![]() |
Magneetpapier
Kent iemand in België (en liefst in de buurt van Leuven) een winkel waar je bedrukbaar magneetpapier kan kopen? Het gaat om een dunne bladmagneet die je door een inkjetprinter kan draaien. Als alternatief is dikkere bladmagneet aan schappelijke prijs ook interessant.
Alvast bedankt! |
Voor papierwaren in de buurt van Leuven heb ik volgende adressen:
AVA papierwaren in Kampenhout-Boortmeerbeek Dockx in Herent ACCO in Leuven Magneetpapier ken ik echter niet. |
magneetpapier ??? ook nog nooit van gehoord. Blijft dat plakken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de Velpia in de Naamsestraat in Leuven heeft dat misschien ook
|
Citaat:
|
Jij bent een mannetje met heel erg rare hobbies, weet je dat?
|
Citaat:
Ehhh... in verband met dat laatste, in welke contreien woon jij ook alweer, Distel? En wat is de actieradius van dat ding? |
Ik dacht dat magnetische folie ( "Magnetic foil" ) voornamelijk bedoeld was om electromagnetische straling af te schermen.
Soms wordt het ook bij "therapie" gebruikt. Geen idee dat het ook bedrukt kon worden. Op het net vond ik dit : http://www.brama.com/business/messages/39501.html http://www.magnetsysteme.com/e-bo.htm ... In België niets gevonden (maar nog niet fanatiek gezocht) |
Citaat:
Ha ge weet het. :-D 8) |
Citaat:
Ik woon in het Leuvense. Ik heb wel een wagen, maar naar Oostende rijden voor magneetpapier zit er niet in. ;) Eerder omgeving Leuven-Brussel dus. |
Citaat:
|
Ik denk toch dat de goekkoper af bent met plaatstaal. Dat is inderdaad niet zo goedkoop an word alleen maar duurder met de dag. Je kan misschien wel ergens een stukje uitsnijden uit een oude koelkast, wasmachine of iets dergelijks. Koelkasten lijken mij echter het beste omdat de plaat dunner en meestal mooi vlak is.
Succes ermee |
Citaat:
Voor plaatmetaal moet ik dan natuurlijk wel nog een snijder, werkbank, en beschermbril weten te versieren. |
Een boormachine of beitel en hamer + een goede plaatschaar zijn al voldoende hoor. Dat kan ke misschien gemakkelijker eens ergens lenen of je kan het kopen en dan haal je dat er wel uit als je nog een paar spelletjes maakt.
Ken je niemand in de buurt die dat misschien voor jou wil doen? Voor een pintje ofzo? |
Citaat:
okee ja, 'k vond niks beters |
Citaat:
Probeer anders eens een legoplaat te pikken van de kinderen en er lijntjes op te tekenen, dat is wat wij doen :lol: Met als groot voordeel dat je die figuurtjes makkelijk kunt laten "lijken" he, en niet uren op zoek moet tussen de warhammer figuurtjes :p |
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Ik snappem ni...[/size] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be