prijzen zich aanpassen, ontstaan er nieuwe opportuniteiten, en evolueert het sneller Nu persoonlijk zou ik eerder tippen voor een hybrid platform, een soort Hywire systeem met een kleine motor als groep erbij als rangeextender. En dat platform een target zetten van 2 liter verbruik gemiddeld en een stadsverbruik van 0 liter over 10km, zodat je zeker bent dat iedereen in stad zoveel mogelijk elektrisch rijdt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be