![]() |
De japanners en hun politiek tov de moslims
Citaat:
|
Een pak slimmer.
Een pak harder ook. Maar je ziet maar, je zwaktes worden steeds uitgebuit. Allez, ik weet al waar naartoe, na m'n pensioen. Bedankt voor de tip. |
Citaat:
|
Citaat:
Leg dit eens uit? Ik heb totaal geen idee. Verder: onmiddellijk dit systeem in gebruik nemen in Europa. |
Er wordt in Japan volop gediscrimineerd tegen Chinezen, Koreanen, bepaalde Japanse minderheden, ...
Het is niet echt te verbazen dat ze tegen moslims zijn ook. |
Ik verhuis naar Japan :-)
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ook staat het geloof niet op iemand zijn hoofd getatoeerd nietwaar. Wat waarschijnlijker is, dat mensen uit zandbakkiestan niet zo gemakkelijk een visum kunnen vangen om Japan binnen te geraken. En al zeker niet als er geen hopen cash aan vasthangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Westen zweert bij de achterlijke ideeën van vrijheid, open samenleving en democratie. Het is dan ook een rottend lijk.
|
|
Citaat:
|
Bijzondere mensen die Japanners. Tijdens de jaren dertig en ook nog tijdens WO2 waren meer dan tienduizend Joden (op de vlucht voor de Nazi's) terechtgekomen in Japan en in de gedeelten van China die toen onder Japanse controle stonden. Ondanks hevig aandringen van Gestapo-autoriteiten bij de Japanners bleven die zich hardnekkig verzetten tegen een uitlevering. Ondanks het feit dat Nazi-Duitsland hun geallieerde was. Het enige wat ze als toegeving hebben gedaan was een soort ghetto inrichten voor Joden die in Shangai verbleven.
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
We kunnen er nog wat van leren van die Japanners, maar sommige van die regels...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be