Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Spetsnaz & Patriot zijn de nieuwe ombudsmannen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17969)

Jeroen 19 juli 2004 15:27

Spetsnaz & Patriot zijn de nieuwe ombudsmannen.

Jullie hebben spetsnaz & patriot! verkozen tot de nieuwe ombudsmannen. Zij zijn verkozen voor een periode van 3 maanden.

Wat houdt de ombudsdienst in?

De forumombudsdienst is een orgaan dat tussen de forumgebruikers enerzijds en de forumleiding (admins & supermoderatoren) anderzijds staat.

De bedoeling is dat de forumombudsmannen problemen, voorstellen, vragen,... vanuit de forumbevolking kanaliseren en concretiseren naar ons toe.

Zo hebben wij een centraal aanspreekorgaan en jullie ook als jullie een idee hebben.

Voor ons, de forumleiding, is het immers bijzonder moeilijk om alle berichten tijdig te lezen om zo snel en effectief problemen te behandelen en voorstellen uit te werken. Toch willen wij weten wat er leeft bij onze forumpubliek. Vandaar dus deze ombudsdienst...

Aarzel vooral niet om contact op te nemen met één van de ombudsmannen als je een voorstel hebt, een vraag, een probleem,...

Ik hoop - samen met u - dat de forumombudsmannen hun taak ernstig nemen!

giserke 19 juli 2004 17:42

hoop doet leven :)

Tzuvar Raemborr 19 juli 2004 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
hoop doet leven :)

vooral de zotten, die halen er zelfs vreugde uit ;-)

Raven 19 juli 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
vooral de zotten, die halen er zelfs vreugde uit :wink:

Yep, voor het geluk te vinden moet je de dwazen volgen.

Ik zal voor de gezelligheid maar meelachen :lol: :lol: :lol:

Spelev 19 juli 2004 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Yep, voor het geluk te vinden moet je de dwazen volgen.

Ik zal voor de gezelligheid maar meelachen :lol: :lol: :lol:

Met wie?

Cyperken 19 juli 2004 22:23

Ik ben een sportief forum-gebruiker dus ik wens aan beide ombudsmannen véél succes toe! 8)

:olympic:

kempenaar 21 juli 2004 00:27

Proficiat aan beiden!

patriot, alvast bedankt voor de hulp!

thePiano 21 juli 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Proficiat aan beiden!

patriot, alvast bedankt voor de hulp!

Prettige feestdag Patriot! ;-)

BONDGIRL_2170 21 juli 2004 12:18

proficiat bij jullie benoeming heren! :D :groen:

Cynicus 24 juli 2004 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen

Om eerlijk te zijn, ik hou mijn hart vast.

BONDGIRL_2170 24 juli 2004 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Om eerlijk te zijn, ik hou mijn hart vast.

Waarom zo negatief ? Cynicus ?

mvg
LK

Patriot! 26 juli 2004 16:11

diene patriot das ne goeie ;-)

Griffin 26 juli 2004 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Eigen lof stinkt :P

Tzuvar Raemborr 7 augustus 2004 02:07

Tsja, Patriot, ge had uw reclamedienst tegen u. Ik bedoel, ik had zo ongeveer sowieso Spetz gestemd, maar die "stem Patriot" PM campagne deed het hem echt. Onuitstaanbaar, sorry.

giserke 7 augustus 2004 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

is dat niet deze die posts van anderen achter hun gat veranderd?

stab 7 augustus 2004 11:46

Patriot! is dat niet die van de bub? een partij die bij de verkiezingen 1, 2 of 'entwat' % behaald heeft? Eigenaardig dat het resultaat in de forum verkiezingen 'beduidend' hoger ligt...

DaBlacky 7 augustus 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Patriot! is dat niet die van de bub? een partij die bij de verkiezingen 1, 2 of 'entwat' % behaald heeft? Eigenaardig dat het resultaat in de forum verkiezingen 'beduidend' hoger ligt...

Dit heeft twee redenen.

1: forumverkiezingen zijn geen Vlaamse/Belgische/whatever verkiezingen. Het is niet omdat zijn ideologie totaal strijdig is op politiek vlak, dat hij daarom geen forum kan ombudteren (of hoe zeg je zoiets ;) ). Er hebben zelfs blokkers op hem gestemd (waar ik trouwens geen problemen mee heb).

2: hij zorgt dat heel zijn vriendenkring op zich registreert op dit forum enkel en alleen om voor hem te stemmen. Alle slapende accounts worden opeens levendig tijdens de verkiezingen en stemmen quasi allemaal voor Patriot! (hier heb ik wel problemen mee).

labyrinth 7 augustus 2004 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Jullie hebben spetsnaz & patriot! verkozen tot de nieuwe ombudsmannen. Zij zijn verkozen voor een periode van 3 maanden.

Wat houdt de ombudsdienst in?

De forumombudsdienst is een orgaan dat tussen de forumgebruikers enerzijds en de forumleiding (admins & supermoderatoren) anderzijds staat.

De bedoeling is dat de forumombudsmannen problemen, voorstellen, vragen,... vanuit de forumbevolking kanaliseren en concretiseren naar ons toe.

Zo hebben wij een centraal aanspreekorgaan en jullie ook als jullie een idee hebben.

Voor ons, de forumleiding, is het immers bijzonder moeilijk om alle berichten tijdig te lezen om zo snel en effectief problemen te behandelen en voorstellen uit te werken. Toch willen wij weten wat er leeft bij onze forumpubliek. Vandaar dus deze ombudsdienst...

Aarzel vooral niet om contact op te nemen met één van de ombudsmannen als je een voorstel hebt, een vraag, een probleem,...

Beste,
Kan ik ergens een lijst vinden van de bestuurders ofte de leiding van deze site ?
Of is deze lijst een geheim ? ;-)

FMisplon 7 augustus 2004 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Beste,
Kan ik ergens een lijst vinden van de bestuurders ofte de leiding van deze site ?
Of is deze lijst een geheim ? ;-)

Dat vind je hier: http://forum.politics.be/showgroups.php?

Maus 29 september 2004 15:29

Wanneer zijn de volgende verkiezingen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be