![]() |
nu gaan ze nog werkloze walen op de baan sturen...
|
Schandalig, werkloze Walen aan werk willen helpen. Met een Waal kan je toch niets aanvangen.
![]() |
Deel maar uit, geld genoeg in la belgique.
En werk alleen te vinden met de auto, kunnen we openbaar vervoer en dure stations meteen schrappen |
Citaat:
|
Citaat:
Paul, in de Walen zouden de verkeersongevallen (-13,2 %) meer als dubbel zoveel gedaald zijn als in Vlaanderen (- 5,9 %) (verschil tussen 1995 en 2011), je moet "uw statistiekjes" eens nakijken. Citaat:
|
Citaat:
Int vervolg niemand nog werken en wachten op de overheid om tussen te komen in de noodzakelijke kosten... |
Waarom krijgt een werkloze wel steun bij het behalen van een rijbewijs terwijl iemand die voor een minimumloon moet werken, dit niet krijgt? Als het bezit van een rijbewijs inderdaad zo belangrijk is, kan die werkende misschien ook die steun gebruiken om een betere job te zoeken.
|
Waarom hangen die vlamingen altijd calimero uit als wallonie zelf een initiatief neemt?
|
Citaat:
Is in elk geval nog niet te laat voor werklozen Walen in grensstreek. De tram en bus stoppen tot nader order nog niet aan de taalgrens :-D Maar oei, ook dat lijkt niet het fundamenteel probleem te zijn...:oops: Véél noten op hun zang en totale geldverkwisting terwijl socio-economisch de gehele waalse regio, met uitzondering van enkele villa-wijken in waals Brabant, zich stilaan kan meten met Oost-Polen of Bulgarije... |
Citaat:
Uw kaart stopt aan de taalgrens precies. |
op zich geen slecht voorstel maar dat Ecolo dit steunt, snap ik niet goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Quid resultaat van dit bijsterend initiatief? Zullen anders deze draad binnen enkele maanden updaten met het statistisch gegeven 'rijbewijs-werk' (indien voorhanden natuurlijk). |
Citaat:
En tenslotte gaat het hier over mensen die 1 jaar stempelen en al zijn geslaagd voor het theorie examen. |
Citaat:
Maar gij hebt blijkbaar die statistieken niet nodig want gij weet nu al dat het geldverslindend is en niets zal opleveren. |
Citaat:
zolang de waalse grotere weddes, finaal betaald worden door de federale pensioenbegroting, maak ik mij ook geen illusies wie wat betaalt... je werkt tot 55j, je krijgt 20% boven de VL wedde de laatste 5 jaar wedde, en je kunt op pensioen |
Citaat:
|
Citaat:
Geldverslindend is het inderdaad, dat weet ik nu al:roll: Het resultaat wacht ik af met een be-vooroordeeld buikgevoel, zoals dat ik ook doe vol ongeduld op de concrete resultaten van de laatste, met veel poehoe aangekondigde, relance-plannen voor La Wallonie. Btw, dat zijn er ettelijke tientallen, tot regionale kleine actie-plannen toe, waarvoor honderden miljoenen werden vrijgemaakt vanuit de Federale kas (lees = ook mijne portomonee!). Weet je wat, dat ze eerst een congolees paspoort kopen in Matongé (ja, er rijden ook geboren en getogen blanken in Congo DR rond) en dit dat inruilen voor een EU versie - kost in elk geval al minder. Moet er alvast niet in andermans zakken gegraaid worden en is best wel een 'humaan initiatief' te vinden niet:lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be