Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Staande ovatie voor Israelisch legerorkest in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179537)

Antoon 18 november 2012 23:40

Staande ovatie voor Israelisch legerorkest in Antwerpen

Ik was vandaag aanwezig op het concert van het orkest van Tsahal in Antwerpen. Fantastisch concert, en een emotioneel staande ovatie van het entoesiast publiek, die minutenlang bleef applaudisseren.

Bij het verlaten van het provinciehuis zagen we een paar tientallen idioten aan de overkant met wat vlaggen en spandoeken. Zielig en lachwekkend tegelijk.

Dank aan de ordediensten die massaler aanwezig waren dan de oproerkraaiers, maar vooral dank aan het orkest van Tsahal voor een prachtig optreden.

-Jo- 18 november 2012 23:47

Dubbele topic, er is reeds een draad over in rubriek "binnenland":

http://forum.politics.be/showthread.php?t=179536

Sluiten aub. 8-)

Antoon 19 november 2012 00:01

Nee hoor. De inhoud van deze topic gaat over het fantastische optreden van het Israelisch legerorkest in Antwerpen.

Voor herhaling vatbaar! ;-)

Antoon 19 november 2012 00:29

Voor de volledigheid: het concerttour Tsahal (van 12 tot 20 november) is georganiseerd door de Christenen voor Israel. Er staan nog twee concerten in Nederland op het programma (morgen en overmorgen) en deze succesvolle en volledig uitverkochte tournee van 2012 komt tot haar einde.

Antoon 19 november 2012 01:04

Hier een foto van het prachtig concert :

Eberhard Leclerc 19 november 2012 01:22

Noteren 2 overwinningen: Yves Leterme (CD&V) en Monica De Coninck (sp.a) hebben geannulleerd.

http://www.youtube.com/watch?v=cgKo5zGJMYw
tzahal optreden Antwerpen In het Engels en Hebreeuws

http://www.youtube.com/watch?v=6MND8fjmAuM
Protest tegen optreden Tzahal, de band van het Israëlische leger op 18/11/2012 In het Nederlands

maddox 19 november 2012 03:30

Beetje een saaie bedoening.
Maar in alle geval beter te verteren dan het gecRap dat U zo liefhebt Ebertje.

Ook vind ik de jongedames in volledige kledij beter te aanschouwen dan enkele al dan niet semi goedkope dames van onderhandelbare zeden* met in't beste geval een wit poeder snor die U zo graag aanhaalt als een succesvol YouTube nummertje.

*spijtig dat Hot Marijke niet zo actief meer is, anders had ik haar menig gevraagd over die kronkelkrampjes naast geweld-promotentede al dan niet gekleurde cRappers. Moet leuk zijn haar mening naast die van een Iman te kunnen zetten.
Hmm, misschien eens een heiliger dan de paus account maken op een Pro Mocro forum, zien welke resultaten we daar kunnen boeken in absolute hypocrisie.

BonBon 19 november 2012 08:49

Het lijkt op een Vlaams kerkkoor in uniform, Het braaksel komt me al in de mond. Moest het in het Vlaams zangfestival zijn dan gingen ze de nazi's weer bovenhalen.

Nu, de moslims moeten niet klagen, de meisjes zijn zedig gekleed en ze zingen lof over dezelfde god, eigenlijk kunnen ze gewoon meezingen.

Tejokus 19 november 2012 08:52

Muziek verzacht de zeden.
Lukt hier beter dan in de Gaza.

Antoon 19 november 2012 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 6422923)
Muziek verzacht de zeden.
Lukt hier beter dan in de Gaza.

Dat is juist.

Tejokus 19 november 2012 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6423001)
Dat is juist.

:)

Heb mijn buik vol van Israël.

quercus 19 november 2012 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 6423216)
:)

Heb mijn buik vol van Israël.

We hebben dat reeds meerdere malen hier vastgesteld. Maar Israël zal niet verdwijnen omdat jij de pest hebt aan Joden. Je zult moeten leren leven met jouw frustratie. Vooral omdat je niet uit het oog mag verliezen dat er twee Israëls bestaan: één in het gebied dat van oudsher hun vaderland is en een in de Verenigde Staten. En de laatste zal nooit toestaan dat de eerste verdwijnt. Ooit was er ook een Israël in Europa. Maar eeuwenlange Christelijke haat en onverdraagzaamheid culmineerden in het Nazisme. We weten allemaal wat er volgde ...

Wat de zogezegde "Palestijnen" betreft, als ze maar willen hebben zij ook een vaderland, met name Jordanië.

circe 19 november 2012 13:22

Een ooggetuigenverslag van één van mijn facebookvrienden:

Citaat:

The whole town lays flat here in Antwerp. Three bomb threats in connection with an Israeli concert and groups of Muslims chanting "Hamas, Hamas, all Jews to the gas". People are encouraged to stay at home as much as possible or to avoid certain places. And all this happens across the street where I live. Pretty scary.
lekker multicultureel zullen we maar zeggen zeker?

de bommeldingen: http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...ommelding.aspx

Zipper 19 november 2012 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6423239)
We hebben dat reeds meerdere malen hier vastgesteld. Maar Israël zal niet verdwijnen omdat jij de pest hebt aan Joden. Je zult moeten leren leven met jouw frustratie. Vooral omdat je niet uit het oog mag verliezen dat er twee Israëls bestaan: één in het gebied dat van oudsher hun vaderland is en een in de Verenigde Staten. En de laatste zal nooit toestaan dat de eerste verdwijnt. Ooit was er ook een Israël in Europa. Maar eeuwenlange Christelijke haat en onverdraagzaamheid culmineerden in het Nazisme. We weten allemaal wat er volgde ...

is er voor jou geen verschil tussen "de Joden" en de staat Israël ?

Tejokus 19 november 2012 14:06

Citaat:

Wat de zogezegde "Palestijnen" betreft, als ze maar willen hebben zij ook een vaderland, met name Jordanië.

How how....niet zo he gast.
Ik heb niet de pest aan Joden.

Wat je zegt over de USA klopt wel.

Tejokus 19 november 2012 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6423300)
is er voor jou geen verschil tussen "de Joden" en de staat Israël ?

Goed zo Zipper.

Dixie 19 november 2012 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 6423397)

je haat dus enkel een land dat vooral uit Joden bestaat tja... :roll:

Xenophon 19 november 2012 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 6423397)

Wat je zegt over de USA klopt wel.

Klassiek geval van cryptomnazi.

Eberhard Leclerc 19 november 2012 16:34

Citaat:

...

Zo heb ik hier een dorpsgenoot weleens heel boos, aan de rand van een TAK-demonstratie in Kraainem, zien schreeuwen dat ''Vlamingen ook een vaderland hebben als ze willen, namelijk Nederland''.

In het Frans ja.

Mosasaurus 19 november 2012 16:39

Hoera

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be