![]() |
Kortrijk: CD&V bedient zichzelf nog snel.
CD&V doet nog snel even aan zelfbediening, nu ze niet meer in de coalitie zit in Kortrijk.
Bureau helpt gewipte Kortrijkse schepenen aan job Al die politiekers die aan den dop staan:roll: Maar nog wel tien nevenbaantjes hebben. |
In 1999 bestond er nog geen politiek verlof???
Kan iemand dit bevestigen? In de jaren 70 bestond dit al in elk geval!! |
Ik vind niet dat hier sprake is van "zelfbediening".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.jobpunt.be/aanbod/ Daar is toch niks mis mee? |
dus een bijjob als schepen is een vangnet voor als de schepen aanmeert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor federale ambtenaren is het altijd gemakkelijk geweest: ge werd "gedetacheerd naar het ministerie". Nu zijn die dingen iets ander georganiseerd, en bestaat er o.a. politiek verlof. Voor ambtenaren weliswaar. Nu over de "zelfbediening" van de tsjeven in Kortrijk. Enerzijds kan ik er mee akkoord gaan. Als die mensen uit de privé komen, dan moeten ze nu een nieuwe job zoeken, en daarbij moogt ge van uw oude werkgever geholpen worden. Anderzijds: politieke partijen hebben ook zelf veel mogelijkheden. Parlementairen hebben persoonlijk medewerkers; frakties hebben fraktiemedewerkers ... de studiediensten van de partijen ... Het zal (alweer) een initiatief van de nva moeten zijn, om daar eens orde in te scheppen voor oud-schepenen e.d.m. . |
Anderzijds: politieke partijen hebben ook zelf veel mogelijkheden. Parlementairen hebben persoonlijk medewerkers; frakties hebben fraktiemedewerkers ... de studiediensten van de partijen ...
Dat is het net, schoof, die ene schepen aan het woord werkte bij het ACV |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een goede zaak dat ze snel een nieuwe job willen vinden. |
Weet iemand welk outplacement bureau wordt ingeschakeld ?
|
Citaat:
|
@Txiki
In het artikel wordt de naam van het outplacement bureau niet vermeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het nogmaals gelezen. Ik vind nergens de naam van het outplacement bureau terug. Kan jij het even uit de tekst citeren ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kan er mij iemand een voorbeeld geven waar in het verleden een weggestemde schepen aan een nieuwe job moest geholpen worden via een outplacementbureau? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be