Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dopen en fuiven gevaarlijk in Brussel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179880)

vlaams realist 26 november 2012 09:56

Dopen en fuiven gevaarlijk in Brussel.

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...rachting.dhtml

fox 26 november 2012 09:58

Dat is inderdaad de oplossing. Als je gedoopt wordt, krijg je de kans om gemolesteerd te worden door allochtonen, dus schaf gewoon de dopen af. Met andere worden, we pakken de slachtoffers aan. ONGELOOFLIJK!

quercus 26 november 2012 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 6432262)

Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".

Liederik 26 november 2012 10:05

Zo kan je criminaliteit oplossen in Brussel; verbied de slachtoffers, want de daders pakken we toch niet aan.

En nog;
Citaat:

mag ook het thema waarbij mannen zich in vrouwen verkleden en vrouwen in mannen, niet meer. "Want bepaalde groepen ervaren dat als provocerend", zegt studentenbegeleider Marc Ophalvens van de HUB op de website van de bacheloropleiding journalistiek van de Erasmushogeschool.

Het slachtoffer, een 19-jarige student, keerde op 15 oktober rond 20.00 uur verkleed als vrouw terug van zijn studentendoop, toen hij nabij het Martelarenplein door een groepje allochtone jongeren werd omsingeld. Ze stalen zijn gsm en duwden hem vervolgens in een parking waar ze hem verkrachtten.
Dus ze kunnen niet tegen een homoseksuele suggestie of genderswitch, dus gaan ze zelf actief homoseksuele handelingen gaan stellen. Die kronkel snap ik niet.

Liederik 26 november 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6432271)
Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".

Zelfde in Leuven.
Ik zag op een donderdagavond een regiment van mijn toenmalige jaargenootjes behandeld als honden over het Ladeuzeplein kruipen, begeleid door brallende dronken ouderjaars met doopjassen. Opzet was blijkbaar alle frustraties op willige slachtoffers ventileren, waarbij alle kleine kantjes van de "doopmeesters" duidelijk te zien waren. De initiatie bestond er in de schachten zo smerig, stinkend en vuil mogelijk te maken, zo walgelijk mogelijk te behandelen, en zo vernederend mogelijk te gedragen. Prijzen voor diegene die hun blaas, maag of godbetert hun aars ledigden op een groen eerstekannertje, die denkt dat dat zo hoort als je erbij wil horen.

Ik wist niet wie ik het meest moest verachten; de dopers, of diegene die het lijdzaam ondergingen.

vlaams realist 26 november 2012 10:21

Citaat:

Of je dopen leuk vind of niet,of je er aan wil deelnemen of niet.Dat mag je zelf kiezen.Wanneer dopen verboden worden,wegens aanstootgevend voor allahtone groepjes.Dan is er toch wel een probleem.
Mochten die groepjes zelf hogere studies doen,dan konden ze minder mensen molesteren op straat.

cookie monster 26 november 2012 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6432274)
Dus ze kunnen niet tegen een homoseksuele suggestie of genderswitch, dus gaan ze zelf actief homoseksuele handelingen gaan stellen. Die kronkel snap ik niet.

Da's inderdaad onbegrijpelijk wereldvreemd !!!!
Tenzij het zelf homo's zijn die er misbruik van maken !!

Munglik 26 november 2012 10:36

De vereniging van onze faculteit heeft dopen al lang afgeschaft.

Sean 26 november 2012 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 6432304)
Of je dopen leuk vind of niet,of je er aan wil deelnemen of niet.Dat mag je zelf kiezen.Wanneer dopen verboden worden,wegens aanstootgevend voor allahtone groepjes.Dan is er toch wel een probleem.
Mochten die groepjes zelf hogere studies doen,dan konden ze minder mensen molesteren op straat.

Opnieuw geeft men het signaal “bevalt iets je niet, kom op straat, sla er op los en wij houden rekening met je”, tot dat natuurlijk de moegetergde brave burger straks ook naar dezelfde techniek gaat grijpen.

fox 26 november 2012 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432335)
De vereniging van onze faculteit heeft dopen al lang afgeschaft.

En dan? Er zijn nog meer dan genoeg verenigingen die het dopen willen behouden. Het is een deel van onze studentencultuur. Een cultuur die in het verkeerde keelgat schiet van bepaalde allochtonen en die men dan maar aan banden begint te leggen.

Ben ik op dit moment nog student en praeses van 1 of andere kring, ik organiseer stante pede een fuif waarbij vrouwen alleen binnen komen als ze als man verkleed zijn en omgekeerd. Travestie is NIET verboden in dit land en men moet er niet mee gaan beginnen ook.

