![]() |
Gwendoline Rutten kandidaat voorzitter VLD.
Het feit dat Verhofstadt ze goed vind zegt voor mij alles over deze dame. Meer hysterisch NVA gebash, meer Belgicisme, meer links liberalisme, is de koers dat het partijestablishment wil opleggen. Hopelijk gaat deze rotpartij snel naar de kiesdrempel.
|
99,9999 % van de vrouwen zijn niet geschikt om een partij te leiden. Je hebt uitzonderingen maar die zijn ontzettend schaars.
Zoek eens in de Vlaamse politiek naar vrouwen die het gemaakt hebben. De grote meerderheid faalt grondig. De meeste vrouwen horen maw thuis aan de haard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dergelijke vrouwen horen thuis de afwas te doen en te zorgen dat alles opgeruimd is tot dat hun man thuiskomt, om dan mooi te zijn en te zwijgen.
|
De VLD-top moet compleet van de werkelijkheid afgesneden zijn als ze denken dat zo iemand de partij terug op het goede spoor kan brengen...
|
Er zijn nog geen andere kandidaten voor het voorzitterschap. Ik denk dat ze gewoon een naïve zondebok nodig hebben om de klap van de 2014 verkiezing op te vangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan lijken ze weer progressief voor een tijdje, dat trutje brandt wel op en en zodra de partij weer iets aan het stijgen is, zijn de mannen er weer om de boel over te nemen en met de pluimen te gaan lopen. Het feit dat Gwendolyn daar intrapt, zegt al genoeg over haar politiek talent. het ziet er een lieveke uit, maar dat zijn eerder talenten voor een creche. Wacht, dan zit ze misschien toch op haar plaats :) |
Ik wens haar veel sterkte.
|
Citaat:
weer typisch hé, een partij krijgt het moeilijk en ze zetten een vrouw aan het hoofd ervan. vraag maar aan Thyssen en Gennez wat dit betekent. |
Citaat:
Caroline Gennez-scenario, nu bij de VLD. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn veel betere mensen op den brandstapel gegooid in het verleden . |
Citaat:
Rutten is waarschijnlijk niet dom en weet dat ook. Maar ze is ofwel - naïef en denkt dat het haar wel zal lukken - te machtsgeil om het in rekening te willen brengen en wil per sé haar kans grijpen. In ieder geval zal ze verrassend uit de hoek moeten komen om niet met handen en voeten af te hangen van de haaien van de VLD ; Q, Verhofstad, De Gucht, zelfs uitgerangeerde Vanhengel. Veel sterkte, inderdaad. |
Citaat:
Maar ze konden er niet mee lachen toen ik vroeg of ze ook een grillade Jeanne d'Arc hadden, of een barbecueschotel Jeanne d'Arc. :? |
Citaat:
|
Ze is familie van een vriend van mij en zelfs hij weigert er op te stemmen. Need I say more?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be