Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Gwendoline Rutten kandidaat voorzitter VLD. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179150)

Max van Dietschland 8 november 2012 20:36

Gwendoline Rutten kandidaat voorzitter VLD.

Het feit dat Verhofstadt ze goed vind zegt voor mij alles over deze dame. Meer hysterisch NVA gebash, meer Belgicisme, meer links liberalisme, is de koers dat het partijestablishment wil opleggen. Hopelijk gaat deze rotpartij snel naar de kiesdrempel.

Max van Dietschland 8 november 2012 21:05

99,9999 % van de vrouwen zijn niet geschikt om een partij te leiden. Je hebt uitzonderingen maar die zijn ontzettend schaars.

Zoek eens in de Vlaamse politiek naar vrouwen die het gemaakt hebben. De grote meerderheid faalt grondig.

De meeste vrouwen horen maw thuis aan de haard.

Pericles 8 november 2012 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6408447)
99,9999 % van de vrouwen zijn niet geschikt om een partij te leiden. Je hebt uitzonderingen maar die zijn ontzettend schaars.

Zoek eens in de Vlaamse politiek naar vrouwen die het gemaakt hebben. De grote meerderheid faalt grondig.

De meeste vrouwen horen maw thuis aan de haard.

Dewever maakt van Gwendolin binnen de 2 minuten fillet americain . :-D

Another Jack 8 november 2012 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6408498)

Van u filet américain maken is anders ook niet moeilijk.

-Jo- 8 november 2012 22:02

Dergelijke vrouwen horen thuis de afwas te doen en te zorgen dat alles opgeruimd is tot dat hun man thuiskomt, om dan mooi te zijn en te zwijgen.

Herr Oberst 8 november 2012 22:13

De VLD-top moet compleet van de werkelijkheid afgesneden zijn als ze denken dat zo iemand de partij terug op het goede spoor kan brengen...

Ironvos 8 november 2012 22:21

Er zijn nog geen andere kandidaten voor het voorzitterschap. Ik denk dat ze gewoon een naïve zondebok nodig hebben om de klap van de 2014 verkiezing op te vangen.

santos 9 november 2012 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6408498)

Denk dat BDW ander zorgen heeft, hij zou zich beter concentreren op zijne filet americain op't schoon verdiep :)

santos 9 november 2012 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6408526)
Dergelijke vrouwen horen thuis de afwas te doen en te zorgen dat alles opgeruimd is tot dat hun man thuiskomt, om dan mooi te zijn en te zwijgen.

Hebben ze weer ene vanuit de jaren stillekes naar 2012 gezapt.

Travis66 9 november 2012 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 6408546)
De VLD-top moet compleet van de werkelijkheid afgesneden zijn als ze denken dat zo iemand de partij terug op het goede spoor kan brengen...

Dat is toch niet de bedoeling. Het is altijd hetzelfde, de partij ligt in puin, dan mag er eens een vrouwke van boven gaan staan. Eentje die anders altijd door de carrieregedreven mannen opzij wordt geduwd omdat ze niet genoeg ballen aan haar lijf heeft in de mannenwereld. En de mannen zijn niet geinteresseerd, want er valt niks te winnen.
Dan lijken ze weer progressief voor een tijdje, dat trutje brandt wel op en en zodra de partij weer iets aan het stijgen is, zijn de mannen er weer om de boel over te nemen en met de pluimen te gaan lopen.

Het feit dat Gwendolyn daar intrapt, zegt al genoeg over haar politiek talent. het ziet er een lieveke uit, maar dat zijn eerder talenten voor een creche. Wacht, dan zit ze misschien toch op haar plaats :)

Txiki 9 november 2012 09:25

Ik wens haar veel sterkte.

vlijmscherp 9 november 2012 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6409008)
Ik wens haar veel sterkte.

2

weer typisch hé, een partij krijgt het moeilijk en ze zetten een vrouw aan het hoofd ervan. vraag maar aan Thyssen en Gennez wat dit betekent.

Liederik 9 november 2012 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ironvos (Bericht 6408557)
Er zijn nog geen andere kandidaten voor het voorzitterschap. Ik denk dat ze gewoon een naïve zondebok nodig hebben om de klap van de 2014 verkiezing op te vangen.

2

Caroline Gennez-scenario, nu bij de VLD.

vlijmscherp 9 november 2012 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6409056)
2

Caroline Gennez-scenario, nu bij de VLD.

voil�*, ook bij CD&V hebben ze dat gelapt.

Klarekijk 9 november 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6408526)

Het was een historische vergissing om U als holbewoner toegang te verschaffen tot een moderne beschaafde samenleving .

Er zijn veel betere mensen op den brandstapel gegooid in het verleden .

Liederik 9 november 2012 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6409058)
voil�*, ook bij CD&V hebben ze dat gelapt.

Was ik inderdaad al vergeten.

Rutten is waarschijnlijk niet dom en weet dat ook.

Maar ze is ofwel
- naïef en denkt dat het haar wel zal lukken
- te machtsgeil om het in rekening te willen brengen en wil per sé haar kans grijpen.

In ieder geval zal ze verrassend uit de hoek moeten komen om niet met handen en voeten af te hangen van de haaien van de VLD ; Q, Verhofstad, De Gucht, zelfs uitgerangeerde Vanhengel.

Veel sterkte, inderdaad.

Liederik 9 november 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6409070)
Het was een historische vergissing om U als holbewoner toegang te verschaffen tot een moderne beschaafde samenleving .

Er zijn veel betere mensen op den brandstapel gegooid in het verleden .

Ik was onlangs in Rouen. Alles heette daar jeanne d'arc; Rue JD, Place JD, Café JD, Bistrot JD, Muséé JD...

Maar ze konden er niet mee lachen toen ik vroeg of ze ook een grillade Jeanne d'Arc hadden, of een barbecueschotel Jeanne d'Arc. :?

lombas 9 november 2012 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6409041)
2

weer typisch hé, een partij krijgt het moeilijk en ze zetten een vrouw aan het hoofd ervan. vraag maar aan Thyssen en Gennez wat dit betekent.

Dat de rest van je carrière gebakken blijft en je steeds enkele jaren later kunt terugkomen terwijl je naar de buitenwereld toe de "vrouw" kan spelen die verontwaardigd en emotioneel betrokken is?

Maikel Joosten 9 november 2012 10:41

Ze is familie van een vriend van mij en zelfs hij weigert er op te stemmen. Need I say more?

lombas 9 november 2012 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6409135)
Ze is familie van een vriend van mij en zelfs hij weigert er op te stemmen. Need I say more?

Ja, want dat zegt toch helemaal niets?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be