![]() |
De eerste beleidsdaden van NVA zijn bekend
Voorwaar Vlaamse vrienden, nu zijn we op weg naar eerlijke, zuiver Vlaamse Gemeenten.
http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/Ve...n-strijd.dhtml Citaat:
:lol::lol::lol::lol: Hier heeft Vlaanderen(25% toch) voor gestemd... Droevig. |
Wat een zever.
N-VA zegt daar niks over restaurants. Dat sleurt de Morgen er god weet waarom zelf bij. Er wordt wel gesproken over taalgebruik in een kantoorcomplex en een standbeeld voor gesneuvelde soldaten. Heb je daar bezwaar tegen? Heb je liever een standbeeld van Bart De Wever om tegenaan te zeiken? |
Goh, ik ben de zondag van de verkiezingen nog langs de kerk gewandeld. Daar stapte toch wel een CD&V'er binnen zeker?
Het is duidelijk waar de prioriteiten van de CD&V liggen Hier heeft Vlaanderen (toch 25%) voor gestemd... Droevig Edit: had ik nog moeten vermelden dat we "voorwaar" op weg zijn naar eerlijke Godsdienstige gemeenten of was het sarcasme duidelijk genoeg? |
Citaat:
|
Och, als ik die schepen voor Nederlandstaligheid was, dan zou ik aan dat chi-chi gedoe van "La Provence" niet veel moeite besteden. Vraag aan die uitbater gewoon dat hij van La Provence De Provence maakt. En klaar is kees.
Voor het overige zou ik er mij niet zo erg over opwinden Tommm-eke. Je kunt misschien mijn suggestie overmaken aan de redactie van uw lijfblad? :roll: Bij nogal wat keukenpieten is nu eenmaal een diepe overtuiging dat een restaurant in Vlaanderen zonodig een naam "en français" hoort te hebben. Bij sommigen zal het te maken hebben met de (foute) overtuiging dat de Franse keuken de beste is. Bij anderen is het misschien de stille hoop dat ze ergens wat meer francofoon chi-chi-volk zullen aantrekken. Er zijn wel merkwaardige uitzonderingen, zoals "Het Hof van Cleve" en "De Karmeliet". |
Citaat:
|
Citaat:
Jawadde hebben ze daarvoor een schepen van Vlaamse zaken nodig? Om de Vlaamse leeuw in het midden te hangen. Het vervangen van straatnaamborden? Staat dat niet onder de noemer nutteloze uitgaven op kosten van de belastingbetaler. De schooluitstappen een Vlaamse karakter geven????? Wat moet ik me daar bij voorstellen? enkel nog een schooluitstap naar de Antwerpse haven en de zoo? En de kinderen mogen alleen nog Vlaamse liedjes zingen in de bus? Moet dat het nieuwe andere beleid voorstellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende keer moet je maar voor een andere partij stemmen. Ah ja wacht, oeps... |
Hier wordt alvast 1 ding bewezen en dat is dat ook Tommm een ernstig NVA-complex aandoening heeft opgelopen.
Typisch wederkerend kenmerk bij deze ziekte is dat de patient steeds angstaanvallen krijgt van een scheet en vervolgens angst- en waangedachten niet meer kan onderscheiden met de werkelijkheid. Men is stappen aan het ondernemen of de patienten de kosten van de behandeling tegen deze ziekte eventueel via de ziekenkas kan recupereren. Dit stuit echter op veel tegenstand omdat nog geen enkele afdoende behandeling patient daadwerkelijk geholpen heeft. |
..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net zoals die journalist van De Morgen die blijkbaar ook gefixeerd is op Franse namen en elke keer als die N-VA en Vlaamse schepen in 1 zin hoort, direct een restaurant met een Franse naam opzoekt. |
prachtig toch hoe daadkrachtig die toekomstige N-VA schepenen zijn. Die zijn zelfs nog niet aangesteld of in functie en toch al volop beleidsdaden...waarop we hen natuurlijk al volop kunnen afrekenen
Verandering in actie...zelfs voordat ze effectief gestart zijn...geweldig... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be