![]() |
KUL : Doctorale fraude tiert welig
In ruil voor overdadig veel poen
wil zo'n vorser voor u graag "iets doen". Maak die "doctors" rijk en krijg uw gelijk ! Voor grof geld kennen ze geen fatsoen. ![]() De Morgen |
Fraude verhoogt de prestatie niet
maar vermindert ze |
Citaat:
Wellicht volgt later nog een wetenschappelijk onderbouwde fraude-studie. Maar wie gaat d�*t nog geloven ? :roll: |
Citaat:
We want more, we want more ! |
Citaat:
Onderbouwd en kaalgeschoren met het scheermes van Occam. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat me niet zo abnormaal lijkt. |
Citaat:
|
En is dat slecht dan? Zo heeft iedereen een kans om het te doen ongeacht uw financiele situatie.
|
Citaat:
|
Het gaat toch niet over het doctoreren zelf, maar over hun publicaties!
Werd trouwens al eerder aan de kaak gesteld wegens " niet helemaal kosjer"" |
Citaat:
|
Citaat:
1900+ euro netto zou ik dat toch niet noemen. Denk dat ge veel volk hier op het forum die daar hard voor moeten werken in hun harnas jaagt. Maargoed ja, enkel en alleen mannen van 50+ die goed pinten kunnen pakken met de lokale middenstand mogen van u geld verdienen. Dat wisten we al. |
Alle, Dr, 't is goed. 't is 17u. Ga maar naar huis. Ge hebt genoeg gezeverd vandaag. :p
|
Citaat:
Maar hun netto maandloon is wel identiek aan het nettoloon van de niet-beursstudent die wel belastingen moet betalen. Dat nettoloon is natuurlijk afhankelijk van de gezinssituatie. Een beursstudent kan dan weer geen aftrekken doen zoals bv woon werkverkeer. |
Citaat:
Kans is groot dat ik meer werk als u, babyboomerke.... |
Citaat:
|
Citaat:
Goed, er zijn natuurlijk ook goeie. Ik heb er weinig goeie gekend, hoewel ik er veel gekend heb. Maar ze zijn er toch. |
Citaat:
Ergens denk ik toch dat gij een gefaalde carriere hebt. Hoe zou dat anders al die zure oprispingen verklaren. |
Citaat:
En denk maar niet dat "diene ouwe pee" versleten is. Als ontspanning schrijft hij gedichten, maakt lange boswandelingen met de honden en lult wat mee op fora zonder pretentie. Maar daar botst hij dan op blaaskaken die naast hun schoenen lopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be