![]() |
Wat ik vandaag verkeerd schreef
Hou je lapsussen (het LATIJNSE equivalent voor verkeerd schrijven ben ik even kwijt) eens bij, het kan leerrijk zijn om je eigen schrijffouten te corrigeren i.p.v. die van anderen
ascendent =>ascendant Lapsus Graffiti |
El Hierro => El Infierno
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeddha=>Boeddha
Jamaïca=> Jamaica |
Zeg eno, sommige mede-forummers moeten een verbod krijgen om hier in deze topic te komen, wegens het al te vaak schrijven van fouten.
|
Citaat:
|
Citaat:
troelsmoel is dus een scheldnaam en ik vraag om U te bannen . Of moet ik even verifieëren, wat vertoont U toch opvallend veel gelijkenis met je avatar . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat mensen die goed kunnen na apen , uiteindelijk goed kunnen schrijven zonder fouten , het is ten slotte iets van buiten leren en regeltjes volgen . Maar daartegen hebben de volgelinge aapjes geen eigen denkvermogen of inzicht om intitiatief te nemen . het zijn gewoon twee verschillende groepen mensen met andere ingesteldheid . |
Citaat:
na apen=>naäpen volgelinge=> volgelingen intitiatief =>initiatief het=> Het |
hangmat moet het zijn, ik had tangmat geschreven
hangmat: Apparaat, werktuig of gereedschap hangmat: Gemak hangmat: Huisraad hangmat: Het einde van de schaakpartij zit in de lucht,men kan ook zo gaan slapen hangmat: Kooi hangmat: Ligplaats hangmat: Meubel of huishoudelijke artikel hangmat: Nachtleger hangmat: Rustplaats hangmat: Rust of slaapplaats in de tuin (crypt.) hangmat: Slaapplaats hangmat: Slaapplaats in de openlucht hangmat: Zeildoek waarin men kan slapen hangmat: Het einde van de schaakpartij zit in de lucht, men kan ook zo gaan slapen |
microtrolletje=> trolletje zonder inspiratie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens www.spelcheck.nl is naäpen ook goed, maar in het groene boekje staat alleen na-apen |
Citaat:
Hij werkt hard als microtrolletje op forum |
Citaat:
|
Crétino-Canarisch Weekluisje
Fascistoïde Zeepok Grammatik Aal Vulkaanbezoedeling |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be