Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mening geven op de rioolgazet DS - elke gezouten mening wordt er gewoon uitgegooid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179889)

looneytoon1975 26 november 2012 12:10

Mening geven op de rioolgazet DS - elke gezouten mening wordt er gewoon uitgegooid

'Verkleedverbod totaal fout signaal' - moet je eens iets op plaatsen, alles wat maar een beetje met politiek te maken heeft flikkeren ze er gewoon uit. Wat is dan het nut van "geef je mening"??? Na deredactie.be, exit destandaard.be voor den deze

Munglik 26 november 2012 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 6432468)
'Verkleedverbod totaal fout signaal' - moet je eens iets op plaatsen, alles wat maar een beetje met politiek te maken heeft flikkeren ze er gewoon uit. Wat is dan het nut van "geef je mening"??? Na deredactie.be, exit destandaard.be voor den deze

Heeft het niet te maken met het taalgebruik?

circe 26 november 2012 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432472)

nee hoor, ik ken al genoeg mensen die geweerd worden omwille van hun mening.

Munglik 26 november 2012 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6432474)

Citaat:

Het is een verkeerd signaal, om meer dan één reden. En de belangrijkste lijkt mij dat de slachtoffers min of meer verantwoordelijk gesteld worden voor het wangedrag van de daders. Zij zouden het dus zelf hebben uitgelokt! Het is dezelfde stuitende opvatting waarmee vrouwen al jarenlang geconfronteerd worden. Is het rokje wat kort, de jeans te strak, het topje wat diep uitgesneden? Dan is niet de aanrander schuldig maar dan heeft de dame er zelf om gevraagd. En dat waanidee wordt nu weer eens bevestigd.
Zoiets blijft toch gewoon staan?

circe 26 november 2012 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432478)
Zoiets blijft toch gewoon staan?

kan best, maar sommige mensen worden automatisch gewipt, die kunnen twintig keer iets normaal schrijven, steeds geweigerd. Soort ban, alleen doen ze niet de moeite om het aan de mensen te vertellen.

Klarekijk 26 november 2012 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6432474)

Ik post heel regelmatig in " eigen mening " in het laatste nieuws .

Maar daar mag je ook niet te direct op het feit en rechtuit gaan , of het verschijnt niet .

Munglik 26 november 2012 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6432483)
kan best, maar sommige mensen worden automatisch gewipt, die kunnen twintig keer iets normaal schrijven, steeds geweigerd. Soort ban, alleen doen ze niet de moeite om het aan de mensen te vertellen.

Ik zou het niet weten, ik lees die krant niet meer.

Bob 26 november 2012 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6432472)

Denk eerder met mening. Heb het ook al meegemaakt op de tijd.be. Als reactie op een artikel, dat de windmolenparken de electricitetsfactuur de hoogte zouden injagen, was mijn reactie "Na de aanvallen in de gesubsidieerde media op Electrabel en de kernenergie, eindelijk de waarheid" duidelijk teveel.
Trouwens maak U geen illusies. Met lezersbrieven gebeurd exact hetzelfde. Nog erger. Daar draaien de journalisten hun hand niet om, om er zelf te schrijven.

Eberhard Leclerc 26 november 2012 12:31

Mijn advies is sowieso nooit (meer) te schrijven in dit soort media. Van HLN tot Lesoir.
Het levert ze alleen een hogere google-ranking op, en geen hond leest de comments.

circe 26 november 2012 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6432484)
Ik post heel regelmatig in " eigen mening " in het laatste nieuws .

Maar daar mag je ook niet te direct op het feit en rechtuit gaan , of het verschijnt niet .

deze morgen postte ik:

" Moet ik nu aannemen dat indien er nog eens een zoveelste studente verkracht wordt, dan de HUB dan gaat beslissen dat vrouwelijke studentes dan maar in burka moeten rondlopen? Of zou een lange rok met jas en niqaab al voldoende kunnen zijn? Sinds wanneer is het de schuld van de verkrachte personen dat ze verkracht worden? Zijn we al aanbeland in de 1900-jaren? of gewoon met sneltreinvaart goed op weg? Mag een travestiet nog rondlopen op straat of moet die ineens ook een burka aan?"

Als jij het ziet staan bij HLN, dan ik ook.

'XIII' 26 november 2012 12:38

Niets nieuws onder de zon. De pers is zo gemanipuleerd als wat.

fonne 26 november 2012 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 6432468)

De bedoeling is duidelijk maken dat iedereen het eens is met het marxistische beleid van België. Bij de rioolgazet De Standaard hebben ze mij al lang gebannen.

Anselmo 26 november 2012 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' (Bericht 6432514)
Niets nieuws onder de zon. De pers is zo gemanipuleerd als wat.

In Vlaanderen is dat ontegensprekelijk het geval.
Door de concentratie, die de voorbije jaren bij de uitgevers heeft plaatsgevonden is deze manupulatie zelfs structureel.
Een jounalist, die zich niet schikt gaat er bovendien uit. (Zie VC bij Knack)
Trouwens ook bij radio en TV ziet men hetzelfde fenomeen.
Een vanuit de redactie gestuurde mening, die meestal onbeschaamd gepropagandeerd wordt tot steun van de Belgische "gestelde lichamen".

peter1962 26 november 2012 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6432528)
De bedoeling is duidelijk maken dat iedereen het eens is met het marxistische beleid van België. Bij de rioolgazet De Standaard hebben ze mij al lang gebannen.

Eindelijk komen we te weten waarom fonne zo specifiek op de kap zit van De Standaard. :-)
Vroeger dacht ik dat het was omdat ze "AVV-VVK" bij de vuilbak hadden gezet, maar de reden is iets minder inhoudelijk blijbaar.

Bolleke Wol 26 november 2012 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6432528)

Welk marxistisch beleid?

'XIII' 26 november 2012 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6432557)
Eindelijk komen we te weten waarom fonne zo specifiek op de kap zit van De Standaard. :-)
Vroeger dacht ik dat het was omdat ze "AVV-VVK" bij de vuilbak hadden gezet, maar de reden is iets minder inhoudelijk blijbaar.

Ik denk dat DS online al meer mensen gebannen heeft dan dat er nog bijdragen leveren.

subocaj 26 november 2012 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6432572)
Welk marxistisch beleid?

Zwijgen en met alle standpunten van de rechtse rakkertjes eens zijn, zo niet ben je een marxist.
Ik ben het, maar zelfs liberalen zijn marxisten.:lol::lol:

eno2 26 november 2012 14:00

De Standaard heeft de hoogst standaard voor wat betreft de on line reacties, vandaar dat het de enige reacties zijn die ik af en toe lees in de Vlaamse pers. Maar zelf vind ik de vertraging tussen posten en plaatsen te lang en te vervelend om regelmatig mijn bijdragen te moeten gaan zoeken.

By the way: ik kan al een tijd de Knack site niet meer openen

'XIII' 26 november 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6432603)
De Standaard heeft de hoogst standaard voor wat betreft de on line reacties, vandaar dat het de enige reacties zijn die ik af en toe lees in de Vlaamse pers. Maar zelf vind ik de vertraging tussen posten en plaatsen te lang en te vervelend om regelmatig mijn bijdragen te moeten gaan zoeken.

Je zult te 'groen' zijn voor de nieuwe Knack-beheerders. :lol:

Eberhard Leclerc 26 november 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6432603)

Wees blij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be