![]() |
Geband worden op dit forum.
Ik heb de indruk dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, zowel hen met uiterst linkse ideeen als hen met uiterst rechtse ideeen, Droevige evolutie, Waarom kan een moderatie een bepaalde aanstootgevende post niet gewoon bewerken ? Zoiets word op andere forums toch gedaan. Nee, hier word onmiddellijk geband en men heeft als medelid het raden waarom.
Laatste slachtoffer in de reeks is Mitgard. Hoe kan men nu iemand zomaar bannen die 8j. lid is, en ettelijke duizenden posts geplaatst heeft. Ik vraag me dus af of dit niet een beetje onverantwoord is ? Als er hier andere forumleden bloed willen zien en de moderatie maar zitten te bombarderen met vragen om die of die persoon te bannen, is dat kinderachtig en toont enkel hun eigen onvolwassenheid. |
Citaat:
|
Waarom heeft Mitgard een ban??? 8O
|
Citaat:
|
Mitgard werd gebannen omdat hij er zelf om vroeg. Niet zozeer door zijn talloze draden in K&K, dan wel door ze zelf te rapporteren. Sommige forummers hebben een ban blijkbaar nodig om hier weg te kunnen blijven als ze het even beu zijn. De ban is overigens niet permanent. En volgde op een waarschuwing die in de wind werd geslagen.
Het idee dat er hier op het forum steeds meer en meer mensen geband worden, klopt overigens niet. Bijna alle recente bans zijn gewoon dubbelnicks van permanente bannelingen. De ene wordt al wat vlugger ontdekt dan de andere al naargelang de moeite die ze zich getroosten om onherkenbaar te zijn. Sommige van die dubbelnicks worden zelfs getolereerd indien ze niet in het gedrag hervallen waarvoor ze gebannen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een antwoord naar behoren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mitgard is een long standing en niet ondergewaardeerd forummer. Het zot in zijn kop gekregen |
Citaat:
|
Nu zal ik nooit weten wat zijn probleem met mij eigenlijk was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be