![]() |
Telenet lanceert Israëlisch TV-kanaal op de Vlaamse kabel
Citaat:
Hmm, dit kan nog interessant worden. |
Nu wachten op de eerste protesten tegen dit kanaal.
|
Goed van Telenet.
|
Citaat:
Het is niet in widescreen en er staat geen uitleg bij de programma's in de tv-gids! :evil: Oh, en Radio Judaica staat te luid. |
het Israëlisch basketbal ga ik zeker opvolgen! dat is een redelijk hoog niveau, dat is dus interessant.
|
Citaat:
Die zijn geschiedenis kent en zeker de geschiedenis van Israël, kent de oorzaak van de actuele problemen. Dit is interessant en niet de propaganda die we nu waarschijnlijk te zien krijgen. |
Citaat:
In Limburg heeft telenet de 3 Duitse zenders van de analoge kabel gehaald. Omdat die plaats moesten ruimen voor de uitbreiding van de digitale posten. En omdat zo nodig Vlaanderen eenheidsworst moest zijn, waarbij iedereen eenzelfde aanbod kreeg. En dat diende dus om een zender te lanceren van een land dat de meesten geen kl*ten kan schelen omdat het zo ver ligt. Maar wat enkele kilometers van onze woonplaats gebeurt, daar kunt ge als analoge kijker naar fluiten. |
Citaat:
|
Mechelse kabeloperator ? Amerikaanse bedoelen ze. En de gevolgen lieten blijkbaar ook niet lang op zich wachten.
|
Citaat:
Kabelabonnement is gelijk. Maar voor elke toestel heb je een digitale ontvanger nodig=kassa kassa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Commerciële DVB-T-aanbieders zijn nochtans mogelijk, alleen is er weinig animo. |
Citaat:
|
Yes, nog een gratis kanaal waar ik nooit naar ga kijken omdat ik er de fuck-all van begrijp...
Ik kijk sowieso geen tv meer, want het is een triestige zooi in vgl. met de duizenden documentaires die je gratis op YT vindt tegenwoordig. |
Citaat:
Ik zou daar toch eens mee moeten experimenteren. |
Waarom in het basispakket? Wat interesseert mij TV - Israël. Zet verdekke liever History Channel gratis.
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/DVB-T-frequenties |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be