Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vreemde hoereerders uitgezet, niets dan overlast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17914)

Der Spiegel 18 juli 2004 13:33

Vreemde hoereerders uitgezet, niets dan overlast

Antwerpse politie pakt 82 personen op na actie illegale prostitie - 18/07/2004

ANTWERPEN - De Antwerpse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een controle-actie gehouden in café 't Keteltje in de Oudemanstraat. In dat café ronselen illegale prostituées hun klanten en dat zorgt voor overlast in de buurt. Van de 130 personen in het café werden er 82 opgepakt.

Van die 82 personen kregen er 48 het bevel om onmiddellijk het land te verlaten. Daarnaast werden 22 anderen die niet de geldige verblijfspapieren hadden, opgesloten. Twaalf personen mochten na verhoor vertrekken.
Volgens de politie zorgen de prostituées voor overlast in de omliggende woonbuurt en in de buurt van de hotelletjes waar ze met hun klanten naartoe trekken. De Dienst Vreemdelingenzaken werkte aan de actie mee.

kld (belga)

thePiano 18 juli 2004 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Spiegel
Antwerpse politie pakt 82 personen op na actie illegale prostitie - 18/07/2004

ANTWERPEN - De Antwerpse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een controle-actie gehouden in café 't Keteltje in de Oudemanstraat. In dat café ronselen illegale prostituées hun klanten en dat zorgt voor overlast in de buurt. Van de 130 personen in het café werden er 82 opgepakt.

Van die 82 personen kregen er 48 het bevel om onmiddellijk het land te verlaten. Daarnaast werden 22 anderen die niet de geldige verblijfspapieren hadden, opgesloten. Twaalf personen mochten na verhoor vertrekken.
Volgens de politie zorgen de prostituées voor overlast in de omliggende woonbuurt en in de buurt van de hotelletjes waar ze met hun klanten naartoe trekken. De Dienst Vreemdelingenzaken werkte aan de actie mee.

kld (belga)

Jammer dat ik niks lees van pooiers en mensenhandelaars, of dacht je soms dat die daar allemaal vrijwillig staan te prostitueren? De echte criminelen blijven weer buiten schot. :roll:

Der Spiegel 18 juli 2004 13:43

In het nieuwe reich is geen plaats in Antwerpen voor deze losbandigheden !

IEDERE MAN OF VROUW, JONGEN OF MEISJE DIE SEXUELE GEMEENSCHAP HEEFT MET EEN ANDER DAN ZIJN / HAAR VROUW OF MAN IS EEN HOEREERDER. In 1. KORINTHE 6:9-10 zegt God weer dat GEEN HOEREERDER HET KONINKRIJK GODS ZAL BEËRVEN.

thePiano 18 juli 2004 13:46

Citaat:

IEDERE MAN OF VROUW, JONGEN OF MEISJE DIE SEXUELE GEMEENSCHAP HEEFT MET EEN ANDER DAN ZIJN / HAAR VROUW OF MAN IS EEN HOEREERDER. In 1. KORINTHE 6:9-10 zegt God weer dat GEEN HOEREERDER HET KONINKRIJK GODS ZAL BEËRVEN.

Pfft... Der Spiegel. Weer eentje om op mijn 'negeerlijst' te deponeren. Dada Spiegeltje! Zend me maar een mailtje als je weer tot je verstand bent gekomen. :roll:

Pietje 18 juli 2004 13:51

Citaat:

:rofl:

thePiano 18 juli 2004 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
:rofl:

Ja, je leest hier wel eens wat :-P

Der Spiegel 18 juli 2004 13:58

Gij zult niet spotten met Gods woord, ex-VMO ' er Pianola

Iedere vorm van geslachtsgemeenschap tussen twee mannen is ook een GRUWEL.
Zie LEVITICUS 18:22 and 20:13.

Rr00ttt 18 juli 2004 15:45

Citaat:

Geschift, ironisch of een troll?

De schoofzak 18 juli 2004 15:54

En wat met met het gebod "ga en vermenigvuldig u"? (alhoewel d'r heel wat 'voorgangers' zijn die het eer zo toepassen: "vermenigvuldig u en ga".)

ps: ge moet mij verexcuseren dat ik daar niet zo'n mooie referentie kan bijzetten; 'k ben geen lid van uw VZW en beschik bijgevolg niet over uw statuten of reglement inwendige orde.

Eternity 18 juli 2004 16:25

Citaat:

Ik ga liever naar de hel, dan een leven te leiden zoals u het zou willen en zo naar de hemel te gaan.

*edit* juist post 169

coincidince? i think not 8)
*/edit*

Jan V. 18 juli 2004 16:48

Gelieve meteen in het juiste subforum te posten.

Supe®Staaf 18 juli 2004 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan V.
Gelieve meteen in het juiste subforum te posten.

Afzeik over hoerelopers, bijbelcitaten om een stelling 'kracht' bij te zetten, en een geile foto van Alexandra Colen, horen thuis bij Koetjes en Kalfjes, niet in maatschappelijke discussie. Desnoods nog 't religieuze hoekje.

Raf 18 juli 2004 16:59

Citaat:

Iedere vorm van geslachtsgemeenschap tussen twee mannen is ook een GRUWEL.
Zie LEVITICUS 18:22 and 20:13.

Oef! Wat een geluk dat je me op tijd verwittigt! Had ik me daar toch wel bijna mijn zieleheil verkwanseld zeker...

Griffin 18 juli 2004 17:01

Citaat:

Het nieuwe reich is gelukkiglijk nog niet verder geraakt dan de wanden van uw hersenpan. In die enge wereld waar het zich nu dus in bevindt, blijkt een grote mate van frustratie te zitten.

Supe®Staaf 18 juli 2004 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oef! Wat een geluk dat je me op tijd verwittigt! Had ik me daar toch wel bijna mijn zieleheil verkwanseld zeker...

Uw zwarte ziel is toch al reddeloos verloren.
Ook dénken aan ontucht is al voldoende om eeuwig te branden.
Neem lamskroontjes mee. Ik zal ze vaardig grillen met mosterd, oregano, rozemarijn en acaciahoning.

Griffin 18 juli 2004 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Neem lamskroontjes mee. Ik zal ze vaardig grillen met mosterd, oregano, rozemarijn en acaciahoning.

Ja lap, zo kan ik het ook wel vergeten! Doe mij maar een ribbetje en een braadworst. ;)

Raf 18 juli 2004 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

It's a date! 8)

Eternity 18 juli 2004 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
It's a date! 8)

btw kunt u uw signature eens nader uitleggen, i don't wonna miss out on the fun

:popcorn:

PollyCorrect 18 juli 2004 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
btw kunt u uw signature eens nader uitleggen, i don't wonna miss out on the fun

:popcorn:

leuke smiley. Ik zit ook steeds te denken bij die signature van Raf: als het écht zo'n fun was zou je dat niet zo nadrukkelijk hoeven zeggen?
Zoals mevrouwen met baldadig gekleurde bloemetjesjurken, die zijn vaak eigenlijk juist niét vrolijk.
Ik ga er ook alvast een bak popcorn bijhalen, om de fun kracht bij te zetten

Supe®Staaf 18 juli 2004 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Ja lap, zo kan ik het ook wel vergeten! Doe mij maar een ribbetje en een braadworst. ;)

Ook aan ontucht gedacht?
Braadworsten durf ik niet grillen.
Dat is ook net ietst té suggestief voor de dames (en sommige heren)
Ik wil niemand in bekoring brengen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be