![]() |
Griekenland: Immigrant 18 uur lang gemarteld.
http://www.irishtimes.com/newspaper/...326523978.html
Citaat:
Citaat:
|
Ziek.
|
Tja, was de Egyptenaar in Egypte gebleven, waar Egyptenaren nu eenmaal thuishoren, was dit spijtige voorval allicht niet gebeurd.
|
"Tja"
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is natuurlijk niet goed te praten, het is gewoon een walgelijke daad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als de staat haar wetten niet kan of wil handhaven, dan is het niet vreemd dat de straat haar vorm van justitie uitdeelt. |
Citaat:
|
Dit is natuurlijk niet goed te praten. Zeker gezien de man, voor zover ik het begrepen heb, gewoon werkt en legaal in het land is. Ziek om zomaar iemand, die je al jaar en dag kent dan nog, in elkaar te gaan meppen.
Anderzijds verbaas ik me dat deze gewelddaden tegen immigranten in het algemeen niet meer gebeuren. Ze gaan daar nog peren zien me dunkt. |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Hier, nog wat gerechtigheid van de straat: |
Citaat:
De ene worden gestraft omdat ze gecollaboreerd hebben de andere omdat hij uit Egypte komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die niks mispeuterd hadden behalve lid te zijn van het VNV zijn ook op beestachtige wijze mishandeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als een staat haar wetten niet kan of wil handhaven, of niet langer de belangen van haar volk verdedigt omdat haar regering een stelletje EU-marionetten is, dan moet je niet verwonderd zijn als het volk er genoeg van krijgt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be