Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wil U dat de N-VA en het Vlaams Belang de federale regering leidt ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179836)

ViveLaBelgique 25 november 2012 11:47

Wil U dat de N-VA en het Vlaams Belang de federale regering leidt ?

De kritiek van de N-VA is dat de andere partijen meer kritiek op hun hebben dan zij hun federaal programma verdedigen.

Vormt de N-VA met hun zielsverwanten bij het Vlaams Belang echter wel een gevaar voor de huidige federale regering Elio Di Rupo I ?

Vigilante VL 25 november 2012 12:48

Bent u tevreden: ja of ja?

Brüno...

Hypochonder 25 november 2012 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6431104)
De kritiek van de N-VA is dat de andere partijen meer kritiek op hun hebben dan zij hun federaal programma verdedigen.

Vormt de N-VA met hun zielsverwanten bij het Vlaams Belang echter wel een gevaar voor de huidige federale regering Elio Di Rupo I ?

Alweer een zielige poging van jou om NVA aan een extreem rechtse partij te koppelen. Probeer wat je wil maar het is de toppolitici van de traditionele partijen niet gelukt dus wat zou het bij jou lukken. NVA regeert nu al mee in talloze Vlaamse gemeenten en in de Vlaamse regering.

fonne 25 november 2012 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6431190)

Brüno...

De keuzes in de enquête zijn effectief de twee enig mogelijke keuzes die de N-VA heeft zolang ze zich laat opsluiten binnen het Belgische apartheidsregime. Het siert HupHupBelgië dat hij dat perfect gecapteerd heeft.
De enig overblijvende keuze bestaat erin finaal de ondemocratische apartheid van tafel te vegen en met een propere lei te beginnen aan de opbouw van een democratische rechtsstaat, in de vorm van de soevereine republiek Vlaanderen.

De schoofzak 25 november 2012 13:22

1 Bijlage(n)
Als ik de titel van deze draad las, zag ik volgend beeld van jou opdoemen:

andev 25 november 2012 15:49

Citaat:

Zitten die dan daar voor niets te bibberen en om de vijf zinnen over de NVA,Het Grote Gevaar, te leuteren?
Als je ziet welke povere score die "regering" haalt bij de bevolking (oa gebuisd voor de Vlamingen) hoeven ze het zelfs niet meer te verdedigen, de mensen hebben het begrepen. En wachten op 2014.

voicelesscharlie 25 november 2012 15:58

Citaat:

Zij vormen een zeer groot gevaar voor de PS en dat is maar goed ook.

reservespeler 25 november 2012 17:10

Citaat:

Wat is dit voor een equêtte?

lamenielachen 25 november 2012 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6431201)
Alweer een zielige poging van jou om NVA aan een extreem rechtse partij te koppelen. Probeer wat je wil maar het is de toppolitici van de traditionele partijen niet gelukt dus wat zou het bij jou lukken. NVA regeert nu al mee in talloze Vlaamse gemeenten en in de Vlaamse regering.

Laat de NVA, democratisch verkozen tenslotte, nu eindelijk eens haar werk doen en help waar mogelijk. Indien mogelijk voor die andere prutsers.
Het VB werd destijds ook al ondemocratisch in quarantaine geplaatst.
Trouwens waar staat België na jarenlang wanbeleid door de "democratische?" junta?
Nergens, helemaal nergens en we stonden er nog nooit zo slecht voor.
Nu van de NVA verlangen dat ze hokus pokus alles klaar hebben op een paar jaar tijdens een diepe wereldcrisis, is gewoon onrealistisch.
Hoogstens kan de aanzet gegeven worden naar een beleid die naam waardig.

Xenophon 25 november 2012 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6431460)
Wat is dit voor een equêtte?

:D

Een lol-trol enquête.

Er zijn maar weinig mensen die de humor van ViveLaBelgique begrijpen.

matthias999 25 november 2012 20:48

Wat een zinloos topic is dit????

Echte Waal 25 november 2012 20:55

Ik wil dat De Zever eindelijk kiest tussen Homans en Di Rupette.

stuyckp 25 november 2012 21:43

troldraad detectie.
Vive je maakt uw rol van nar van het forum weer volledig waar.

Antoon 25 november 2012 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6431190)

Brüno...

:lol:

Garry 26 november 2012 01:23

Nee, ze moeten naar de oppositie bank, maar die keuze staat er niet bij.

Effect 26 november 2012 08:28

Ik wil dat N-VA een federale regering leidt zonder PS en het N-VA programma uitvoert, en dan wel in hoofdzaak het economische luik.

ViveLaBelgique 9 september 2013 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 6432184)
Ik wil dat N-VA een federale regering leidt zonder PS en het N-VA programma uitvoert, en dan wel in hoofdzaak het economische luik.

Bist du das, Siegfried ?

JurgenD 9 september 2013 20:05

Citaat:

Als dat gebeurd sluit ik mijn bedrijf in Vlaanderen en ga
ermee naar Wallonie.

Ik blijf niet in een regio waar geen plaats is voor solidariteit
en dan geef de Walen werk in plaats van de arroganten in Vlaanderen
die de bronstige pauw willen uithangen.

Boduo 9 september 2013 20:09

Citaat:

"een gevaar" ???
absoluut niet.
NVA + VB zullen geen federale regering leiden !

Boduo 9 september 2013 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6431243)
Als ik de titel van deze draad las, zag ik volgend beeld van jou opdoemen:

Da's er eentje om te bewaren.
Dankjewel , Schoof !

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be