![]() |
Reizen
Jaja, we zitten in't seizoen.
Wie gaat er naar waar op reis? Ik vertrek volgende week naar Kreta! 8) |
Ik volg masterclasses compositie in Libramont.
|
Volgend weekend vertrekken we naar Kroatie !
3 weken weg van hier. :wink: |
Ik vertrek binnenkort voor een maandje naar de JewSA:
![]() Iedereen in koor nu: Oh, say can you see, by the dawn's early light, What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming? Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight, O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming? And the rockets' red glare, the bombs bursting in air, Gave proof through the night that our flag was still there. O say, does that Star-Spangled Banner yet wave O'er the land of the free and the home of the brave? ![]() |
Ik ga in september met mijn vriendin voor 8 dagen naar de Dordogne met een tentje :)
|
En ik...ik ga deze vakantie nergens naar toe.
Ik wou het jullie niet aandoen dat ge mijnen onnozelen commentaar moest missen. Maar 'k ga wel in het novemberverlof een weekske naar het Zuiden... Spanje.... Benidorm... of all places.... |
Citaat:
|
Een paar jaar geleden had ik ook eens een reis gewonnen (allez ne reischeque) en zijn we met 6 personen een week naar Mallorca geweest. Was wel leuk op reis gaan voor niks...
|
Enkele dagen bij de Jezuïeten in Namen. Van hieruit doorkruis ik onze mooie romaanse gouwen en het noorden van Frankrijk.
|
Vorige week woensdag teruggekomen vanuit de Costa Brava (2 weken) ... Gisterenmorgen nog vertrokken voor een ultrakort ééndagsweekend naar Nederland (Zeeland) ...
Waarschijnlijk zal ik (als ik nog tijd vind) nog wel es weekendje meegaan naar Zeeland en het kan ook nog gebeuren dat er in september nog weekendje Amsterdam (of een andere stad) komt. |
Citaat:
|
Inderdaad, ik zou liever iets verliezen dan een reis naar een camping 'winnen' :?
|
Ik ga normaal gezien in Augustus wat Nationale Parkjes doen. Zion, Bryce, Grand Canyon, enz...en ook Las Vegas, Phoenix en LA. Lekker warm :)
|
Ik ga een weekje koken op scoutskamp in Gierle.
De 2e week...nog volop in onderhandelingen: ik wil eens naar Nederland; mijn vriend wil weeral naar Zwitserland. Suspence....wat zal het worden.... 8) |
Citaat:
Zelf ga ik nergens naartoe, ik zie eigenlijk ook niet in waar al dat gereis voor nodig is. Duizenden euros opgebrast en het enige wat je er aan overhoudt zijn wat snel vervagende herinneringen en een paar foto's. |
Het is wel niet echt vakantie, maar momenteel zit ik hier:
![]() |
Citaat:
|
het verste da ik tot nu toe ben geweest is:bij m'n zus haar lief blijven maffen,
7 days off,gent ma aangezien m'n familie (op m'n stiefvader na) wel op vakantie zijn is da ni eens zo erg |
Citaat:
Niet iedereen verdient 2000 netto in de maand. |
Citaat:
Misschien komen we elkaar tegen !? 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be