Je moet de daders aanpakken, niet de slachtoffers.

Wimpeus 26 november 2012 11:22

Dit is het zoveelste signaal van politiek correct aangaande de multiculturele samenleving, namelijk als men met verschillende culturen wenst samen te leven, dan dient men terug te vallen op de laagste gemeenschappelijke noemer.
In dit geval betekent dit dat travestieten, amusante studenten, holebi's en Westers geklede vrouwen zich uit het straatbeeld dienen te verwijderen daar zij andere culturen uitdagen en zodoende in hun eigenheid en waardigheid aantasten.
Men weze gewaarschuwd voor de vele lieden in politiek en pers die onze maatschappij deze richting wensen te laten uitgaan.

Ongelooflijk trouwens dat men deze discussie weer met man en macht zo snel mogelijk wenst om te vormen tot de vraag of studentendopen al dan niet dienen behouden te worden. Alsof allochtonen werkelijk het verschil zouden maken tussen studenten die zich als vrouw verkleden, travestieten die dit als hobby doen, travestieten/transseksuelen 'van nature' en vervrouwelijkte homo's. Toegeven dat het gedrag van de allochtonen in kwestie vergoelijkt kan worden door uitlokking, is hen een vrijgeleide verlenen om alle voorgaande groepen aan te pakken.
Gaybashing streng veroordelen maar anderzijds de motieven van allochtonen hieromtrent aanvaarden, is ontzettend hypocriet.

Maori 26 november 2012 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6432274)
Zo kan je criminaliteit oplossen in Brussel; verbied de slachtoffers, want de daders pakken we toch niet aan.

En nog;

Da's nochtans een heel typische kronkel: doe iets wat niet hoort en steek het op de kaffer.

Iedereen weet dat die mannen voorstander zijn van anale sex.

Les excuses sont faites pour s'en servir.

Munglik 26 november 2012 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6432385)
En dan? Er zijn nog meer dan genoeg verenigingen die het dopen willen behouden. Het is een deel van onze studentencultuur. Een cultuur die in het verkeerde keelgat schiet van bepaalde allochtonen en die men dan maar aan banden begint te leggen.

Ben ik op dit moment nog student en praeses van 1 of andere kring, ik organiseer stante pede een fuif waarbij vrouwen alleen binnen komen als ze als man verkleed zijn en omgekeerd. Travestie is NIET verboden in dit land en men moet er niet mee gaan beginnen ook.

Je moet de daders aanpakken, niet de slachtoffers.

Ze moeten misschien niet verboden worden maar zeker wel gecontroleerd worden.

Maori 26 november 2012 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432426)
Ze moeten misschien niet verboden worden maar zeker wel gecontroleerd worden.

Waarom moeten ze gecontroleerd worden?

Munglik 26 november 2012 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 6432429)
Waarom moeten ze gecontroleerd worden?

Omdat er al mensen gestorven zijn tijdens hun doop?

Maori 26 november 2012 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432433)
Omdat er al mensen gestorven zijn tijdens hun doop?

Oei, er zijn al mensen tijdens een fietstocht gestorven...

Niet echt haalbaar vrees ik. Gewoon de extreme activiteiten uit de dopen bannen, dat zal al genoeg zijn, niet?

Plus dit artikel gaat over een verkrachting die na de doop plaatsvond. Je controle zou niet veel geholpen hebben.

Dixie 26 november 2012 11:57

daders allahtoon, slachtoffer autochtoon = fait divers...
laat het goedpraten maar beginnen

Maori 26 november 2012 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6432447)
daders allahtoon, slachtoffer autochtoon = fait divers...

Binnenkort moeten wij onze cultuur beleven met bodyguards....
Iedereen beroemd! :cheer:

circe 26 november 2012 11:59

Citaat:

d�*t is natuurlijk de oplossing om niet verkracht te worden!
Geen studentendopen meer, want ze doen het toch niet graag!

proficiat en een bank vooruit.

Munglik 26 november 2012 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 6432446)
Oei, er zijn al mensen tijdens een fietstocht gestorven...

Niet echt haalbaar vrees ik. Gewoon de extreme activiteiten uit de dopen bannen, dat zal al genoeg zijn, niet?

Plus dit artikel gaat over een verkrachting die na de doop plaatsvond. Je controle zou niet veel geholpen hebben.

Dat is wat ik bedoel.
Btw: Ik had het over iemand die sterf nadat hij geverfd was met goudverf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be