![]() |
ambtenaren doen weer hun werk niet;.. paspoord waardeloos volgens EU !
Man, toch, kunnen die gasten nu eens niets in orde doen?
ons paspoorten zijn allemaal verkeerd... en wij maar om de 5 jaar dokken voor zo'n waardeloos kaartje http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121121_034 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij gaat het over een identiteitskaart
Dat staat er zelfs opgeschreven |
En dat is een slechte zaak??
Graag dat heel de wereld uw biometrische gegevens heeft wanneer ge op congé naar Torremolinos gaat? Vuile eurofascisten |
Een vingerafdruk mankeert.
Alle gegevens over sociale zekerheid en god-weet-wat-allemaal staan er wel op. Ik denk dat die vingerafdruk dan niet zo'n verschil uitmaakt. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Wat maakt dat nu in godsnaam uit dat we geen goeie identiteitskaart hebben. Ik zal daar zeker wakker van liggen.
|
Citaat:
En een paspoort is geen identiteitskaart. |
Citaat:
|
Citaat:
afschaffen die strontpaspoorten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de schuld van de ambtenaar aan het loket is dat duidelijk niet. ok raf, dus de simpele ambtenaar -werkmens zijn schuld is dat niet... Het is de schuld van de ambtenaar - organisator. Dat is duidelijk. Dus de ambtenaar die het wettelijk kader en de infrastructuur en de organisatie moet sturen en aanpakken. er ontbreekt teveel het 'military' aspect, of zeg maar het 'onfeilbare' aan de overheid;. Men loopt gewoon van besparing naar besparing, naar ineffcientie, naar tijdsverlies, naar patchwork, naar inhaalkosten, naar nutteloze kosten, etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be