Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ambtenaren doen weer hun werk niet;.. paspoord waardeloos volgens EU ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179641)

brother paul 21 november 2012 12:36

ambtenaren doen weer hun werk niet;.. paspoord waardeloos volgens EU !

Man, toch, kunnen die gasten nu eens niets in orde doen?
ons paspoorten zijn allemaal verkeerd... en wij maar om de 5 jaar dokken voor zo'n waardeloos kaartje

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121121_034

Sammael 21 november 2012 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6426245)
ons paspoorten zijn allemaal verkeerd... en wij maar om de 5 jaar dokken voor zo'n waardeloos kaartje

Ja zeg, ik heb juist 17 € (zeventien euro godbetert) mogen afdokken voor mijn nieuw stukske plastic. Als 'k nu weer moet veranderen omdat zij ne kemel geschoten hebben, kunnen ze de volgende 17 € in hun gat steken.

Raf 21 november 2012 12:41

Citaat:

ambtenaren doen weer hun werk niet;.. paspoord waardeloos volgens EU !

Wat is een "paspoord"?

Vette Pois(s)on 21 november 2012 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6426260)
Wat is een "paspoord"?

Een verkeert geschreven woort dat ik zonder problemen begrijp

spherelike 21 november 2012 12:45

volgens mij gaat het over een identiteitskaart

Dat staat er zelfs opgeschreven

Vigilante VL 21 november 2012 12:47

En dat is een slechte zaak??

Graag dat heel de wereld uw biometrische gegevens heeft wanneer ge op congé naar Torremolinos gaat?

Vuile eurofascisten

lombas 21 november 2012 12:47

Een vingerafdruk mankeert.

Alle gegevens over sociale zekerheid en god-weet-wat-allemaal staan er wel op.

Ik denk dat die vingerafdruk dan niet zo'n verschil uitmaakt.

lombas 21 november 2012 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6426273)

Graag dat heel de wereld uw biometrische gegevens heeft wanneer ge op congé naar Torremolinos gaat?

Vuile eurofascisten

Wees gerust, als het over privacy gaat, zal onze Belgische overheid niet meer "voordelen" gunnen dan de Europese Commissie hoor.

;-)

Xenophon 21 november 2012 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6426274)
Een vingerafdruk mankeert.

Alle gegevens over sociale zekerheid en god-weet-wat-allemaal staan er wel op.

Ik denk dat die vingerafdruk dan niet zo'n verschil uitmaakt.

Nu alleen nog het Europees hof overtuigen dat de regels niet voor Belgie tellen.

Hot_rod 21 november 2012 13:30

Wat maakt dat nu in godsnaam uit dat we geen goeie identiteitskaart hebben. Ik zal daar zeker wakker van liggen.

Tejokus 21 november 2012 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6426264)
Een verkeert geschreven woort dat ik zonder problemen begrijp

Ach die gast heeft een slegte nagt gehad;)
En een paspoort is geen identiteitskaart.

Raf 21 november 2012 13:36

Citaat:

En vertel me eens hoe dit nu weer de schuld van de ambtenaren is?

Scherven A. Mok 21 november 2012 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6426273)

Vuile eurofascisten

²

afschaffen die strontpaspoorten

brother paul 21 november 2012 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6426260)
Wat is een "paspoord"?

kijk raf, mijn mathemathische geest abstraheert dergelijke begrippen, en eindigt met dat woord moeiteloos te lezen. Ik heb eerlijkshalve nog getwijfeld, maar heb gedacht dat dit de juiste schrijfwijze was en dit inderdaad niet opgezocht in een dikke vandaele, of zelfs gewoonweg in google de spelcorrectiefunctie gebruikt om dit te gaan verbeteren... maar enfin, voor u is het een mentale blokkage, en daar ben ik in feite blij om. illustreert gewoonuw bekrompenheid, ondanks uw ogenschijnlijke openmindness

Raf 21 november 2012 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6426387)
kijk raf, mijn mathemathische geest abstraheert dergelijke begrippen, en eindigt met dat woord moeiteloos te lezen. Ik heb eerlijkshalve nog getwijfeld, maar heb gedacht dat dit de juiste schrijfwijze was en dit inderdaad niet opgezocht in een dikke vandaele, of zelfs gewoonweg in google de spelcorrectiefunctie gebruikt om dit te gaan verbeteren... maar enfin, voor u is het een mentale blokkage, en daar ben ik in feite blij om. illustreert gewoonuw bekrompenheid, ondanks uw ogenschijnlijke openmindness

Fijn. En mogen we ons dan nu verblijden in een antwoord op bericht nummer 12 in dit topic, of is d�*t dan weer net iets te veel gevraagd van uw mathematische geest?

brother paul 21 november 2012 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6426371)
En vertel me eens hoe dit nu weer de schuld van de ambtenaren is?

voila, parapluutje staat al open ?
de schuld van de ambtenaar aan het loket is dat duidelijk niet. ok raf, dus de simpele ambtenaar -werkmens zijn schuld is dat niet...

Het is de schuld van de ambtenaar - organisator. Dat is duidelijk. Dus de ambtenaar die het wettelijk kader en de infrastructuur en de organisatie moet sturen en aanpakken.

er ontbreekt teveel het 'military' aspect, of zeg maar het 'onfeilbare' aan de overheid;. Men loopt gewoon van besparing naar besparing, naar ineffcientie, naar tijdsverlies, naar patchwork, naar inhaalkosten, naar nutteloze kosten, etc

Raf 21 november 2012 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6426428)
de schuld van de ambtenaar aan het loket is dat duidelijk niet. ok raf, dus de simpele ambtenaar -werkmens zijn schuld is dat niet...

Het is de schuld van de ambtenaar - organisator. Dat is duidelijk. Dus de ambtenaar die het wettelijk kader en de infrastructuur en de organisatie moet sturen en aanpakken.

En wie mag dat dan wel zijn, pray tell? En waarom blijkt dat niet uit de titel van uw topic?

brother paul 21 november 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6426431)
En wie mag dat dan wel zijn, pray tell? En waarom blijkt dat niet uit de titel van uw topic?

zoveel letters kun je niet kwijt in een one-liner raf.

santos 21 november 2012 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6426428)

er ontbreekt teveel het 'military' aspect, of zeg maar het 'onfeilbare' aan de overheid;. Men loopt gewoon van besparing naar besparing, naar ineffcientie, naar tijdsverlies, naar patchwork, naar inhaalkosten, naar nutteloze kosten, etc

Verherstraeten, mol heeft gebeld ze hebben u nodig in de kempen.

Raf 21 november 2012 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6426440)
zoveel letters kun je niet kwijt in een one-liner raf.

Dus: je weet het niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be