![]() |
Het staat nu vast. De wereld vergaat in December
http://www.lematin.ch/loisirs/musiqu...story/11707150
Voor wie 't Frans niet voldoende beheerst, de synopsis : Een student heeft in de teksten van Nostradamus een verwijzing gevonden naar "een kalme ochtend", "een dansend paard" en "negen gealligneerde cirkels" die het einde voorafgaan. Zoals ieder wel onmiddelijk zal inzien betekent de "kalme ochtend" Korea. Het dansend paard is het diabolische "Oppa Gangnam Style" van de (Koreaanse) artiest PSY, en de negen cirkels vormen het getal 1.000.000.000. Een cijfer dat overeenkomt met het geschatte aantal Youtube views van bovenstaande clip rond 21 december. De wereld kan dus nog gered worden door alle video's van Oppa Gangnam style tijdig van het internet te halen. |
Waar mensen zich allemaal niet mee bezig houden. Nu ja, ik heb ook niet veel anders te doen. Er mag gerust een eind aan komen op 12/12/12 om 12h12
|
'k Zal blij zijn dat het 20 december is en dat we het eindelijk gaan weten!
Ik wacht echt vol spanning. Gaat me dat een teleurstelling zijn de morgen van 21 december als ik wakker word en er is niks gebeurd en het enige bijzondere aan die dag is dat de winter begint ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
een alternatieve oplossing: we zorgen ervoor dat die clip de kaap van 1.000.000.000 sneller rondt dan rond 21 december
Klikken maar manne!! |
Oppa Gangnam Style staat niet in de Kama Sutra daar weze ik zeer zekerlijk wegens.
|
We schaffen de maand december af. Van nu af aan zijn er maar elf maanden meer. Óf we noemen de laatste maand van het jaar Aflopis.
|
Is er al ne maya afgekomen met het juiste uur dat de wereld vergaat?
Het zou wel handig zijn om te weten of het voormiddag, namiddag of avond is... |
Citaat:
|
![]() |
De wereld vergaat iedere dag. Dat is nu eenmaal eigen aan ouder worden. Overal komt sleet op.
|
Citaat:
Na moe'k heel maane pokke-agenda , miljare toch oan toe , specioal daa'veu' terug opnieuw inrichteh :cry: :oops: Onnozeleirs da' ze zen , meej al deej kutuitstelle , kutverdoemme toch oan toe , d'imbicielen ![]() 'oe is da' na toch meugelijk , onnozele zakkewassers ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan me echt geen ruft schelen.
Een mens zou spontaan gaan hopen op een semi-apocalyps, waarbij Jeebus nederdaalt en Wouter Beke laat verworden tot een roze mist van bloed en organen. In ieder geval krijg je de IMF-apocalypse binnenkort, met of tegen uw goesting. Nostradamus op of af, Maya's mijn harige reet. |
De wereld is zo door en door rot en corrupt dat het inderdaad geen verlies zou zijn. Hoewel ik ook veel slechte zaken op mijn kerfstok heb ben ik er alvast niet bang voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Maya's hebben destijds gewoon gestopt met hun kalender te schrijven, er is niets meer achter te zoeken. Onlangs reportage op TV waarbij de Maya's het bevestigen.
Kijk: hadden de Maya's een kalender geschreven van een aantal jaar, had niemand er naar gekraaid. Maar de kalender is eorm groot geworden, en zo ook dan de krachten van deze kalender?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be