Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Groen! (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Welkom op het Groen! forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17936)

jules 18 juli 2004 21:17

Welkom op het Groen! forum

Welkom in de debatgroep van Groen!

In dit subforum kan over de groene beweging in al zijn aspecten gedebateerd worden.

Ik zal in het begin iedereen die dit wil toegang verlenen tot dit forum. Mensen die zich echter hier vertonen om een potje te schelden vliegen er onherroepelijk uit.
aanvulling : ik heb géén enkel probleem met topics waarin groen! op een respectvolle manier bekritiseerd wordt, maar ik heb wél een probleem heb met een topic die eerder ter provocatie dan ter discussie wordt opgestart (partijbashing lijkt me eerder iets voor het subforum 'partijdiscussies'). Doel van de Groen!-debatclub is m.i. debatteren op een respectvolle manier door mensen die op zijn minst positief willen denken over deze partij, ook al zijn ze het niet (altijd) eens met Groen!
Topics die niets constructiefs bijbrengen aan dit deelforum worden gesloten. Toegegeven, dit is voor interpretatie vatbaar en zal altijd een subjectieve keuze blijven. Het zij zo.

Veel plezier met dit forum

Jules

DaBlacky 19 juli 2004 11:07

aha. Bedankt voor het goedkeuren, nu kan ik meteen reageren op deze topics hier :)

Fribre 20 juli 2004 16:47

Hoi mede-Groen!en.

Griffin 20 juli 2004 16:48

Groenten?! ;)

Jasper 20 juli 2004 20:54

Ik heet mijzelf ook welkom. Denk er wel aan : ik ben een anomalie, ik heb mij ingeschreven bij alle deelfora; ik kan van iedere partij goede punten onderschrijven en in andere gevallen radicaal tegenzijn. Als we tot serene discussies komen, is dit juist een verrijking door botsende meningen.

jules 21 juli 2004 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Denk er wel aan : ik ben een anomalie, ik heb mij ingeschreven bij alle deelfora; ik kan van iedere partij goede punten onderschrijven en in andere gevallen radicaal tegenzijn. Als we tot serene discussies komen, is dit juist een verrijking door botsende meningen.

Geen enkel probleem : als iedereen hetzelde denkt wordt dit een 'incestueus' clubje, terwijl een debat met tegengestelde meningen m.i. het leerrijkst is, dus van harte welkom :-)

BONDGIRL_2170 21 juli 2004 14:36

Groen!'tje & SP.a'ertje

hi all :D

zoals jullie merken in m'n onderschrift ben ik vóór SP[size=5].[/size]a & vóór Groen!

xxx
Linda

jules 25 juli 2004 18:30

beginpost aangevuld.

groene flamingant 26 november 2004 18:28

Hoi collega's! IK LAAT HIERBIJ EVEN WETEN DAT IK BIJ "INTERNATIONALE POLITIEK" EEN NIEUW DISCUSSIEPUNT GEOPEND HEB ROND HET GEBRUIK VAN VERARMD URANIUM IN MUNITIE VOOR OORLOGSWAPENS. VOOR DE GEÏNTERESSEERDEN: GRAAG JULLIE MENING! TITEL: "KERNAFVAL ALS OORLOGSWAPEN IN IRAK".

GROETEN

King of beggars and fleas 27 februari 2005 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Ik heet mijzelf ook welkom. Denk er wel aan : ik ben een anomalie, ik heb mij ingeschreven bij alle deelfora; ik kan van iedere partij goede punten onderschrijven en in andere gevallen radicaal tegenzijn. Als we tot serene discussies komen, is dit juist een verrijking door botsende meningen.

wel en ik zou het over mezelf niet beter kunnen zeggen
bedankt dat ik binnen ben

de limburgse leeuw 16 maart 2005 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
wel en ik zou het over mezelf niet beter kunnen zeggen
bedankt dat ik binnen ben

Hi, ben jij ook binnen, Kobaf ? Goed, ik beloof plechtig aan alle aanwezigen hier dat ik mijn best zal doen om mee te discussiëren op een constructieve manier en geen al te controversiële topics zal opstarten en ook niet aan Groen!-bashing zal doen.
Ik ben het echter niet altijd eens met Groen! en heb een paar vragen die ik hier gaandeweg hoop op te lossen.

de limburgse leeuw 16 maart 2005 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules
Welkom in de debatgroep van Groen!

In dit subforum kan over de groene beweging in al zijn aspecten gedebateerd worden.

Ik zal in het begin iedereen die dit wil toegang verlenen tot dit forum. Mensen die zich echter hier vertonen om een potje te schelden vliegen er onherroepelijk uit.
aanvulling : ik heb géén enkel probleem met topics waarin groen! op een respectvolle manier bekritiseerd wordt, maar ik heb wél een probleem heb met een topic die eerder ter provocatie dan ter discussie wordt opgestart (partijbashing lijkt me eerder iets voor het subforum 'partijdiscussies'). Doel van de Groen!-debatclub is m.i. debatteren op een respectvolle manier door mensen die op zijn minst positief willen denken over deze partij, ook al zijn ze het niet (altijd) eens met Groen!
Topics die niets constructiefs bijbrengen aan dit deelforum worden gesloten. Toegegeven, dit is voor interpretatie vatbaar en zal altijd een subjectieve keuze blijven. Het zij zo.

