![]() |
De Ware DE WEVER
Gisteren het boek "De Ware DE WEVER" gekocht. In 1 ruk uitgelezen. Geschreven door Kristof Windels, journalist van De Morgen.
Windels heeft BDW gevolgd gedurende de hele kiescampagne en kreeg alle(?) geheimen te zien. Aanrader als je eens wil weten hoe ze bepaalde crissisen achter gesloten deuren bespreken. Het heeft me in alle geval een andere indruk van BDW gegeven. En het boek kan ook tegen hem gebruikt worden. Is al gebeurt trouwens toen uitlekte dat de mars op het stadhuis gepland was 6 maanden op voorhand. Dat staat namelijk in dat boek. Citaat:
![]() |
Een ander beeld in de positieve of negatieve zin?
|
Citaat:
Te voet naar het stadhuis gaan is een heuse mars de dag van vandaag ? En ook al was die wandeling gepland, et alors ? |
Citaat:
Ik ben er nog steeds niet uit op wie die bepaalde bezorgde burgervader doelde... |
Citaat:
Positief: die weet echt wel waar hij mee bezig is en waar hij naartoe wil. Negatief: Dubbel gevoel, hij speelt het imago, wat mij stoort als "fake". Maar het is natuurlijk wel het spel waar hij in meespeelt en dat van hem eist. En hij speelt het verdomd goed, dat heb ik aan de lijve mogen ondervinden toen ik hem ontmoette en het gevoel kreeg dat hij mijn beste vriend was. Nu heb ik het "script" daarvan gelezen :) Aanrader hoor. |
Citaat:
Maar dat werd wel in de media afgeschilderd als volksmanipulatie. Er zijn nog dingen in dat boek dat met de verkeerde draai tegen hem kan worden gebruikt. |
Bart De Wever is geen uil. Ik vraag me af waarom hij uitgerekend een jonge, linkse, progressieve en anti-separatistische journalist gekozen heeft voor dat boek.
|
wie gaat er zulke onzin nu lezen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze passage uit het boek had de week na 14 oktober al in de krant gestaan. Toen is een vijfdelige reeks verschenen met een aantal elementen die nu in het lang en breed in het boek zullen staan. De journalist was erbij toen BDW dat idee van de mars op het stadhuis voor het eerst lanceerde. Laat ons niet simpel doen hee, moest BDW ertegen zijn dat hij dat zou opschrijven dan had hij die journalist niet al die tijd meegesleept. |
Citaat:
Het feit dat al deze informatie wordt vrijgegeven, moet volgens BDW in zijn voordeel spelen. |
Pff, zoveel heisa over De Wever. De man heeft nog nooit echt iets gepresteerd. Behalve schitteren door zijn afwezigheid in het Vlaams parlement en de Senaat. En we zullen eens zien wat hij allemaal beter zal doen dan Patrick Janssens.
|
Citaat:
|
Is er een vies geheim tussen De Zever en zijn biograafje?, waarschijnlijk, die dingen gebeuren. Verklaart veel.
|
Citaat:
|
De Wever is een genie, met geen enkele andere politieker te vergelijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be