![]() |
Claude Marcourt: Leugenaar eerste klas
Wat voor rotzakken zijn dat daar eigenlijk in Walenland?
Hij betaalde met opzet 92.000€ gemeenschapsgeld om de Vlaamse exportbelangen schade toe te brengen. 8O Hij betaalde om een extra bijlage met leugens te verspreiden. Verdient die gast geen stamp tegen zijn kloten? Als de PS geen maatregelingen neemt tegen zijn minister dan weet ik het ook niet meer. Citaat:
|
als hij echt betaald heeft, is dat toch goed gebruik gemaakt van overheidsmiddelen? Hij moet de belangen van Wallonië behartigen en die stroken nu eenmaal niet met die van Vlaanderen.
|
Ik zie weliswaar geen probleem, we weten al niet of hij heeft betaald als het nog zo is dient om zijn belangen te verdedigen wat tenslotte toch mag of niet?
|
Rode Maquisard Marcourt ten voeten uit
Quote uit het artikel Standaard:
...waarin PS-minister Marcourt, die mee is met de missie, waarschuwt voor het gevaar van de N-VA voor de economische toekomst van ons land.... Gelukkig hebben we de PS nog met hun doorslaggevend en innovatief relance-plan:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben verheugd om te lezen dat ook de niet-Vlaams-nationalisten eindelijk hebben ingezien dat de Waalse en Vlaamse belangen niet samenlopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij maakt GEEN negatieve propaganda over vlaanderen Hij zegt in een interview aan the financial times dat het succes van de nva de eenheid van het land in gevaar brengt, iets wat hier dagelijks op dit forum bevestigd wordt, tot daar toch geen probleem hoop ik. En dat dat volgens hem niet goed is voor de belgische economie, wat zijn mening kan zijn, naast vele andere. BDW heeft ten andere gelijkaardige dingen gezegd over de PS in der spiegel. Hij beweerde dat de PS alles tegenhoudt, en dus nefast is voor de belgische economie. Ik ga er niet automatisch van uit dat de ene alle gelijk aan zijn kant heeft, en de andere een "geniepige schooier" De waarheid is zoals steeds veeel genuanceerder. |
Citaat:
Het vroegere gemeenschapelijk belang verwijnt, en de al of niet eerlijke concurrentie begint |
Citaat:
|
Citaat:
Negatieve kritiek mag enkel op Walen, die profiteurs, die luieriken. Die brave, vlijtige, slijmerige Vlamingen valt nooit iets te verwijten. De Vlaamse regering zorgt er wel voor dat bedrijven hier niet vertrekken of sluiten. De mop van het jaar. |
Citaat:
Nu verwijt de pot de ketel |
Citaat:
iedereen is zich aan het positioneren, Marcourt om de "beste Waal" te zijn, Peeters om de "beste Vlaming" te zijn. de sfeer zal er echt niet op verbeteren de volgende maanden, dat staat vast. Zelfs als de N-VA verliest, worden het serieus lastige coalitiegesprekken, er is gewoon geen gezamenlijk project meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be