Marie van de koster |
15 november 2012 09:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
(Bericht 6417165)
Dat moet wel enigzins goed geregeld worden.
De eerste vragen dringen zich op. Voor wat moet die dienen?
Voor wat licht surfwerk en wat Youtube filmkes kijgen aangevuld met Email kom je vandaag al een heel eind met een €100 tablet. Voor iets meer gebruiksgemak is een €300 notebook nie slecht.
Daarentegenover, als we spreken over high end gaming of beeldbewerking/3d rendering, dan vrees ik dat je met €1000+ over de brug mag komen
|
Nee, ik zal u efkes vertellen hoe dat zit. Ik ben secretaris van een ouderlingenvereniging en doe al dat administratieve werk in mijn eentje omdat er niemand anders bij ons met een pc kan werken. Ik heb een onnoemelijk aantal documenten bij elkaar gekregen op de iets meer dan twee jaar dat ik dat doe, ook foto's. Nu vragen de mensen mij voortdurend alle mogelijke en onmogelijke zaken en verlangen direct antwoord. Een laptop zou ik kunnen gebruiken om al die documentjes op te zetten, mee te sleuren naar de vergaderingen en andere bijeenkomsten en als ze dan iets vragen het direct te kunnen opzoeken. Ook zou ik dan tijdens een bijeenkomst de foto's eens kunnen schijnen (een andere vereniging wil mij hun beamer lenen hebben ze beloofd). Ik werk ook aan de website en ik denk dat ik kan surfen via een hotspot in het lokaal waar we vergaderen en dan zou ik die mensen ook de website kunnen laten zien.
Verder wil ik mij voorbereiden op Windows 8 en Office 2013 zonder zelf aan mijn pc veel te veranderen want ik werk veel met de pc maar zelf iets installeren, downloaden en zo daar ben ik echt bang voor (een beetje belachelijk ik weet het).
Maar uiteindelijk is die vraag van NiNo heel lief en goedbedoeld maar u moet dat echt niet ernstig nemen :-)
|