![]() |
Hoeveel personen heb jij op je 'Negeerlijst' staan?
Een poll uit nieuwsgierigheid, want ik het zo het gevoel dat het hier merkelijk stiller is geworden, en dat zowat iedereen zijn/haar eigen lijstje heeft aangelegd.
Ik heb nogal wat ervaring met killfilters vanop andere forums, en het nadeel is dat de discussies na verloop van tijd volledig stokken. Vraag is dus: hoeveel personen heb jij op je negeerlijst staan? |
geen
|
Citaat:
"Negeerlijst" afzonderlijk: geen enkele. |
geen - ik gebruik die functie niet, het is een forum voor iets hé
|
Citaat:
|
geen!
Negeren kan ik ook zonder een lijstje. :wink: |
Geen
|
Citaat:
Dat is het. Ik post//lees al jaren zonder lijstjes. |
Citaat:
|
ik heb er ééntje op ignore.
|
Citaat:
|
geen enkele
ik weet zelf wel wie ik negeren wil |
Nul, natuurlijk. Als ge niet tegen mensen met andere meningen kunt moet ge niet op een forum zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe niet zo patrionalistisch, patriot. Soms is het geen kwestie van 'mening'. Ik ben erg fier dat ik iemand op ignore heb staan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je dan nog reageert op een post waarin men je uitscheldt, dan is dat eveneens stalking.:roll: 'k heb het begrepen : je moet je persoonlijk laten aanvallen en als je durft reageren ben je een stalker ! mijn visies over Israel zullen er wel voor niets tussen zitten :wink: en patriot , hoeveel stemmen heb je nu ? |
Geen, en dat blijft zo.
A priori weigeren iemand's posts te lezen is wat mij betreft een kinderachtige en zielige tactiek. Struisvogelpolitiek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be