Garry |
11 november 2012 23:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rub1615
(Bericht 6413054)
Ik denk het niet. In bepaalde steden (Antwerpen, Brussel, Gent en enkele provinciesteden zoals Mechelen) leven inderdaad grote groepen moslims maar daarbuiten bijna niet. Er zijn ongeveer 300.000 Marokkanen in België en iets minder Turken (250.000). Samen is dat plusminus 600.000. Dus een zestal procent van de bevolking. In 2030 schat men het op iets meer dan 1,1 miljoen of 10% van de bevolking.
Nochtans zijn moslims ook maar gewoon mensen. Waarom zouden Katholieken wél ontkerkelijken en moslims niet?
Het zijn schattingen. Ik vermoed dat men zoals ik gedaan heb gewoon het aantal Marokkaanse en Turkse immigranten bij elkaar opgeteld heeft.
|
Als jij gelijk krijgt staat het er slecht op voor het patronaat. Heb zo maar van die gasten in dienst. Hoeveel keer moeten die bidden per dag?
En dat is nog het minste, maar iedere keer moeten ze zich eerst wassen, zeven keer hun gezicht, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden.
Dan hun oren. Daarna van rechts naar links, eerst de rechter arm, daarna de linker. Dan de rechter voet en daarna de linker. Als ze pech hebben dat ze van al dat water te zien lopen moeten gaan pissen, moeten ze opnieuw beginnen. Dan mogen ze hun daarbij nog niet de tel verliezen.
Die bazen gaan nogal een waterrekening krijgen:lol:
|