![]() |
Vreemde hoereerders uitgezet, niets dan overlast
Antwerpse politie pakt 82 personen op na actie illegale prostitie - 18/07/2004
ANTWERPEN - De Antwerpse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een controle-actie gehouden in café 't Keteltje in de Oudemanstraat. In dat café ronselen illegale prostituées hun klanten en dat zorgt voor overlast in de buurt. Van de 130 personen in het café werden er 82 opgepakt. Van die 82 personen kregen er 48 het bevel om onmiddellijk het land te verlaten. Daarnaast werden 22 anderen die niet de geldige verblijfspapieren hadden, opgesloten. Twaalf personen mochten na verhoor vertrekken. Volgens de politie zorgen de prostituées voor overlast in de omliggende woonbuurt en in de buurt van de hotelletjes waar ze met hun klanten naartoe trekken. De Dienst Vreemdelingenzaken werkte aan de actie mee. kld (belga) |
Citaat:
|
In het nieuwe reich is geen plaats in Antwerpen voor deze losbandigheden !
IEDERE MAN OF VROUW, JONGEN OF MEISJE DIE SEXUELE GEMEENSCHAP HEEFT MET EEN ANDER DAN ZIJN / HAAR VROUW OF MAN IS EEN HOEREERDER. In 1. KORINTHE 6:9-10 zegt God weer dat GEEN HOEREERDER HET KONINKRIJK GODS ZAL BEËRVEN. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gij zult niet spotten met Gods woord, ex-VMO ' er Pianola
Iedere vorm van geslachtsgemeenschap tussen twee mannen is ook een GRUWEL. Zie LEVITICUS 18:22 and 20:13. |
Citaat:
|
En wat met met het gebod "ga en vermenigvuldig u"? (alhoewel d'r heel wat 'voorgangers' zijn die het eer zo toepassen: "vermenigvuldig u en ga".)
ps: ge moet mij verexcuseren dat ik daar niet zo'n mooie referentie kan bijzetten; 'k ben geen lid van uw VZW en beschik bijgevolg niet over uw statuten of reglement inwendige orde. |
Citaat:
*edit* juist post 169 coincidince? i think not 8) */edit* |
Gelieve meteen in het juiste subforum te posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook dénken aan ontucht is al voldoende om eeuwig te branden. Neem lamskroontjes mee. Ik zal ze vaardig grillen met mosterd, oregano, rozemarijn en acaciahoning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:popcorn: |
Citaat:
Zoals mevrouwen met baldadig gekleurde bloemetjesjurken, die zijn vaak eigenlijk juist niét vrolijk. Ik ga er ook alvast een bak popcorn bijhalen, om de fun kracht bij te zetten |
Citaat:
Braadworsten durf ik niet grillen. Dat is ook net ietst té suggestief voor de dames (en sommige heren) Ik wil niemand in bekoring brengen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be