![]() |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Herinner u het Full Tilt Poker debacle, waar men met het geld van de pokerspelers nogal los omging, tot het feestje in elkaar stortte en justitie binnenviel en de boel stillegde.
Ik heb zojuist mijn geld dat ik op FTP had staan overgeschreven gekregen naar mijn Pokerstars account. :cheer: (er was een tijd dat we dachten, dat geld zien we nooit meer terug) En er waren ook nog een paar duizend van die punten die je bijeen krijgt door te spelen. Ik had me daarnet ingeschreven in een sit and go voor 350 van die punten, met 9 man, en daar won ik een inschrijving in het main event van de micromillions mee. Dat main event speelt overmorgen, met een miljoen dollar in de prijzenpot waarvan 150.000 voor de winnaar, dat is zeker niet slecht voor 22$ inschrijving. |
Citaat:
|
Citaat:
In Belgiƫ hetzelfde, Belgisch IP adres wil zeggen dat je moet spelen op Pokerstars.be. Je kan wel de taal instellen zodat je alles in het Nederlands krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Want de spelerspool van .se en .be en .com spelen wel tegen elkaar als ik het goed begrijp. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de respectieve playerpools zijn wel met elkaar verbonden. |
Citaat:
Als ik mij niet vergis, spelen mijn kennissen poker ook in koppel. |
Ik heb zo eens een hele pokerkoffer gewonnen met alles erop en eraan.
Dat was de eerste keer dat ik poker speelde. En ook de laatste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be