Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Geband worden op dit forum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179161)

DeProf_eet 9 november 2012 08:15

Geband worden op dit forum.

Ik heb de indruk dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, zowel hen met uiterst linkse ideeen als hen met uiterst rechtse ideeen, Droevige evolutie, Waarom kan een moderatie een bepaalde aanstootgevende post niet gewoon bewerken ? Zoiets word op andere forums toch gedaan. Nee, hier word onmiddellijk geband en men heeft als medelid het raden waarom.

Laatste slachtoffer in de reeks is Mitgard. Hoe kan men nu iemand zomaar bannen die 8j. lid is, en ettelijke duizenden posts geplaatst heeft.

Ik vraag me dus af of dit niet een beetje onverantwoord is ?

Als er hier andere forumleden bloed willen zien en de moderatie maar zitten te bombarderen met vragen om die of die persoon te bannen, is dat kinderachtig en toont enkel hun eigen onvolwassenheid.

Munglik 9 november 2012 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6408930)
Ik heb de indruk dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, zowel hen met uiterst linkse ideeen als hen met uiterst rechtse ideeen, Droevige evolutie, Waarom kan een moderatie een bepaalde aanstootgevende post niet gewoon bewerken ? Zoiets word op andere forums toch gedaan. Nee, hier word onmiddellijk geband en men heeft als medelid het raden waarom.

Laatste slachtoffer in de reeks is Mitgard. Hoe kan men nu iemand zomaar bannen die 8j. lid is, en ettelijke duizenden posts geplaatst heeft.

Ik vraag me dus af of dit niet een beetje onverantwoord is ?

Als er hier andere forumleden bloed willen zien en de moderatie maar zitten te bombarderen met vragen om die of die persoon te bannen, is dat kinderachtig en toont enkel hun eigen onvolwassenheid.

Hij heeft er letterlijk om gevraagd.

manta 9 november 2012 08:21

Waarom heeft Mitgard een ban??? 8O

koe de poing 9 november 2012 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6408936)
Waarom heeft Mitgard een ban??? 8O

A hard case of erom vragen

Akira 9 november 2012 10:41

Mitgard werd gebannen omdat hij er zelf om vroeg. Niet zozeer door zijn talloze draden in K&K, dan wel door ze zelf te rapporteren. Sommige forummers hebben een ban blijkbaar nodig om hier weg te kunnen blijven als ze het even beu zijn. De ban is overigens niet permanent. En volgde op een waarschuwing die in de wind werd geslagen.

Het idee dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, klopt overigens niet. Bijna alle recente bans zijn gewoon dubbelnicks van permanente bannelingen. De ene wordt al wat vlugger ontdekt dan de andere al naargelang de moeite die ze zich getroosten om onherkenbaar te zijn. Sommige van die dubbelnicks worden zelfs getolereerd indien ze niet in het gedrag hervallen waarvoor ze gebannen zijn.

eno2 9 november 2012 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akira (Bericht 6409136)
Mitgard werd gebannen omdat hij er zelf om vroeg. Niet zozeer door zijn talloze draden in K&K, dan wel door ze zelf te rapporteren. Sommige forummers hebben een ban blijkbaar nodig om hier weg te kunnen blijven als ze het even beu zijn. De ban is overigens niet permanent. En volgde op een waarschuwing die in de wind werd geslagen.

Het idee dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, klopt overigens niet. Bijna alle recente bans zijn gewoon dubbelnicks van permanente bannelingen. De ene wordt al wat vlugger ontdekt dan de andere al naargelang de moeite die ze zich getroosten om onherkenbaar te zijn. Sommige van die dubbelnicks worden zelfs getolereerd indien ze niet in het gedrag hervallen waarvoor ze gebannen zijn.

Gelieve dan ook Chipie-Freelancer (plus tientallen andere dubbelnicks van hem zoals Atoombom e.a.) te tolereren, als hij nog terug komt, en zich gedraagt.

eno2 9 november 2012 11:33

Citaat:

Waarom kan een moderatie een bepaalde aanstootgevende post niet gewoon bewerken
Zeer gevaarlijke ontwikkeling zou dat zijn. Staat daarom ook helemaal niet in het forumreglement. Mod moet het forum niet herschrijven. En kan dat ook niet. Overtredingen knippen is voldoende.

Txiki 9 november 2012 11:55

Citaat:

:rofl: die dekselse Mitgard!

eno2 9 november 2012 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6409236)
:rofl: die dekselse Mitgard!

Ik vind het OOK verontrustend

koe de poing 9 november 2012 12:02

Citaat:

Sommige van die dubbelnicks worden zelfs getolereerd indien ze niet in het gedrag hervallen waarvoor ze gebannen zijn. [/b][/color]

Tof :|

lombas 9 november 2012 12:04

Dat is een antwoord naar behoren.

Txiki 9 november 2012 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6409238)
Ik vind het OOK verontrustend

Ervaar je een aanzuigeffect?

eno2 9 november 2012 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 6409244)
Tof :|

Als je dan weet hoe Mod bona fide forummers verboden heeft een dubbelnick te gebruiken. Elke dubbelnick zou vervolgd worden en afgestraft...

eno2 9 november 2012 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6409254)
Ervaar je een aanzuigeffect?

Mmmmm, integendeel. Maar het stemt toch tot nadenken over de onmogelijkheid van sommigen om met een forumverslaving ZELF te breken, zoals Akira zegt. (Bij mij was het eerder revulsie over een aantal absurde strafpunten die mij in de verleiding bracht om weg te blijven )

Txiki 9 november 2012 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6409261)
Mmmmm, integendeel. Maar het stemt toch tot nadenken over de onmogelijkheid van sommigen om met een forumverslaving ZELF te breken, zoals Akira zegt. (Bij mij was het eerder revulsie over een aantal absurde strafpunten die mij in de verleiding bracht om weg te blijven )

Ach ja, het zal me worst wezen.

eno2 9 november 2012 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6409264)
Ach ja, het zal me worst wezen.

Jij met je 25 posts per dag zou ook wel eens een inzinking kunnen krijgen.

Mitgard is een long standing en niet ondergewaardeerd forummer. Het zot in zijn kop gekregen

eno2 9 november 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6409206)
Zeer gevaarlijke ontwikkeling zou dat zijn. Staat daarom ook helemaal niet in het forumreglement. Mod moet het forum niet herschrijven. En kan dat ook niet. Overtredingen knippen is voldoende.

Als ze posts beginnen herschrijven,is het direct en helemaal afgelopen

Munglik 9 november 2012 12:24

Nu zal ik nooit weten wat zijn probleem met mij eigenlijk was.

lombas 9 november 2012 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6409277)
Nu zal ik nooit weten wat zijn probleem met mij eigenlijk was.

Hoezo "nooit"? Hij komt hier wel terug hoor.

Txiki 9 november 2012 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6409267)
Jij met je 25 posts per dag zou ook wel eens een inzinking kunnen krijgen.

Mitgard is een long standing en niet ondergewaardeerd forummer. Het zot in zijn kop gekregen

Maak je over mij maar geen zorgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be