![]() |
Mening geven op de rioolgazet DS - elke gezouten mening wordt er gewoon uitgegooid
'Verkleedverbod totaal fout signaal' - moet je eens iets op plaatsen, alles wat maar een beetje met politiek te maken heeft flikkeren ze er gewoon uit. Wat is dan het nut van "geef je mening"??? Na deredactie.be, exit destandaard.be voor den deze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar mag je ook niet te direct op het feit en rechtuit gaan , of het verschijnt niet . |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens maak U geen illusies. Met lezersbrieven gebeurd exact hetzelfde. Nog erger. Daar draaien de journalisten hun hand niet om, om er zelf te schrijven. |
Mijn advies is sowieso nooit (meer) te schrijven in dit soort media. Van HLN tot Lesoir.
Het levert ze alleen een hogere google-ranking op, en geen hond leest de comments. |
Citaat:
" Moet ik nu aannemen dat indien er nog eens een zoveelste studente verkracht wordt, dan de HUB dan gaat beslissen dat vrouwelijke studentes dan maar in burka moeten rondlopen? Of zou een lange rok met jas en niqaab al voldoende kunnen zijn? Sinds wanneer is het de schuld van de verkrachte personen dat ze verkracht worden? Zijn we al aanbeland in de 1900-jaren? of gewoon met sneltreinvaart goed op weg? Mag een travestiet nog rondlopen op straat of moet die ineens ook een burka aan?" Als jij het ziet staan bij HLN, dan ik ook. |
Niets nieuws onder de zon. De pers is zo gemanipuleerd als wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Door de concentratie, die de voorbije jaren bij de uitgevers heeft plaatsgevonden is deze manupulatie zelfs structureel. Een jounalist, die zich niet schikt gaat er bovendien uit. (Zie VC bij Knack) Trouwens ook bij radio en TV ziet men hetzelfde fenomeen. Een vanuit de redactie gestuurde mening, die meestal onbeschaamd gepropagandeerd wordt tot steun van de Belgische "gestelde lichamen". |
Citaat:
Vroeger dacht ik dat het was omdat ze "AVV-VVK" bij de vuilbak hadden gezet, maar de reden is iets minder inhoudelijk blijbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het, maar zelfs liberalen zijn marxisten.:lol::lol: |
De Standaard heeft de hoogst standaard voor wat betreft de on line reacties, vandaar dat het de enige reacties zijn die ik af en toe lees in de Vlaamse pers. Maar zelf vind ik de vertraging tussen posten en plaatsen te lang en te vervelend om regelmatig mijn bijdragen te moeten gaan zoeken.
By the way: ik kan al een tijd de Knack site niet meer openen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be