Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het staat nu vast. De wereld vergaat in December (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180036)

Zucht 29 november 2012 10:53

Het staat nu vast. De wereld vergaat in December

http://www.lematin.ch/loisirs/musiqu...story/11707150

Voor wie 't Frans niet voldoende beheerst, de synopsis :

Een student heeft in de teksten van Nostradamus een verwijzing gevonden naar "een kalme ochtend", "een dansend paard" en "negen gealligneerde cirkels" die het einde voorafgaan.

Zoals ieder wel onmiddelijk zal inzien betekent de "kalme ochtend" Korea. Het dansend paard is het diabolische "Oppa Gangnam Style" van de (Koreaanse) artiest PSY, en de negen cirkels vormen het getal 1.000.000.000. Een cijfer dat overeenkomt met het geschatte aantal Youtube views van bovenstaande clip rond 21 december.

De wereld kan dus nog gered worden door alle video's van Oppa Gangnam style tijdig van het internet te halen.

eno2 29 november 2012 10:58

Waar mensen zich allemaal niet mee bezig houden. Nu ja, ik heb ook niet veel anders te doen. Er mag gerust een eind aan komen op 12/12/12 om 12h12

Marie van de koster 29 november 2012 12:11

'k Zal blij zijn dat het 20 december is en dat we het eindelijk gaan weten!
Ik wacht echt vol spanning. Gaat me dat een teleurstelling zijn de morgen van 21 december als ik wakker word en er is niks gebeurd en het enige bijzondere aan die dag is dat de winter begint ...

Travis66 29 november 2012 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6436721)
'k Zal blij zijn dat het 20 december is en dat we het eindelijk gaan weten!
Ik wacht echt vol spanning. Gaat me dat een teleurstelling zijn de morgen van 21 december als ik wakker word en er is niks gebeurd en het enige bijzondere aan die dag is dat de winter begint ...

Positief blijven he. 21 december is de belangrijkste dag van het jaar. Dan worden de dagen terug langer.

cookie monster 29 november 2012 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6436638)
De wereld kan dus nog gered worden door alle video's van Oppa Gangnam style tijdig van het internet te halen.

Graag zelfs !!!!

morte-vivante 29 november 2012 13:55

een alternatieve oplossing: we zorgen ervoor dat die clip de kaap van 1.000.000.000 sneller rondt dan rond 21 december

Klikken maar manne!!

Vlad 29 november 2012 18:30

Oppa Gangnam Style staat niet in de Kama Sutra daar weze ik zeer zekerlijk wegens.

Scherven A. Mok 29 november 2012 18:35

We schaffen de maand december af. Van nu af aan zijn er maar elf maanden meer. Óf we noemen de laatste maand van het jaar Aflopis.

manta 29 november 2012 18:56

Is er al ne maya afgekomen met het juiste uur dat de wereld vergaat?
Het zou wel handig zijn om te weten of het voormiddag, namiddag of avond is...

Marie van de koster 29 november 2012 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6437249)
Is er al ne maya afgekomen met het juiste uur dat de wereld vergaat?
Het zou wel handig zijn om te weten of het voormiddag, namiddag of avond is...

Ik gok op half zeven 's avonds. Da's een handig uur. De meeste mensen komen thuis van het werk; de kinderen hebben gedaan met eten, kijken TV of maken hun huiswerk; de kantoren zijn grotendeels gesloten alleen de schoonmakers lopen daar nog rond; de hoertjes en de theatermensen beginnen zich mooi te maken voor hun avondshift; het aantal trams en bussen begint te minderen ... dat is een goed uur.

Figy 1 december 2012 01:42

Ke Nan 1 december 2012 10:15

De wereld vergaat iedere dag. Dat is nu eenmaal eigen aan ouder worden. Overal komt sleet op.

cookie monster 1 december 2012 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Figy (Bericht 6439078)

Miljaaaaaaaar , Kwil maanen inkom terug :lol: :mrgreen:
Na moe'k heel maane pokke-agenda , miljare toch oan toe ,
specioal daa'veu' terug opnieuw inrichteh :cry: :oops:
Onnozeleirs da' ze zen , meej al deej kutuitstelle ,
kutverdoemme toch oan toe , d'imbicielen

'oe is da' na toch meugelijk , onnozele zakkewassers

Marie van de koster 1 december 2012 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Figy (Bericht 6439078)

Laat ons efkes een poll organiseren of er echt gebrek aan belangstelling is. Ik stel er belang in! Eén stem dus tegen het uitstellen :lol:

Marie van de koster 1 december 2012 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6439269)
Miljaaaaaaaar , Kwil maanen inkom terug :lol: :mrgreen:
Na moe'k heel maane pokke-agenda , miljare toch oan toe ,
specioal daa'veu' terug opnieuw inrichteh :cry: :oops:
Onnozeleirs da' ze zen , meej al deej kutuitstelle ,
kutverdoemme toch oan toe , d'imbicielen

'oe is da' na toch meugelijk , onnozele zakkewassers

Inderdaad, een belangrijk argument! Mijn agenda is ook gericht op het vergaan van de wereld. Ik heb al 2 agenda's voor 2013 maar schrijf bij iedere nieuwe inbreng : "onder voorbehoud gezien mogelijk vergaan van de wereld". Ik krijg daar wel flink schrijfkramp van! :roll:

Vigilante VL 1 december 2012 11:59

Het kan me echt geen ruft schelen.

Een mens zou spontaan gaan hopen op een semi-apocalyps, waarbij Jeebus nederdaalt en Wouter Beke laat verworden tot een roze mist van bloed en organen.

In ieder geval krijg je de IMF-apocalypse binnenkort, met of tegen uw goesting. Nostradamus op of af, Maya's mijn harige reet.

Hypochonder 1 december 2012 12:04

De wereld is zo door en door rot en corrupt dat het inderdaad geen verlies zou zijn. Hoewel ik ook veel slechte zaken op mijn kerfstok heb ben ik er alvast niet bang voor.

Libro 1 december 2012 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6436638)
http://www.lematin.ch/loisirs/musiqu...story/11707150

Voor wie 't Frans niet voldoende beheerst, de synopsis :

Een student heeft in de teksten van Nostradamus een verwijzing gevonden naar "een kalme ochtend", "een dansend paard" en "negen gealligneerde cirkels" die het einde voorafgaan.

Zoals ieder wel onmiddelijk zal inzien betekent de "kalme ochtend" Korea. Het dansend paard is het diabolische "Oppa Gangnam Style" van de (Koreaanse) artiest PSY, en de negen cirkels vormen het getal 1.000.000.000. Een cijfer dat overeenkomt met het geschatte aantal Youtube views van bovenstaande clip rond 21 december.

Hij verdraagt da lieke nie ja!

Libro 1 december 2012 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 6436860)
een alternatieve oplossing: we zorgen ervoor dat die clip de kaap van 1.000.000.000 sneller rondt dan rond 21 december

Klikken maar manne!!

Voil�* zie: http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

fbpolitics 2 december 2012 04:05

De Maya's hebben destijds gewoon gestopt met hun kalender te schrijven, er is niets meer achter te zoeken. Onlangs reportage op TV waarbij de Maya's het bevestigen.

Kijk: hadden de Maya's een kalender geschreven van een aantal jaar, had niemand er naar gekraaid. Maar de kalender is eorm groot geworden, en zo ook dan de krachten van deze kalender??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be