circe |
14 november 2012 13:46 |
Binnenkort broodje varkensvlees VERBOTEN?
Citaat:
Knock-out om broodje varkensvlees
ROTTERDAM
Een 72-jarige toeschouwer van een amateurvoetbalwedstrijd in Rotterdam is afgelopen zondag zwaar mishandeld omdat hij het waagde in het bijzijn van enkele moslims een broodje varkensvlees te eten.
De man werd uitgescholden, bespuugd en ten slotte met een keiharde vuistslag van achteren bewusteloos geslagen. “Ik moest oprotten met mijn broodje varkensvlees, werd er gezegd. En ik had een varkenskop, waar ook nog een ernstige ziekte voor werd geplakt”, zo vertelt slachtoffer Bram den Braber nog altijd hevig ontdaan tegen het AD. De zeventiger was nota bene net hersteld van een lichte beroerte.
De mishandeling gebeurde tijdens een wedstrijd van Neptunus-Schiebroek tegen Kocatepe, een voetbalclub met veel moslims. Kocatepe stond ten tijde van het incident met 4-2 achter, wat tot veel irritaties op het veld leidde. De verhitte sfeer sloeg over naar de toeschouwers. Den Braber, al 30 jaar lid van Neptunus-Schiebroek, werd daar het slachtoffer van toen hij met een boordje mexicano naast twee aanhangers van Kocatepe kwam staan. De mannen gingen vrijwel direct volledig door het lint en vielen de bejaarde Den Braber aan.
De politie is nog op zoek naar de mannen, die zich na de afranseling uit de voeten maakten. Het bestuur van Kocatepe is een intern onderzoek gestart naar de zaak, maar volgens een woordvoerder verloopt dat moeizaam omdat de daders waarschijnlijk worden beschermd door mensen uit hun omgeving.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...exicano__.html
|
Tja, typisch dit bericht. Dit soort berichten kunnen we over een paar jaar steeds meer verwachten. De ongelovige hond die in de nabijheid van een vrome moslim klapjes krijgt omdat hij onrespectvol tegen de moslim is.
Varkensvlees eten of alcolhol drinken in de nabijheid van een moslim, of gewoon iets eten en drinken in de nabijheid van een vastende moslim is straks not done.
|