![]() |
B: Doden stijgen, D: doden historisch laag ?
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...uitsland.dhtml
Wat een Waals beleid doet aan een land;..:cry: |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind dit nogal logisch dat het aantal doden in Duitsland daalt. Daar heeft men immers geen vervelende algemene snelheidsbeperking op de autosnelwegen. Snelheidsbeperking die de mensen hier verplicht om meer naar verborgen camera's te zoeken dan op de weg op te letten.
Zeg ik het goed zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
da's 1000 km en daarvan rijdt ge er 800 in Dui. enkel aan de Hollands duitse grens kunt ge vlammen (max 100km) en de voormalige duits-duitse grens hebt ge nog eens 100 km. de andere 600 zijn gelimiteerd |
Citaat:
(Oostende-Berlijn is bvb 842 km, neem routeplanner Google maps bvb http://maps.google.be/?ie=UTF8&hl=nl routebeschrijving gewoon invullen) Dus trek overal maar ca. 160 km vanaf (anders rij je omwegen) En zelfs dé 2 boven noordelijk roergebied is met zijn doorgaande 3 rijvakken meestal onbeperkt, volgens mij rij je daar nooit, maar ik wel regelmatig naar mijn familie bvb., dwars door Roergebied is meestal te druk. :-) - Tot 2/3 (52 + 15 = 67 %) van de autobahnen zijn onbeperkt, incl. dynamisch onbeperkt, dus ~ 33 % zijn permanent beperkt, dat varieert natuurlijk want als stukken autobahn verbeterd wordt (vooral rijvak méér) gaat ze soms van beperkt naar onbeperkt, of ook soms andersom maar dan is het meestal om (soms voorlopige#) milieuredenen (lawaai kan door geluidschermen# verminderd worden) en niet om veiligheid. Ook in ballingsgebieden (lawaai) kunnen er vaste of dynamische beperkingen ingevoerd worden, al dan niet naargelang ... enz.... Wil je een bron van het Ministerie, ADAC, of van de AutobahnPolizei ? ! Weet je wat ik geef een Europese neutrale bron van het ETSC.eu die zeggen er direct bij dat op het aantal kms onbeperkte autobahnen er verhoudingsgewijs evenveel doden vallen als op de kms beperkte autobahnen (bron autobahnpolizei cijfers 2005-2006), nu sta jij daar met je molentje :-) Uiteraard probeert ETSC de cijfers te nuanceren, en haalt er de factor doden per gereden vtgkms bij (vtg passagiers ? kms is nog juister) wat natuurlijk juister is (vergeleken met andere EU-landen toch) maar dat nog altijd niets af aan die stelling verhoudingsgewijs onbeperkt/beperkt op Duitse autobahnen zelf. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over welke stats heb je het ? Linkje 8O Wathelet is sinds 10 december 2011 pas verkeersminister of zoiets, hoe kan die nu invloed hebben op de statistieken van 2011, of zelfs op 2012 is dat superman ofzo ? Of heb jij officiele stats van 2012, toon me die eens Paul :-) De officieuze (terplaatse) barometer gaat maar tot maart 2012: Citaat:
Link jaartotaal maart 2012: http://bivvweb.ipower.be/baro/docs_n...maart-2012.pdf Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be