Veel plezier met dit forum

Jules

edit : omdat ik geen pop-upje of berichtje krijg o.i.d. wanneer iemand lid wil worden, kan je me misschien best een pm sturen als je lid wil worden. Op die manier kan ik je aanvraag sneller goedkeuren.

Ok, Jules, bedankt om mij binnen te laten, je zult er geen spijt van krijgen. En schelden ligt helemaal niet in mijn stijl.

King of beggars and fleas 17 maart 2005 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Hi, ben jij ook binnen, Kobaf ? Goed, ik beloof plechtig aan alle aanwezigen hier dat ik mijn best zal doen om mee te discussiëren op een constructieve manier en geen al te controversiële topics zal opstarten en ook niet aan Groen!-bashing zal doen.
Ik ben het echter niet altijd eens met Groen! en heb een paar vragen die ik hier gaandeweg hoop op te lossen.

Ik ben intussen in elke groep binnen. Zelfs bij het vlaams belang.
Heel belangrijk voor een armen lobby.

de limburgse leeuw 17 maart 2005 01:08

Citaat:

Ik wist niet hoe het moest en had er een tijdje geleden geen oplossing voor gevonden. Gelukkig kwam ik vandaag Jules tegen, die het me even heeft uitgelegd.
Goed nieuws: vandaag kreeg ik een vriend op bezoek die schijnbaar iets gelezen had in een krant over het Vierde Wereld Syndicaat ? Helaas kon hij me die krant niet tonen, maar hij staat volledig achter jullie initiatief en stond een beetje verwonderd dat ik er al van op de hoogte was. Hij wist natuurlijk niet dat wij ons hier regelmatig tegenkomen. Zo zie je maar, het komt allemaal wel in orde, kobaf !!!

King of beggars and fleas 17 maart 2005 01:41

Citaat:

Ik wist niet hoe het moest en had er een tijdje geleden geen oplossing voor gevonden. Gelukkig kwam ik vandaag Jules tegen, die het me even heeft uitgelegd.
Goed nieuws: vandaag kreeg ik een vriend op bezoek die schijnbaar iets gelezen had in een krant over het Vierde Wereld Syndicaat ? Helaas kon hij me die krant niet tonen, maar hij staat volledig achter jullie initiatief en stond een beetje verwonderd dat ik er al van op de hoogte was. Hij wist natuurlijk niet dat wij ons hier regelmatig tegenkomen. Zo zie je maar, het komt allemaal wel in orde, kobaf !!!

YES
je doet me een groot plezier met dit nieuws. Weet je ik zou hier veel willen vertellen dat ik hier niet kan maken - zo publiek.
we zullen elkaar spoedig ontmoeten.

Maar dat krantenartikel maakt me natuurlijk wel bere-nieuwsgierig.
Als jij of iemand mij daar info over kan bezorgen ????

de limburgse leeuw 17 maart 2005 01:49

Citaat:

YES
je doet me een groot plezier met dit nieuws. Weet je ik zou hier veel willen vertellen dat ik hier niet kan maken - zo publiek.
we zullen elkaar spoedig ontmoeten.

Maar dat krantenartikel maakt me natuurlijk wel bere-nieuwsgierig.
Als jij of iemand mij daar info over kan bezorgen ????

Goh, weet jij van niks ? Nu ben ik niet zeker dat het in de krant was, misschien hebben jullie ergens anders een of ander interview gegeven of zo ?
Maar mijn kameraad zei dat het over jullie ging, hij noemde de naam VWS, dus wie kan het dan anders zijn ? Ik zie hem zaterdag, zal het hem zeker vragen.

King of beggars and fleas 17 maart 2005 02:07

Citaat:

Goh, weet jij van niks ? Nu ben ik niet zeker dat het in de krant was, misschien hebben jullie ergens anders een of ander interview gegeven of zo ?
Maar mijn kameraad zei dat het over jullie ging, hij noemde de naam VWS, dus wie kan het dan anders zijn ? Ik zie hem zaterdag, zal het hem zeker vragen.

We hebben in ieder geval nog geen enkel persbericht gemaakt.
Net daarmee maakt het me best wel nieuwsgierig

de limburgse leeuw 17 maart 2005 03:46

Citaat:

We hebben in ieder geval nog geen enkel persbericht gemaakt.
Net daarmee maakt het me best wel nieuwsgierig

Tiens, mijn kameraad was er nochtans vrij zeker van en hij kwam er zelf mee uit omdat ik laatst eens iets daarover gezegd had tegen hem.

de limburgse leeuw 17 maart 2005 03:49

Citaat:

Pas toch maar op, want ik vertrouw die gasten voor geen haar. Daarbij, ik babbel er al genoeg mee op andere threads, dus voel ik me niet echt geroepen om in hun debating-clubje te gaan zitten. :-)

Maar ik kan het wel begrijpen, dat je geen onderscheid wil maken tussen al die partijen en partijtjes. Overal zitten er wel die het feitelijk goed bedoelen.
Zoals die Guderian, moest het geen racist zijn, zouden we een heel eind geraken.

jules 6 juni 2005 19:10

Even zeggen dat vanaf heden Da Blacky de moderatie van deze debatclub op zich neemt.

Veel succes ermee boy !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be